Ach, open er een topic over. Hier ben je off-topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Belastingontduiking en verzekeringsfraude zijn nationale volkssporten bij 'ons'. Verzekeringsfraude wordt niet eens gezien als laakbaar. Bijstandsfraude lijkt me een passende toevoeging erop. Hoort bij onze moraal, zal ik maar zeggen.
Nederland is eerloos.
De Nederlander staat al sedert eeuwen bekend om z'n berekende centenschraperij en onfatsoen. Daar hebben we nooit buitenlanders voor nodig gehad..
Wat is er off-topic aan? Niets.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, open er een topic over. Hier ben je off-topic.
Waar is dit bekende gegeven terug te vinden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:55 schreef Gia het volgende:
Maar het is een bekend gegeven dat controlerende artsen oudere allochtonen vanwege taalproblemen maar lekker in de WAO laten hangen, i.p.v. moeite doen om een tolk te vinden en de keuring alsnog goed uit te voeren.
Ach, richt je commentaar dan op degene waarop ik reageer. Ik zie trouwens niet wat er offtopic aan is; als het gaat over een onderverdeling in alloch - en autochtonen, en iemand probeert dat te verklaren uit cultuurverschillen, dan zie ik niet wat er offtopic is aan een opmerking over de betreffende cultuur.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, open er een topic over. Hier ben je off-topic.
Dit topic gaat niet over verzekeringsfraude en belastingontduiking, maar over het gebruik van uitkeringen in Nederland en de verdeling allo - auto.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:07 schreef sigme het volgende:
Ik zie trouwens niet wat er offtopic aan is; als het gaat over een onderverdeling in alloch - en autochtonen, en iemand probeert dat te verklaren uit cultuurverschillen, dan zie ik niet wat er offtopic is aan een opmerking over de betreffende cultuur.
In Nederland is oplichting van de overheid en van uitkerende instanties een volkssport (van het autochtone volk, wel te verstaan). De verdeling allo- auto laat zich niet verklaren uit een calculende mentaliteit van de allo's.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over verzekeringsfraude en belastingontduiking, maar over het gebruik van uitkeringen in Nederland en de verdeling allo - auto.
Het is jou niet bekend dat allochtonen tweemaal gekeurd moesten worden, vaak omdat ze vanwege taalproblemen in de WAO terecht gekomen waren? Ze hebben problemen met de taal, zijn daarom kansloos op de arbeidsmarkt en moeten daarom maar in de WAO blijven hangen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar is dit bekende gegeven terug te vinden?
Waar zijn deze bekendheden te vinden, ik vraag je iets en je vraagt mij iets terug. Dat is nogal zinloos Gia.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is jou niet bekend dat allochtonen tweemaal gekeurd moesten worden, vaak omdat ze vanwege taalproblemen in de WAO terecht gekomen waren? Ze hebben problemen met de taal, zijn daarom kansloos op de arbeidsmarkt en moeten daarom maar in de WAO blijven hangen.
Het is jou ook niet bekend dat Marokko het moeilijk maakt om Marokkanen in Marokko te herkeuren?
gedaan:quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Had jij deze al gedaan? Dan weten dat in ieder geval zeker![]()
Zijn genoeg voorbeelden van dit fenomeen bekend.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Belastingontduiking en verzekeringsfraude zijn nationale volkssporten bij 'ons'. Verzekeringsfraude wordt niet eens gezien als laakbaar. Bijstandsfraude lijkt me een passende toevoeging erop. Hoort bij onze moraal, zal ik maar zeggen.
Nederland is eerloos.
De Nederlander staat al sedert eeuwen bekend om z'n berekende centenschraperij en onfatsoen. Daar hebben we nooit buitenlanders voor nodig gehad..
Whatever dudequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik heb nergens iemand voor nazi uitgemaakt. Wel voor Wilders-adept. Als jij daar automatisch nazi's aan relateert, dan is dat jouw persoonlijke beleving.
Ze zitten ook niet voor niks in de TBS - voor alle TBS'ers geldt, ongeacht afkomst- dat er iets vreselijk mis is met de moraal.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zijn genoeg voorbeelden van dit fenomeen bekend.
TBS is er bv. 1: een grappige rehabilitatie waar een setje googen op je in gaat zitten praten, ten einde je te overtuigen dat je iets mis hebt gedaan.
Dat menig goog mbt. buitenlandse criminelen zit te appeleren aan iets wat bij die gasten niet aanwezig is, een moraal, hebben we her en der ook al kunnen lezen.
Nee, ik hou dat soort nieuws niet bij. Was het zoiets als die invalide mevrouw die met rolstoel in de sloot was geduwd en dat ze haar hondje hadden gewurgd door het op te hangen aan diezelfde rolstoel? Die Marokkanen, weet je nog wel?quote:We lezen ook vaak met ontsteltenis over misdaden, zoals bv. recentelijk een setje tuig dat iemand in een gehandicapten voertuig ff verbouwd?
Pak er eens een oude krant bij.quote:En, ja, menig NL'er is van mening dat NL'ers niet zo laag zijn, nee.
En dan kunnen anderen gaan roepen om een bron, of proberen vol te houden dat NL'ers ook wel zo erg zijn dat ze een gehandicapte ook zo aanpakken, maar ik, en met mij velen, betwijfelen dat toch echt.
't Ging me ook eigenlijk ook meer om die fundamentalist er even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die hij zichzelf en z'n 'vrome' afkomstgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.quote:T'ging me ook eigenlijk ook meer om die fundamentalist even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die die zichzelf en z'n 'vrome' geloofsgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.
Voor het gemak concludeer ik hier maar uit dat de test een ongewenst, maar voor mij weinig verrassend, resultaat opleverdequote:
De groep mensen die jij hier aanduidt als zijnde vrome geloofsgenoten, heb ik nooit zo benoemd. Dat maak jij er maar al te graag van. Ze zijn immers niet vroom. Sterker nog, ik had je graag uitgedaagd om 1 enkele quote van mij te vinden waarin ik dat wel stel, maar ik ken je al langer dan vandaag. Je zult namelijk draaien als Bos om maar niet deze uitdaging te accepteren. Ik heb niets te verbergen en een willekeurig ander persoon mag deze uitdaging aangaan. Van jou verwacht ik ook niets, buiten je gebruikelijke ontwijkende riedeltje om.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef ExTec het volgende:
blabla
T'ging me ook eigenlijk ook meer om die aardige jongen even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die die zichzelf en z'n 'vrome' geloofsgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.
Je bent zelf een aanhanger van de Grijze Wolven, maar o wee als een Nederlander zijn eigen normen expliciteertquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De groep mensen die jij hier aanduidt als zijnde vrome geloofsgenoten, heb ik nooit zo benoemd. Dat maak jij er maar al te graag van. Ze zijn immers niet vroom. Sterker nog, ik had je graag uitgedaagd om 1 enkele quote van mij te vinden waarin ik dat wel stel, maar ik ken je al langer dan vandaag. Je zult namelijk draaien als Bos om maar niet deze uitdaging te accepteren. Ik heb niets te verbergen en een willekeurig ander persoon mag deze uitdaging aangaan. Van jou verwacht ik ook niets, buiten je gebruikelijke ontwijkende riedeltje om.
Bron? Of roep je je mede Wilders-adepten maar na?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Je bent zelf een aanhanger van de Grijze Wolven, maar o wee als een Nederlander zijn eigen normen expliciteert![]()
Ik ben ook een sadomasochist.quote:Waarom verblijf je eigenlijk in Nederland als je zo'n hekel aan die blanke superioriteit hebt?
Ik hecht niet al te veel waarde aan een nogal doorzichtige web test,quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voor het gemak concludeer ik hier maar uit dat de test een ongewenst, maar voor mij weinig verrassend, resultaat opleverde![]()
Nee, je zegt het niet, maar dat lijkt wel de strekkingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |