abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:56:06 #61
3542 Gia
User under construction
pi_44820769
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Belastingontduiking en verzekeringsfraude zijn nationale volkssporten bij 'ons'. Verzekeringsfraude wordt niet eens gezien als laakbaar. Bijstandsfraude lijkt me een passende toevoeging erop. Hoort bij onze moraal, zal ik maar zeggen.

Nederland is eerloos.
De Nederlander staat al sedert eeuwen bekend om z'n berekende centenschraperij en onfatsoen. Daar hebben we nooit buitenlanders voor nodig gehad..
Ach, open er een topic over. Hier ben je off-topic.
pi_44820786
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is er off-topic aan? Niets.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44820845
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:55 schreef Gia het volgende:
Maar het is een bekend gegeven dat controlerende artsen oudere allochtonen vanwege taalproblemen maar lekker in de WAO laten hangen, i.p.v. moeite doen om een tolk te vinden en de keuring alsnog goed uit te voeren.
Waar is dit bekende gegeven terug te vinden?
Allah Al Watan Al Malik
pi_44821053
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach, richt je commentaar dan op degene waarop ik reageer. Ik zie trouwens niet wat er offtopic aan is; als het gaat over een onderverdeling in alloch - en autochtonen, en iemand probeert dat te verklaren uit cultuurverschillen, dan zie ik niet wat er offtopic is aan een opmerking over de betreffende cultuur.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:09:48 #65
3542 Gia
User under construction
pi_44821095
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:07 schreef sigme het volgende:
Ik zie trouwens niet wat er offtopic aan is; als het gaat over een onderverdeling in alloch - en autochtonen, en iemand probeert dat te verklaren uit cultuurverschillen, dan zie ik niet wat er offtopic is aan een opmerking over de betreffende cultuur.
Dit topic gaat niet over verzekeringsfraude en belastingontduiking, maar over het gebruik van uitkeringen in Nederland en de verdeling allo - auto.
pi_44821185
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over verzekeringsfraude en belastingontduiking, maar over het gebruik van uitkeringen in Nederland en de verdeling allo - auto.
In Nederland is oplichting van de overheid en van uitkerende instanties een volkssport (van het autochtone volk, wel te verstaan). De verdeling allo- auto laat zich niet verklaren uit een calculende mentaliteit van de allo's.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:18:19 #67
3542 Gia
User under construction
pi_44821324
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar is dit bekende gegeven terug te vinden?
Het is jou niet bekend dat allochtonen tweemaal gekeurd moesten worden, vaak omdat ze vanwege taalproblemen in de WAO terecht gekomen waren? Ze hebben problemen met de taal, zijn daarom kansloos op de arbeidsmarkt en moeten daarom maar in de WAO blijven hangen.
Het is jou ook niet bekend dat Marokko het moeilijk maakt om Marokkanen in Marokko te herkeuren?
pi_44822200
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is jou niet bekend dat allochtonen tweemaal gekeurd moesten worden, vaak omdat ze vanwege taalproblemen in de WAO terecht gekomen waren? Ze hebben problemen met de taal, zijn daarom kansloos op de arbeidsmarkt en moeten daarom maar in de WAO blijven hangen.
Het is jou ook niet bekend dat Marokko het moeilijk maakt om Marokkanen in Marokko te herkeuren?
Waar zijn deze bekendheden te vinden, ik vraag je iets en je vraagt mij iets terug. Dat is nogal zinloos Gia.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:09:13 #69
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44822823
[quote]Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat spreekt voor zich. Immers, de blanke mens is superieur. Uiteraard is het ook zo dat blanke autochtonen eigenlijk geen controle op het naleven van wetten nodig hebben. Die controle is alleen noodzakelijk voor niet-blanken, en voornamelijk moslims. Het zit immers in onze natuur, of cultuur of religie, om de zaak te flessen.
[..]

het is goed dat jij je eigen cultuur/mentaliteit kent
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:21:01 #70
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44823148
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Had jij deze al gedaan? Dan weten dat in ieder geval zeker
gedaan:

The Expatriate
Achtung! You are 38% brainwashworthy, 18% antitolerant, and 33% blindly patriotic
Congratulations! You are not susceptible to brainwashing, your values and cares extend beyond the borders of your own country, and your Blind Patriotism does not reach unhealthy levels. If you had been German in the 30s, you would've left the country.

One bad scenario -- as I hypothetically project you back in time -- is that you just wouldn't have cared one way or the other about Nazism. Maybe politics don't interest you enough. But the fact that you took this test means they probably do. I'm gonna give you the benefit of the doubt.

Did you know that many of the smartest Germans departed prior to the beginning of World War II, because they knew some evil shit was brewing? Brain Drain. Many of them were scientists. It is very possible you could have been one of them.

Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would not have been a Nazi.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:39:48 #71
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_44823769
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Belastingontduiking en verzekeringsfraude zijn nationale volkssporten bij 'ons'. Verzekeringsfraude wordt niet eens gezien als laakbaar. Bijstandsfraude lijkt me een passende toevoeging erop. Hoort bij onze moraal, zal ik maar zeggen.

Nederland is eerloos.
De Nederlander staat al sedert eeuwen bekend om z'n berekende centenschraperij en onfatsoen. Daar hebben we nooit buitenlanders voor nodig gehad..
Zijn genoeg voorbeelden van dit fenomeen bekend.

TBS is er bv. 1: een grappige rehabilitatie waar een setje googen op je in gaat zitten praten, ten einde je te overtuigen dat je iets mis hebt gedaan.

Dat menig goog mbt. buitenlandse criminelen zit te appeleren aan iets wat bij die gasten niet aanwezig is, een moraal, hebben we her en der ook al kunnen lezen.

We lezen ook vaak met ontsteltenis over misdaden, zoals bv. recentelijk een setje tuig dat iemand in een gehandicapten voertuig ff verbouwd?

En, ja, menig NL'er is van mening dat NL'ers niet zo laag zijn, nee.

En dan kunnen anderen gaan roepen om een bron, of proberen vol te houden dat NL'ers ook wel zo erg zijn dat ze een gehandicapte ook zo aanpakken, maar ik, en met mij velen, betwijfelen dat toch echt.

T'ging me ook eigenlijk ook meer om die fundamentalist even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die die zichzelf en z'n 'vrome' geloofsgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:41:28 #72
6484 ExTec
pi_44823825
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Ik heb nergens iemand voor nazi uitgemaakt. Wel voor Wilders-adept. Als jij daar automatisch nazi's aan relateert, dan is dat jouw persoonlijke beleving.
Whatever dude

Al maak je me uit voor roodkapje,

Jij bent een fundamentalist, jij wordt zelfs niet gelooft als je gaat betogen dat de wereld rond is
pi_44824011
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zijn genoeg voorbeelden van dit fenomeen bekend.

TBS is er bv. 1: een grappige rehabilitatie waar een setje googen op je in gaat zitten praten, ten einde je te overtuigen dat je iets mis hebt gedaan.

Dat menig goog mbt. buitenlandse criminelen zit te appeleren aan iets wat bij die gasten niet aanwezig is, een moraal, hebben we her en der ook al kunnen lezen.
Ze zitten ook niet voor niks in de TBS - voor alle TBS'ers geldt, ongeacht afkomst- dat er iets vreselijk mis is met de moraal.
quote:
We lezen ook vaak met ontsteltenis over misdaden, zoals bv. recentelijk een setje tuig dat iemand in een gehandicapten voertuig ff verbouwd?
Nee, ik hou dat soort nieuws niet bij. Was het zoiets als die invalide mevrouw die met rolstoel in de sloot was geduwd en dat ze haar hondje hadden gewurgd door het op te hangen aan diezelfde rolstoel? Die Marokkanen, weet je nog wel?
quote:
En, ja, menig NL'er is van mening dat NL'ers niet zo laag zijn, nee.

En dan kunnen anderen gaan roepen om een bron, of proberen vol te houden dat NL'ers ook wel zo erg zijn dat ze een gehandicapte ook zo aanpakken, maar ik, en met mij velen, betwijfelen dat toch echt.
Pak er eens een oude krant bij.
quote:
T'ging me ook eigenlijk ook meer om die fundamentalist even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die die zichzelf en z'n 'vrome' geloofsgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.
't Ging me ook eigenlijk ook meer om die fundamentalist er even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die hij zichzelf en z'n 'vrome' afkomstgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.
pi_44824020
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Whatever dude
Voor het gemak concludeer ik hier maar uit dat de test een ongewenst, maar voor mij weinig verrassend, resultaat opleverde
pi_44824241
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef ExTec het volgende:
blabla

T'ging me ook eigenlijk ook meer om die aardige jongen even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die die zichzelf en z'n 'vrome' geloofsgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.
De groep mensen die jij hier aanduidt als zijnde vrome geloofsgenoten, heb ik nooit zo benoemd. Dat maak jij er maar al te graag van. Ze zijn immers niet vroom. Sterker nog, ik had je graag uitgedaagd om 1 enkele quote van mij te vinden waarin ik dat wel stel, maar ik ken je al langer dan vandaag. Je zult namelijk draaien als Bos om maar niet deze uitdaging te accepteren. Ik heb niets te verbergen en een willekeurig ander persoon mag deze uitdaging aangaan. Van jou verwacht ik ook niets, buiten je gebruikelijke ontwijkende riedeltje om.

vrijdag 29 december 2006 @ 13:59:58 #76
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_44824518
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

De groep mensen die jij hier aanduidt als zijnde vrome geloofsgenoten, heb ik nooit zo benoemd. Dat maak jij er maar al te graag van. Ze zijn immers niet vroom. Sterker nog, ik had je graag uitgedaagd om 1 enkele quote van mij te vinden waarin ik dat wel stel, maar ik ken je al langer dan vandaag. Je zult namelijk draaien als Bos om maar niet deze uitdaging te accepteren. Ik heb niets te verbergen en een willekeurig ander persoon mag deze uitdaging aangaan. Van jou verwacht ik ook niets, buiten je gebruikelijke ontwijkende riedeltje om.

Je bent zelf een aanhanger van de Grijze Wolven, maar o wee als een Nederlander zijn eigen normen expliciteert

Waarom verblijf je eigenlijk in Nederland als je zo'n hekel aan die blanke superioriteit hebt?
Fear and Loathing in Clarksville.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:09:14 #77
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_44824850
Overigens denk ik dat het voor de TS beter is wanneer hij een vergelijking trekt tussen het aantal immigranten van allochtone afkomst in de bijstand in Nederland en in de rest van de EU-landen. Want de schuld ligt natuurlijk deels bij onszelf. Met benadrukken dat mensen hun eigen cultuur moeten blijven behouden zeg je eigenlijk: "zoek het uit". Terwijl dat juist voor die mensen moeilijk is omdat ze vaak uit een beschermde omgeving komen. Het gevolg is polarisatie en indirect xenofobie. Maar we zijn met dit beleid op de goede weg.

In landen waar strengere eisen worden gesteld verloopt de overgang ook soepeler. Kijk even naar de cijfers in Australië.

Dit zijn overigens niet alleen mijn gedachten, de gemiddelde immigrant is het verrassend vaak met me eens.
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_44824932
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef Coldplaya het volgende:

[..]

Je bent zelf een aanhanger van de Grijze Wolven, maar o wee als een Nederlander zijn eigen normen expliciteert
Bron? Of roep je je mede Wilders-adepten maar na?
quote:
Waarom verblijf je eigenlijk in Nederland als je zo'n hekel aan die blanke superioriteit hebt?
Ik ben ook een sadomasochist.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:43:26 #79
6484 ExTec
pi_44826069
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Voor het gemak concludeer ik hier maar uit dat de test een ongewenst, maar voor mij weinig verrassend, resultaat opleverde
Ik hecht niet al te veel waarde aan een nogal doorzichtige web test,

Jij wel dan?
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:46:51 #80
6484 ExTec
pi_44826176
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, je zegt het niet, maar dat lijkt wel de strekking

Want bij misstanden gepleegd door een moslim, sta jij toch altijd klaar om of het slachtoffer de schuld te geven, of whatever, als de moslim het maar niet gedaan heeft?

Ik help je alleen maar, ik geef je de doctrine die voortvloeit uit de redenatie die je altijd inzet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')