abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44744225
Er ging wel 25 jaar overheen tot anderhalf miljoen bereikt werd maar als je de lijn doortrekt zitten er in 2020 3 miljoen, dus dan heb je pas echt met een machtige groep te maken

Die heeft gewoon pak hem beet 40 zetels in handen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44744735
Racisten! Ik ben geschokt door deze posts. Hoe durven jullie! Wacht maar, ik trek morgen bij een antidiscriminatiebureau aan de bel. Tot die tijd horen jullie nog wel van mijn kompanen SCH, Lord Veterinarian en anderen. Bah! Stelletje Hitlers.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:55:50 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44748385
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wou ik weten
Waarom?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44751436
Omdat ik het wou weten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 27 december 2006 @ 17:58:36 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44768957
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ik het wou weten
0 Argument
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44769186
Ze moeten de uitkeringen voor de autochtonen hoger maken zodat het aantrekkelijker wordt voor autochtonen om een uitkering te genieten en de verhoudingen weer worden zoals de nederlandse bevolking.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 27 december 2006 @ 18:07:17 #27
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44769221
Wel eens van Statline gehoord? Pauper. En wat is hier politiek aan? En wat is een allochtoon? en een autochtoon? En wat versta je onder een 'uitkeringstrekker'?
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_44785912
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef longinus het volgende:
Ze moeten de uitkeringen voor de autochtonen hoger maken zodat het aantrekkelijker wordt voor autochtonen om een uitkering te genieten en de verhoudingen weer worden zoals de nederlandse bevolking.
Of die voor allochtonen lager
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 06:03:01 #29
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44785924
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.
De WAO bestaat nog wel degelijk. Hij wordt alleen niet meer toegewezen vanaf 01-01-2006.
Mensen die voor 01-01-2006 zijn afgekeurd zitten in de WAO en de mensen die op en na 01-01-2006 zijn afgekeurd zitten in de WIA.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:51:51 #30
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44788551
Toch wel schokkend dat de groep van marokanen en turken met een uitkering zo hoog is!! ik ga nu allerlij dingen denken o. dat zij het moetwillig doen. Net zo als mijn marokaanse ex-burman die bij de keuring altijd zwak ziek en misselijk was en constand door zijn rug ging. Maar buiten die dagen de hele marokaanse gemeenschap voorziet van halal geslachte konijnen(geen prettig gezicht die geslachte konijnen...) Maar kan iemand een andere reden aandragen dan fraude oid? Een positieve reden?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_44790430
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef hierissiedan het volgende:
Toch wel schokkend dat de groep van marokanen en turken met een uitkering zo hoog is!! ik ga nu allerlij dingen denken o. dat zij het moetwillig doen. Net zo als mijn marokaanse ex-burman die bij de keuring altijd zwak ziek en misselijk was en constand door zijn rug ging. Maar buiten die dagen de hele marokaanse gemeenschap voorziet van halal geslachte konijnen(geen prettig gezicht die geslachte konijnen...) Maar kan iemand een andere reden aandragen dan fraude oid? Een positieve reden?
Makkelijker aan een hypotheek voor een BMW E46 316i met M-embleem kunnen komen.
pi_44791463
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef hierissiedan het volgende:
De eerste groep gastarbeiders hebben grotendeels lichamelijk zware arbeid verricht in de industrie. Waarschijnlijk zit er van deze groep een behoorlijk gedeelte in de WAO.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_44791687
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef longinus het volgende:
Wat hoop ik dat dit ironisch bedoeld is......
Werken is voor arbeiders
  donderdag 28 december 2006 @ 13:55:53 #34
3542 Gia
User under construction
pi_44791795
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.
De WAO bestaat nog steeds hoor, maar niet voor nieuwe gevallen.
pi_44792222
Nog een oplossing voor dit probleem. Schaf het hele onderscheid tussen allochtoon en autochtoon af. Het is nergens goed voor, behalve voor statistieken om de Wilders-fanaten in hun natte droom te houden. Zullen we anders ook kijken naar de schade die door lease-auto's wordt gereden, die ik ook moet betalen middels mijn steeds hoger wordende premie? Hoe zou daar de verhouding zijn?
  donderdag 28 december 2006 @ 14:27:24 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44793097
Uit deze statistieken blijkt dus dat negers helemaal niet zo lui zijn als iedereen denkt !
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk, maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 28 december 2006 @ 14:30:04 #37
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_44793250
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:
Uit deze statistieken blijkt dus dat negers helemaal niet zo lui zijn als iedereen denkt !
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk, maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.

Elk nadeel heeft z'n voordeel, natuurlijk
  donderdag 28 december 2006 @ 14:31:47 #38
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44793301
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog een oplossing voor dit probleem. Schaf het hele onderscheid tussen allochtoon en autochtoon af. Het is nergens goed voor, behalve voor statistieken om de Wilders-fanaten in hun natte droom te houden. Zullen we anders ook kijken naar de schade die door lease-auto's wordt gereden, die ik ook moet betalen middels mijn steeds hoger wordende premie? Hoe zou daar de verhouding zijn?
Als je het probleem niet meer ziet, wil niet zeggen dat het probleem er niet meer is......
lege ton
pi_44793419
quote:
Je kan niet in de WAO/WIA komen als je niet eerder hebt gewerkt. Misschien is dat wel de reden dat negers niet in de statistieken staan. Daar wilde je naartoe toch? Misschien vertellen de statistieken ons wel wie het hardst heeft gewerkt en door die harde arbeid zo op is dat die persoon vanzelf wel in de WAO/WIA terecht komt. Kortom, je zou kunnen zeggen dat Turken en Marokkanen het hardst van allemaal werken en dat autochtonen niet hard werken en daarom elke dag weer kunnen luieren werken.
quote:
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk,
Natuurlijk
quote:
maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
Uiteraard.
pi_44793460
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')