Waarom?quote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wou ik weten
0 Argumentquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ik het wou weten
Of die voor allochtonen lagerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef longinus het volgende:
Ze moeten de uitkeringen voor de autochtonen hoger maken zodat het aantrekkelijker wordt voor autochtonen om een uitkering te genieten en de verhoudingen weer worden zoals de nederlandse bevolking.
De WAO bestaat nog wel degelijk. Hij wordt alleen niet meer toegewezen vanaf 01-01-2006.quote:Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.
Makkelijker aan een hypotheek voor een BMW E46 316i met M-embleem kunnen komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef hierissiedan het volgende:
Toch wel schokkend dat de groep van marokanen en turken met een uitkering zo hoog is!! ik ga nu allerlij dingen denken o. dat zij het moetwillig doen. Net zo als mijn marokaanse ex-burman die bij de keuring altijd zwak ziek en misselijk was en constand door zijn rug ging. Maar buiten die dagen de hele marokaanse gemeenschap voorziet van halal geslachte konijnen(geen prettig gezicht die geslachte konijnen...) Maar kan iemand een andere reden aandragen dan fraude oid? Een positieve reden?
De eerste groep gastarbeiders hebben grotendeels lichamelijk zware arbeid verricht in de industrie. Waarschijnlijk zit er van deze groep een behoorlijk gedeelte in de WAO.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef hierissiedan het volgende:
Toch wel schokkend dat de groep van marokanen en turken met een uitkering zo hoog is!! ik ga nu allerlij dingen denken o. dat zij het moetwillig doen. Net zo als mijn marokaanse ex-burman die bij de keuring altijd zwak ziek en misselijk was en constand door zijn rug ging. Maar buiten die dagen de hele marokaanse gemeenschap voorziet van halal geslachte konijnen(geen prettig gezicht die geslachte konijnen...) Maar kan iemand een andere reden aandragen dan fraude oid? Een positieve reden?
Wat hoop ik dat dit ironisch bedoeld is......quote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef longinus het volgende:
Ze moeten de uitkeringen voor de autochtonen hoger maken zodat het aantrekkelijker wordt voor autochtonen om een uitkering te genieten en de verhoudingen weer worden zoals de nederlandse bevolking.
De WAO bestaat nog steeds hoor, maar niet voor nieuwe gevallen.quote:Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:
Uit deze statistieken blijkt dus dat negers helemaal niet zo lui zijn als iedereen denkt !
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk, maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
Als je het probleem niet meer ziet, wil niet zeggen dat het probleem er niet meer is......quote:Op donderdag 28 december 2006 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog een oplossing voor dit probleem. Schaf het hele onderscheid tussen allochtoon en autochtoon af. Het is nergens goed voor, behalve voor statistieken om de Wilders-fanaten in hun natte droom te houden. Zullen we anders ook kijken naar de schade die door lease-auto's wordt gereden, die ik ook moet betalen middels mijn steeds hoger wordende premie? Hoe zou daar de verhouding zijn?
Je kan niet in de WAO/WIA komen als je niet eerder hebt gewerkt. Misschien is dat wel de reden dat negers niet in de statistieken staan. Daar wilde je naartoe toch? Misschien vertellen de statistieken ons wel wie het hardst heeft gewerkt en door die harde arbeid zo op is dat die persoon vanzelf wel in de WAO/WIA terecht komt. Kortom, je zou kunnen zeggen dat Turken en Marokkanen het hardst van allemaal werken en dat autochtonen niet hard werken en daarom elke dag weer kunnen luieren werken.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:
Uit deze statistieken blijkt dus dat negers helemaal niet zo lui zijn als iedereen denkt !
Natuurlijkquote:Wel luier dan Nederlanders natuurlijk,
Uiteraard.quote:maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk, maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |