misschien post je een stukje van dat liedje indien mogelijk?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef jovink het volgende:
voor de mensen die me nog willen helpen.. het lalalallaaalaallaaa wat ik zoek zit ook in het begin stukje
van de offspring met self esteem.
dus als iemand het weet
http://www.youtube.com/watch?v=tzdCQGFyZH0quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef linuxje het volgende:
[..]
misschien post je een stukje van dat liedje indien mogelijk?
idd, ik zou eerst ook gaanquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Gossie...je gaat dus naar Zak!!....gaat lekker druk worden!!![]()
Achja waar niet.... Bruins zal ook bomvol gezeten hebben...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Gossie...je gaat dus naar Zak!!....gaat lekker druk worden!!![]()
Wilde Gok: Stars'n'Stripes - Self Esteemquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef jovink het volgende:
ja dat eerste stukje la la laaa laaa laaa
Bij Zak vermaak ik me ALTIJD!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Heb me perfect vermaakt overigens ondanks dat het echt superdruk was!
nee was het nietquote:Op woensdag 27 december 2006 14:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wilde Gok: Stars'n'Stripes - Self Esteem
heel goed, we horen het wel als je meer weet dan lalalalalalalalaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:46 schreef jovink het volgende:
[..]
nee was het niet
ik denk dat ik de grote zoektoch mara opgeef
Time Out Gemertquote:The Sub presents Dutch Heroes Special Guest: Deepack
Kan er niets aan doen, maar heb ooit een set van die knakkert gehoord; en vond er geen bal aan!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:32 schreef Houniet het volgende:
oe en morgen draait er Tatanka maar dan ben ik er niet![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar heb ooit een set van die knakkert gehoord; en vond er geen bal aan!!![]()
Moet je toch maar eens meer van die man horen en dan beoordelen. Die vent draait megaquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:44 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Je lacht me uit![]()
vooruit; het was ook een set in Lucky; Rijssen!!!!!
Nope...was ik druk aan het werk in de stand!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:47 schreef Houniet het volgende:
zat je bij Qlimax tijdens die set op het toilet ofzo
Ach genoeg feestjes waar hij gaat draaienquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:32 schreef Houniet het volgende:
oe en morgen draait er Tatanka maar dan ben ik er niet![]()
komt goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ach genoeg feestjes waar hij gaat draaien
Gossie, laat het nu net zo zijn dat ik amper naar feestjes ga!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ach genoeg feestjes waar hij gaat draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |