Slap aftreksel van Stampuhquote:Op zondag 31 december 2006 19:51 schreef renz0r het volgende:
Hebben jullie ook zo zin???.........OM EFFE LEKKER TE RAMMELUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 31 december 2006 19:51 schreef renz0r het volgende:
Hebben jullie ook zo zin???.........OM EFFE LEKKER TE RAMMELUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Beetje heel triest woord,quote:Op zondag 31 december 2006 19:51 schreef renz0r het volgende:
Stouterd, je hebt de verkeerde link van zak gebruikt!!!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:10 schreef PteV het volgende:
Zaterdag Deepack en Heahunterz in Takens Balkbrug, denk dat ik maar eens in de auto klim dan
Ps. weet iemand welk nummer ze op de site van Zak gebruiken? Linksboven heb je zo'n musicplayer, scroll tot je bij Mega Nite/ZAK bent, dat nummer wat je op de achtergrond hoort...wel heul bekend volgens mij![]()
Headhunterz - Aiming 4 Ur Brainquote:Op maandag 1 januari 2007 17:19 schreef renz0r het volgende:
Headhunters aiming for your brain...ahahahaa...Die voel je meteen!!
Hoe heet dat nr precies?
Ik heb hem als Aiming 4 Ur Brainquote:Op maandag 1 januari 2007 17:19 schreef renz0r het volgende:
Headhunters aiming for your brain...ahahahaa...Die voel je meteen!!
Hoe heet dat nr precies?
Oepsquote:Op maandag 1 januari 2007 17:23 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Stouterd, je hebt de verkeerde link van zak gebruikt!!!!!
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:09 schreef renz0r het volgende:
Heeft iemand de nieuwe cd van the prophet - hard2?
Heb hem gedownload van soundbase.ru en zo bijzonder issie echt niet... Bovendien begint de cd pas een beetje te knallen als je halverwege de cd bent... Niet echt lekker dus!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:09 schreef renz0r het volgende:
Heeft iemand de nieuwe cd van the prophet - hard2?
Ik vind de eerste nummers juist WEL lekker!! Voor mij hoeft het niet alleen maar te knallen in de vorm van Hardstyle/Hardcore!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
... Bovendien begint de cd pas een beetje te knallen als je halverwege de cd bent... Niet echt lekker dus!
Zou het niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik vind de eerste nummers juist WEL lekker!! Voor mij hoeft het niet alleen maar te knallen in de vorm van Hardstyle/Hardcore!![]()
Der zijn meerdere muzieksoorten die mijn aandacht hebben![]()
edde gij toevallig ook nog een tracklistjequote:Op zondag 31 december 2006 17:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier mijn mixje
Dj_HomeBoy_-_HardstyleNation_vol3-1CD-(the_newyears_edition_2006-2007)-2006-BOY
http://www.megaupload.com/?d=LWLDM0Z8
Ik dioe het gewoon op een simpele manier zodat ik zoveel mogelijk nummers in 1 cd kan proppen
Dus hij gewoon kut gemixt, maaar gaat om de nummers
....ga ik ook doen!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
zal de mix ook ff keer downen, ben toch wel benieuwd
thnx, dan weet ik iig wat je in de mix gestopt hebtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zit nou niet thuis maar zal straks even een tracklijstje in elkaar zetten
Hebben 'm zelf beluisterd onderweg naar qrimetime. Kwam er toen achter hoe slecht ie gemixt isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
thnx, dan weet ik iig wat je in de mix gestopt hebt
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
TechnoBoy - into deep
Siberia · Full fetish with a russian flavourquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef renz0r het volgende:
Wat wordt jullie eerstvolgende feest?
Inqontrol?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef renz0r het volgende:
Mijjne DJ zany Xqlusive aan het einde van deze maand in de HmH
Dat wordt ook mijn eerste van 2007.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef renz0r het volgende:
Mijjne DJ zany Xqlusive aan het einde van deze maand in de HmH
Wijziging: Waarschijnlijk niet aanwezig: Siberia · Full fetish with a russian flavour (is ook op die datum)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef CrustyClown het volgende:
Euphoria in Tilburg
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Houniet het volgende:
Matrixx? daar ben ik zowat is daar dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |