Misschien kijk ik dan met andere ogen naar het voetbal van RBC. RBC was beter en werkte hard (harder dan FCU), maar het team loopt zeker niet over van kwaliteit. Een van de spitsen vond ik wel aardig, maar voor de rest vond ik het matigquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Was al lang blij dat er gevoetbald werd, was bang voor een inkakkertje. Het positiespel was beter als dat van FC Utrecht, maar de eindpass was steeds onzorgvuldig. Ik vind niet dat RBC de pannen van het dak speelde, maar bij vlagen werd er prima gespeeld, met Kwakman steeds voor de verdediging. Het ontbrak alleen aan venijn. Volgens mij realiseren onze spelers zich nu pas ongeveer dat er veel te halen viel vandaag. Als ze niet zo schijterig waren ingesteld, en met meer bluf hadden gespeeld, hadden we beter gekund.
Ik vind juist dat RBC veel meer kwaliteit heeft dan het vandaag heeft laten zien. Geen flair vandaag, weinig durf, maar ik vind het wel knap dat we tegen een middenmotor/subtopper het betere van het spel hebben. Vond eigenlijk alleen Fleur, Delanoy en Guijt bleekjes vandaag, de rest speelde degelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef Eilanden het volgende:
Misschien kijk ik dan met andere ogen naar het voetbal van RBC. RBC was beter en werkte hard (harder dan FCU), maar het team loopt zeker niet over van kwaliteit. Een van de spitsen vond ik wel aardig, maar voor de rest vond ik het matig
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef Eilanden het volgende:
Zoals FCU vandaag speelde was het echt geen middenmoter of subtopper ... eerder degradatievoetbal!
Komt het nog goed dis seizoen
Het Utrecht-publiek gaat erachter staan als de spelers op het veld de wil om te winnen tonen, en dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee is niet gek, maar heb ook wel es gezien dat het hele stadion erachter gaat staan met een hoop kabaal etc.
Vos kreeg een kans recht op de keeper, en Martha kon in de eerste helft zo op de keeper af, alleen hij verneukte het. Jungschlager ook geloof ik, die had hem breed moeten leggen maar treuzelde.
Zucht
quote:'Newcastle en Man City trekken aan Braafheid'
25/1/2007 8 :58
Edson Braafheid lijkt de controverse aan te trekken. Was eerder deze week FC Utrecht al boos op de linksback, nu krabt FC Twente zich achter de oren. Want ondanks een mondeling akkoord met de Tukkers schermt de 23-jarige speler met interesse van Engelse clubs.
Bij FC Utrecht hebben Newcastle United en Manchester City zich gemeld om Braafheid nog deze transferperiode over te nemen. De Engelse clubs zouden circa 400 duizend euro willen neertellen voor de verdediger, meldt De Telegraaf. Volgens het Algemeen Dagblad zou FC Utrecht bereid zijn mee te werken aan een transfer, omdat de club op deze manier nog kan verdienen aan de speler.
Vorige week kwam Braafheids vader én zaakwaarnemer René Braafheid nog tot een akkoord met FC Twente over een driejarig contract, dat komende zomer in moet gaan. Een handtekening heeft de back nog niet gezet. En woensdag heeft hij verstek laten gaan tijdens de medische keuring van de Enschedese club.
Die ene wel (op de paal), die andere nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Het Utrecht-publiek gaat erachter staan als de spelers op het veld de wil om te winnen tonen, en dat heb ik niet gezien.
Die grote kans van Martha was ook een meter of 8 buitenspel geloof ik.
Heb je per ongeluk een verkeerde wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond Broerse zowaar de beste van het veld, die deed nml. nog zijn best en dat was al heel wat gisteravond.
Hij moest van Foeke aanwezig zijn in het stadionquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef thaduck het volgende:
En mooiste is dat ie gister bij de medische keuring moest zijn en daar niet geweest is
braafheid NSBBBBB
Benji natuurlijk, wie anders?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Maar welke spits vond jij zo handig dan?
ik ben het met hem eens. Helaas zegt dat meer dan genoeg over het elftalquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef thaduck het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk een verkeerde wedstrijd gezien?
De logica jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Als RBC lukt, is AZ een makkie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |