abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:03:26 #276
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_45650044
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Was al lang blij dat er gevoetbald werd, was bang voor een inkakkertje. Het positiespel was beter als dat van FC Utrecht, maar de eindpass was steeds onzorgvuldig. Ik vind niet dat RBC de pannen van het dak speelde, maar bij vlagen werd er prima gespeeld, met Kwakman steeds voor de verdediging. Het ontbrak alleen aan venijn. Volgens mij realiseren onze spelers zich nu pas ongeveer dat er veel te halen viel vandaag. Als ze niet zo schijterig waren ingesteld, en met meer bluf hadden gespeeld, hadden we beter gekund.
Misschien kijk ik dan met andere ogen naar het voetbal van RBC. RBC was beter en werkte hard (harder dan FCU), maar het team loopt zeker niet over van kwaliteit. Een van de spitsen vond ik wel aardig, maar voor de rest vond ik het matig
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:07:36 #277
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_45650169
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef Eilanden het volgende:

Misschien kijk ik dan met andere ogen naar het voetbal van RBC. RBC was beter en werkte hard (harder dan FCU), maar het team loopt zeker niet over van kwaliteit. Een van de spitsen vond ik wel aardig, maar voor de rest vond ik het matig
Ik vind juist dat RBC veel meer kwaliteit heeft dan het vandaag heeft laten zien. Geen flair vandaag, weinig durf, maar ik vind het wel knap dat we tegen een middenmotor/subtopper het betere van het spel hebben. Vond eigenlijk alleen Fleur, Delanoy en Guijt bleekjes vandaag, de rest speelde degelijk.

Welke spits bedoel je? Die rechtsbuiten of de linksbuiten (die Antilliaan)
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:11:56 #278
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_45650309
Zoals FCU vandaag speelde was het echt geen middenmoter of subtopper ... eerder degradatievoetbal!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 25 januari 2007 @ 00:12:28 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_45650326
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef Eilanden het volgende:
Zoals FCU vandaag speelde was het echt geen middenmoter of subtopper ... eerder degradatievoetbal!
Komt het nog goed dis seizoen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:12:45 #280
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_45650335
We gaan Europa in........

Hehehehe
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:30:21 #281
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_45650845
Maar welke spits vond jij zo handig dan?
pi_45654232
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Nee is niet gek, maar heb ook wel es gezien dat het hele stadion erachter gaat staan met een hoop kabaal etc.

Vos kreeg een kans recht op de keeper, en Martha kon in de eerste helft zo op de keeper af, alleen hij verneukte het. Jungschlager ook geloof ik, die had hem breed moeten leggen maar treuzelde.

Zucht
Het Utrecht-publiek gaat erachter staan als de spelers op het veld de wil om te winnen tonen, en dat heb ik niet gezien.

Die grote kans van Martha was ook een meter of 8 buitenspel geloof ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:46:31 #283
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45654648
Wat een draak was het inderdaad!

Ik vraag me serieus af wat sommige mensen in het veld doen. Dan begin ik met Nelisse, wat een hoop stront op pootjes is dat.. Laat die gozer lekker samen met braafheid vertrekken ofzo. Rick Kruys, kan geen normale pass geven. Kees van Buren speelt net zo sterk als een natte krant. Broerse probeert wel maar kan eigenlijk gewoon niet voetballen en kan dat niet meer verbergen. Cornelisse is gehaald als versterking maar lijkt eerder een verzwakking te worden.
De rest van de spelers gaat wel, tonen wel inzet maar bakken er weinig van op het moment.

Enige prettige om naar te kijken zijn Vorm, Fortuné en JP op dit ogenblik eik

Maar die Nelisse, jesus!!! Wat doet die mongool in het veld?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_45655183
Vond Broerse zowaar de beste van het veld, die deed nml. nog zijn best en dat was al heel wat gisteravond.

Nelisse inderdaad, wat een drama, hoe kan het in hemelsnaam dat hij zo ontzettend slecht speelt, ooit was het toch best een aardige spits geloof ik…

Wat ik ook niet snapte is waarom Booy van Buuren erin deed voor Shewie, om dan later ook Valentijn erin te doen als rechtsback, wat is de logica hiervan ?
‘Laat ik eens een rechtsback op links zetten, en een linksback op rechts, misschien zorgt dat voor een verrassing’

En Gregoor van Dijk valt me ook erg tegen, dat zou toch zo’n vechter zijn ? Het leek godverdomme wel een wijf, en dat was niet de eerste keer ook.
pi_45655267
quote:
'Newcastle en Man City trekken aan Braafheid'

25/1/2007 8 :58

Edson Braafheid lijkt de controverse aan te trekken. Was eerder deze week FC Utrecht al boos op de linksback, nu krabt FC Twente zich achter de oren. Want ondanks een mondeling akkoord met de Tukkers schermt de 23-jarige speler met interesse van Engelse clubs.
Bij FC Utrecht hebben Newcastle United en Manchester City zich gemeld om Braafheid nog deze transferperiode over te nemen. De Engelse clubs zouden circa 400 duizend euro willen neertellen voor de verdediger, meldt De Telegraaf. Volgens het Algemeen Dagblad zou FC Utrecht bereid zijn mee te werken aan een transfer, omdat de club op deze manier nog kan verdienen aan de speler.

Vorige week kwam Braafheids vader én zaakwaarnemer René Braafheid nog tot een akkoord met FC Twente over een driejarig contract, dat komende zomer in moet gaan. Een handtekening heeft de back nog niet gezet. En woensdag heeft hij verstek laten gaan tijdens de medische keuring van de Enschedese club.
pi_45655744
4 ton! Ik dacht werkelijk waar dat wij 4 ton erbij zouden moeten leggen om nog van hem af te komen!
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:10:32 #287
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_45661061
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:

Het Utrecht-publiek gaat erachter staan als de spelers op het veld de wil om te winnen tonen, en dat heb ik niet gezien.

Die grote kans van Martha was ook een meter of 8 buitenspel geloof ik.
Die ene wel (op de paal), die andere niet
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:01:57 #288
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45662501
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond Broerse zowaar de beste van het veld, die deed nml. nog zijn best en dat was al heel wat gisteravond.
Heb je per ongeluk een verkeerde wedstrijd gezien?
pi_45663467
Van sport.fok.nl:

Update 14:00 uur
De zaakwaarnemer en tevens vader van Braafheid, René Braafheid, heeft tegenover Sportweek gezegd dat zijn zoon gewoon naar FC Twente verkast. "Ik weet niet waar die verhalen over buitenlandse interesse nu ineens allemaal vandaan komen, maar het is allemaal oud nieuws. Edson kon inderdáád naar Engeland én naar Frankrijk. Daar kon hij veel meer geld verdienen, maar hij heeft vorige week niet voor niets besloten dat hij liever naar FC Twente wil en vrijdag niet voor niets een principeakkoord met die club bereikt over een driejarig contract per 1 juli. In die situatie is helemaal niks veranderd."

"Alleen de handtekeningen onder het contract ontbreken nog, maar met het zetten daarvan hebben we geen haast. Het contract gaat immers pas in op 1 juli. Tenzij FC Utrecht nog geld aan hem wil verdienen. Dan moet die club maar voor de transferdeadline van 31 januari een akkoord zien te bereiken met FC Twente. Want dáár wil Edson heen, en nergens anders. Hij is een man van zijn woord,” aldus Braafheid senior.

Een man van zijn woord Volgens mij beweert hij nog steeds dat hij nog niets getekend heeft bij Twente, maar zijn vader wel?
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:27:08 #290
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45666982
En mooiste is dat ie gister bij de medische keuring moest zijn en daar niet geweest is

braafheid NSBBBBB
pi_45667516
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef thaduck het volgende:
En mooiste is dat ie gister bij de medische keuring moest zijn en daar niet geweest is

braafheid NSBBBBB
Hij moest van Foeke aanwezig zijn in het stadion

Ach die gast hoeft zich echt niet meer op het veld te vertonen volgens mij; die wordt helemaal kapot gezongen...
pi_45671671
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Maar welke spits vond jij zo handig dan?
Benji natuurlijk, wie anders?

Zonde hoor, al is Utrecht als cupfighter ook wel grappig altijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45672155
tjemig wat jammer toch allemaal, ik vond m echt heel goed vorig jaar
pi_45675412
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45683353
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef thaduck het volgende:

[..]

Heb je per ongeluk een verkeerde wedstrijd gezien?
ik ben het met hem eens. Helaas zegt dat meer dan genoeg over het elftal
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 januari 2007 @ 00:01:19 #296
80791 crew  Paul
pi_45683393
AZ moet lukken
pi_45683439
Als RBC lukt, is AZ een makkie!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 januari 2007 @ 00:09:08 #298
80791 crew  Paul
pi_45683598
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Als RBC lukt, is AZ een makkie!
De logica ja
pi_45684500
AZ gaat waarschijnlijk met een B-team spelen, DIe zullen alles op de competitie richten (en UEFA, maar ik weet niet zeker of ze daar nog in zitten )

Helaas, schat ik dat B-team hoger in als ons A-team
pi_45687129
FCU - AZ wordt een heerlijke bekerknaller en wij halen de halve finale.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')