welk topic?quote:Op zondag 17 december 2006 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nu ik erover nadenk kregen Stanley en ik het voor elkaar een SC topic binnen 10 minuten vol te spammen
Je bedoelt vast een lief Eisbärtje, toch?quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het nog steeds een lief ijsbeertje in de OP
Ja ja, we zien je wel..quote:
Ik zwaai naar Asmoquote:Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ja, we zien je wel..
wie wil Nem adopteren? Mensen?![]()
goedquote:
Kans is iets te aanwezig dat je ouder bent dan ikquote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben adopteerbaar... Dat maakt de keus wel heel makkelijk voor jullie he?
't Kan nooit teveel zijnquote:Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij hebt al te veel liefde ontvangen van ons!
Jawel, jij hebt je portie al gehad. Nu is het tijd om liefde aan mij te geven!quote:Op zondag 17 december 2006 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Kan nooit teveel zijn
Ik heb een groot hart. Daar kan veel in
quote:Op zondag 17 december 2006 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt je portie al gehad. Nu is het tijd om liefde aan mij te geven!![]()
![]()
Die zal wel zo gevonden zijn. Mag ik jouw echtgenote dan adopteren? Kwestie van mijn talenkennis wat opvijzelen.quote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef iamredleader het volgende:
*meldt... voor adoptie door een vrouwelijke AKQ-er!![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 19:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zal wel zo gevonden zijn. Mag ik jouw echtgenote dan adopteren? Kwestie van mijn talenkennis wat opvijzelen.
Wat ben jij een hebberdquote:Op zondag 17 december 2006 19:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, je mag mijn echtgenote niet adopteren...
![]()
je mag haar wel een berichtje achterlaten, hoor!
Komkom... Eerlijk zullen we alles delen!quote:Op zondag 17 december 2006 19:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je hebt m'n vrouw gezien - dus je weet waarom!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Komkom... Eerlijk zullen we alles delen!
Laat haar liever dit topic even lezen...quote:Op zondag 17 december 2006 19:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, doen we niet. En nu ga ik een kopje thee drinken met mijn vrouw
![]()
Tof! Doe maarquote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Zullen we Nesle adopteren? Zij is nog zo jong!![]()
Dat mag ik niet. Schijnt in België niet erg goed te vallen. Mede omdat ik een kelder heb enzoquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 19:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat mag ik niet. Schijnt in België niet erg goed te vallen. Mede omdat ik een kelder heb enzo![]()
quote:
Stop it! You're scaring mequote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik adopteer Nembrio wel graag.. dan gaan we samen met een andere vriend van me in een mooi apartement aan de IJssel wonen en hele dagen praten over De Dijk en Barry van Galen.. wat een leven..
Wat je zegt ben je zelfquote:Op zondag 17 december 2006 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voetbal
quote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
verder ben ik quiz-moe..
Dan is ze vast vergeten hoe ik eruitzie.quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef iamredleader het volgende:
M'n vrouw heeft het topic doorgelezen, en moest lachen.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ook een leuk topic: praat hier Duits
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 17 december 2006 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik werk met een Duits toetsenboard
Extra gemakkelijk in dit geval
üöä zijn standaard toetsen
Is die verkiezing nú al over?? Nouja zegquote:Op zondag 17 december 2006 21:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje en Stanley geen Miss & Mister FOK!
Onrecht bestaat nog..
Is wat nodig? Werken met een Duits toetsenbord?quote:
't Is een Duitse laptop, dus jaquote:
Ja.. gelukkig wel..quote:Op zondag 17 december 2006 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die verkiezing nú al over?? Nouja zeg![]()
Over zo ongeveer 2 uur en een kwartier is het alweer AM hoor...quote:Op zondag 17 december 2006 21:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
PM is het nieuwe hippe ding..
Verklaar je nader.. gaat het allemaal een beetje te snel voor je?quote:Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie de hele dag al mysterieuze post als "jij bent evil" etc heen en weer schieten tussen verscheidene mensen hier
Ik kan niet wachten tot 10 februari.. de hele namiddag, avond en nacht dit soort scherpe grappen..quote:Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Over zo ongeveer 2 uur en een kwartier is het alweer AM hoor...
Yeahoe!quote:Op zondag 17 december 2006 19:35 schreef Jojoortje het volgende:
Nesle, trouwens... Ik heb jou geadopteerd!
Ja, wat ben ik af en toe toch erg, nietwaar?quote:Op zondag 17 december 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot 10 februari.. de hele namiddag, avond en nacht dit soort scherpe grappen..
Ik kan iemand meenemen die een waardig tegenstander zou zijn op het flauwe grappen gebiedquote:Op zondag 17 december 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot 10 februari.. de hele namiddag, avond en nacht dit soort scherpe grappen..
Ik heb slechts 50% van die wisselbeker in handenquote:Op zondag 17 december 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Verklaar je nader.. gaat het allemaal een beetje te snel voor je?
..en dat voor de man die het slowchattopicvolspamrecord in handen heeft..
Doen!quote:Op zondag 17 december 2006 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan iemand meenemen die een waardig tegenstander zou zijn op het flauwe grappen gebied
Je denkt toch niet dat ik daar 2,5 uur mee in de trein ga zitten he?quote:
Ik denk nooit, dat weet je toch?quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar 2,5 uur mee in de trein ga zitten he?
Touchéquote:Op zondag 17 december 2006 22:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik denk nooit, dat weet je toch?
Denk je even aan je taalgebruik, jongedame?quote:Op zondag 17 december 2006 22:19 schreef Nesle het volgende:
Als de fukking lampjes aan gaan!
Mijn pa is voor 2 weken op cursus en komt dinsdag weer. Dan zal ik hem het dak opsturen
Ik heb genoten van je, vind het super dat je er weer bij bent.. zorg maar dat je heel blijft..quote:Op zondag 17 december 2006 22:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, wat ben ik af en toe toch erg, nietwaar?![]()
Is ook weer zo.. trekken we even een sprintje?quote:Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb slechts 50% van die wisselbeker in handen
quote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Denk je even aan je taalgebruik, jongedame?
Ik mag van mijn geloof niet strenger opgevoegd wordenquote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geadopteerd worden betekent ook een strengere opvoeding..
Wat die flapdrol zegt!quote:Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je, vind het super dat je er weer bij bent.. zorg maar dat je heel blijft..
Ohmygod!quote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geadopteerd worden betekent ook een strengere opvoeding..
Ik trek een sprintje naar bedquote:Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is ook weer zo.. trekken we even een sprintje?
pleurenquote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ohmygod!
Als sheep deze ook in zijn msn kan pleuren en naar mij kan sturen?![]()
[afbeelding]
'If you love your children, you will discipline them'quote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ohmygod!
Als sheep deze ook in zijn msn kan pleuren en naar mij kan sturen?![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat je komende week wat hoort!quote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik trek een sprintje naar bed![]()
Belangrijke week denk ik
Heb je al iets gehoord van DJ....?quote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik trek een sprintje naar bed![]()
Belangrijke week denk ik
Kom op zeg, ik ben een 16 jarige puber!quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
pleuren
fukking?
![]()
Waar is de zeep?
Ik ga NU slapen!quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
'If you love your children, you will discipline them'![]()
Nu maar eens gaan slapen?
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je komende week wat hoort!![]()
Slaap lekker Nem![]()
Neen dusquote:Op zondag 17 december 2006 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van DJ....?
Jong geleerd, oud gedaanquote:Op zondag 17 december 2006 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Goed voorbeeld geef je aan de kleine meid..
Pubers drinken Breezer en laten hun dekstempel staanquote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ben een 16 jarige puber!
Dan mag dat alles toch zeker welANDERS HOOR IK ER NIET BIJ!!
![]()
Dag kind!quote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ga NU slapen!tot ziens allemaal!
Succes ermee in ieder geval!quote:Op zondag 17 december 2006 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Neen dus
Maar ik ga er vanuit dat ik deze week wel iéts hoor.
een hele klas volquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb nu een foto van m'n kleine nichtje in een Feyenoord-shirt als bureaublad.. geweldig!
As u seequote:Op zondag 17 december 2006 22:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben je op msn?
quote:Op zondag 17 december 2006 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik hoef niet van die schreeuw machines![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat kan ik wel voor je regelen hoor. Is er haast bij?
Ja volgens mij ovuleer ik morgen... dusquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat kan ik wel voor je regelen hoor. Is er haast bij?
quote:Op zondag 17 december 2006 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of hij is direct in de auto gestapt![]()
Oh je bent er nogquote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mag niet weg van de baas...
En m'n zoontjes willen ook dat ik blijf.
Oke dan doe ik mijn kleren maar weer aan...quote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mag niet weg van de baas...
En m'n zoontjes willen ook dat ik blijf.
psst, als het goed is komt jojoortje ook naar de meet...quote:
Moest ik haar niet ophalen?quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
psst, als het goed is komt jojoortje ook naar de meet...![]()
Je zou homdeck ophalenquote:
De andere heren hebben genoeg andere bezigheden in El Rubio.quote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er komen al weinig vrouwen.. laten we ze beloven dat we Daffo uit hun buurt houden..
Alleen het eerste rondje is in El Rubio..quote:Op zondag 17 december 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De andere heren hebben genoeg andere bezigheden in El Rubio.
Toch...?
En daarna die andere kroeg? Geen idee meer hoe die heet, maar dat weet Homdeck vast wel.quote:Op zondag 17 december 2006 23:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Alleen het eerste rondje is in El Rubio..
The Golden Arm..?quote:Op zondag 17 december 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En daarna die andere kroeg? Geen idee meer hoe die heet, maar dat weet Homdeck vast wel.
Ik zou het ontzettend leuk vinden als je wel komt.quote:Op zondag 17 december 2006 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo hallo... Ik kom misschien naar de meet... Nog niet zeker, dus verwacht niet te veel!![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou het ontzettend leuk vinden als je wel komt.![]()
Dus ik duim me rot.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd nou maar weer op met die duimen..
Zooo flauw!
quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je maakt toch duim-grappen voor Daf?
Ja, ze wil die link naar die xs.to-foto weer hebben.quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je maakt toch duim-grappen voor Daf?
Ja, op 2 september vorig jaar. Toen hadden ze 'm net uit m'n borst losgesneden.quote:
Eeeeeuhm... uitleg? Hoe is het gebeurd?quote:Op zondag 17 december 2006 23:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, op 2 september vorig jaar. Toen hadden ze 'm net uit m'n borst losgesneden.
Ziet er nu veel beter uit hoor...
Ooh!quote:Op zondag 17 december 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klem gezeten tussen een paaltje hout en de binnenkant van een boot. En tegen dat paaltje kwam juist een steentje van 20 ton gestuiterd.
Geen idee. Flauwgevallen?quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
Waar is Stan trouwens?
Daf, hou jij de boot even af?quote:Op zondag 17 december 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klem gezeten tussen een paaltje hout en de binnenkant van een boot. En tegen dat paaltje kwam juist een steentje van 20 ton gestuiterd.
tot welke categorie behoor jijquote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef Soempie het volgende:
Om even bij de Ikea kast te blijven. Volgens Kolb zijn er verschillende manieren om een taak aan te pakken:
De doener/ klooier: begint gelijk het ikea bouwpakket in elkaar te zetten. Daarna wordt gekeken of het resultaat al dan niet bevredigend is. Alles moet tig keer uit elkaar. Trail and error dus. (Soempie)![]()
Dan heb je nog degene die alles netjes sorteert en de gebruiksaanwijzing goed doorneemt. Alles stap voor stap aanpakt en uiteindelijk met een goede Gorm kast zit. Hoe saai..![]()
Vervolgens heb je degene die iemand anders uitnodigt voor een kop koffie en een gezellig praatje..en oja, er is ook nog die kast die nog in elkaar moet. 'Doe jij dat even?' (Iamredleader).![]()
En nog iemand die de kast in de winkel bekijkt en er thuis enthousiast zelf een ontwerpt en bouwt.![]()
![]()
Dat dachten we al...quote:Op maandag 18 december 2006 00:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Valt mee. Ik pas niet in 1 van die categorieën...
Ja, nu wil ik het weten ook..quote:
Yups. Ik zou zo'n aap uit de Ikea meeslepen, hem dwingen de kast in elkaar te zetten en vervolgens met Soempie een gezellig restaurantje gaan opzoeken.quote:
jamaarquote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef macondo het volgende:
Ga absoluut voor categorie 1.. ben ook van mening dat elk product waar je een gebruiksaanwijzing voor nodig hebt een miskoop is.. Maar nu is het bedtijd
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 december 2006 15:02 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar zo'n saaierd als vriend, die alles gewoon netjes volgens de gebruiksaanwijzing doet.Eventueel iemand die er zelf een ontwerpt (maar dan duurt het weer eeuwen).
In elk geval geen klooier, want dan komt het nooit goed![]()
wil je me adopteren?quote:Op maandag 18 december 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Yups. Ik zou zo'n aap uit de Ikea meeslepen, hem dwingen de kast in elkaar te zetten en vervolgens met Soempie een gezellig restaurantje gaan opzoeken.
Maar ach.... mij wordt nooit iets gevraagd.
noujaaaa!!!quote:
Trusten Soempiequote:
Argh! Vervelend is datquote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
En het is alweer maandag... Ik heb morgen zo'n gigantische belangrijke dag!!Ik heb stagebezoek, dus dan komt iemand van de PABO kijken hoe ik les geef!
Nu al zenuwachtig!
![]()
Ik zie dat ik een heel topic achterloopquote:Op zondag 17 december 2006 14:54 schreef Soempie het volgende:
Om even bij de Ikea kast te blijven. Volgens Kolb zijn er verschillende manieren om een taak aan te pakken:
De doener/ klooier: begint gelijk het ikea bouwpakket in elkaar te zetten. Daarna wordt gekeken of het resultaat al dan niet bevredigend is. Alles moet tig keer uit elkaar. Trail and error dus. (Soempie)![]()
Dan heb je nog degene die alles netjes sorteert en de gebruiksaanwijzing goed doorneemt. Alles stap voor stap aanpakt en uiteindelijk met een goede Gorm kast zit. Hoe saai..![]()
Vervolgens heb je degene die iemand anders uitnodigt voor een kop koffie en een gezellig praatje..en oja, er is ook nog die kast die nog in elkaar moet. 'Doe jij dat even?' (Iamredleader).![]()
En nog iemand die de kast in de winkel bekijkt en er thuis enthousiast zelf een ontwerpt en bouwt.![]()
![]()
succes!quote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
En het is alweer maandag... Ik heb morgen zo'n gigantische belangrijke dag!!Ik heb stagebezoek, dus dan komt iemand van de PABO kijken hoe ik les geef!
Nu al zenuwachtig!
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Nu al zenuwachtig!
![]()
Hoe leer je die kinderen eigenlijk om niet 'muuren' enzo te schrijven?quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
SHEEEEEEEEEP!Dankje!
@ Soempie!: Ik ga een schrijfles geven. Ik ga ze de letter 'uu' aanleren van vuur, muur, stuur enz.![]()
Ik heb ook groep 3! Zo'n leuk klasje heb ik!![]()
Dat komt in groep 4! Je moet ze dan aanleren om altijd met zo min mogelijk letters te schrijven als je een Zelfs. NW. langer maakt!quote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe leer je die kinderen eigenlijk om niet 'muuren' enzo te schrijven?
Hmm..ff kijken...waar zal ik beginnen?quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
de letter 'uu'
bijv. naamwoord is zo kort mogelijkquote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt in groep 4! Je moet ze dan aanleren om altijd met zo min mogelijk letters te schrijven als je een Zelfs. NW. langer maakt!
Ofzo
Daar hoef jij je dus helemaal niet druk om te makenquote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt in groep 4! Je moet ze dan aanleren om altijd met zo min mogelijk letters te schrijven als je een Zelfs. NW. langer maakt!
Ofzo
Nee gelukkig niet! Maar meestal is het ook gewoon stampwerk hoor. Ik ga later de kinderen echt niks uitleggen, ze moeten maar gaan stampen...quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar hoef jij je dus helemaal niet druk om te maken
Ik had 3 schroeven over nadat m'n bed in elkaar zat. Alles van te voren nageteld en ze moeten dus nog wel ergens (er zaten geen schroeven te veel in de verpakking). Maargoed, geen idee waar ze moeten. Kon het zo snel ook niet terugvinden in de handleiding.quote:Op maandag 18 december 2006 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie dat ik een heel topic achterloop
M'n eigen variant op die 2e:
Dan heb je nog degene die alles netjes sorteertniet alles sorteert (alles zit er toch wel in) en de gebruiksaanwijzing goed doorneemt. Alles stap voor stap aanpakt met de gebruiksaanwijzing. Dan gaat het één keer fout, neem ik de gebruiksaanwijzing toch maar helemaal door en uiteindelijk zit ik met een goede Grommende kast. Hoe saai..
![]()
De rest ga ik niet teruglezen, maar hoe zijn jullie van adoreer bij adopteer gekomen?
[..]
succes!
quote:Op maandag 18 december 2006 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had 3 schroeven over nadat m'n bed in elkaar zat. Alles van te voren nageteld en ze moeten dus nog wel ergens (er zaten geen schroeven te veel in de verpakking). Maargoed, geen idee waar ze moeten. Kon het zo snel ook niet terugvinden in de handleiding.Mijn advies is om toch maar wel te sorteren.
![]()
Ik hoop elke avond maar weer dat m'n bed die nacht niet in elkaar zakt.![]()
Ja en de letter 'u' spreek je uit als de 'eu' van mus!quote:Op maandag 18 december 2006 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik nou de enige miereneuker die het gek vindt dat je het "de letter uu" noemt?
eioeieijou!quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Soempie het volgende:
hm foutje. Tweetekenklanken: ei, oe, ie, ij, ou, etc.
De uu is een lange klank
Ik ben ook niet geschikt als juf
quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en de letter 'u' spreek je uit als de 'eu' van mus!Is wel wennen hoor. Als je de letters gewoon normaal uitspreekt zie je de kinderen kijken:
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Soempie, ik wist helemaal niet dat je de PABO hebt gedaan!
Waarom ben je er mee gestopt!?
Bij ons was het:quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en de letter 'u' spreek je uit als de 'eu' van mus!Is wel wennen hoor. Als je de letters gewoon normaal uitspreekt zie je de kinderen kijken:
![]()
Ik kan goed blokfluiten breken van mensen die op zo'n ding proberen te spelenquote:Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef Soempie het volgende:
En ik kan nu liedjes spelen op de blokfluit![]()
Ik heb een tweepersoonshoogslaper (die van hout van ikea). En m'n computer staat er onderquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar goed dat je geen kat hebt! Anders ligt er straks een heel bed bovenop 'm
Ja... Zelfde! Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik onderwijzeres op een basisschool wil worden, dus ik moet me er maar doorheen bijtenquote:Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef Soempie het volgende:
Jojoor,
Ik vond de stages wel heel leuk en lesgeven ook. Vooral de creatieve vakken dan (gezellige chaos) of de kinderen een op een begeleiden bij het leren lezen/ rekenen. Heel gaaf om te zien dat er een lampje gaat branden. Je ziet dat het kwartje valt als je iets uitlegt! Geeft zo'n gaaf gevoel. Verder was het ontzettend leuk om in kleine groepjes met de kinderen over vanalles te praten.
Maargoed, verder vond ik de PABO nogal knullig. Wat mij interesseerde (de theorie achter het handelen) werd alleen kort aangestipt. Had niet het idee dat ik wat leerde. Doe nu dan ook pedagogische wetenschappen en onderwijskundeMaar mis die stages wel!
En ik kan nu liedjes spelen op de blokfluit![]()
Handigquote:Op maandag 18 december 2006 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoonshoogslaper (die van hout van ikea). En m'n computer staat er onder![]()
Hij brengt morgen een onverwacht bliksembezoekquote:Op maandag 18 december 2006 15:54 schreef Etcetera het volgende:
nou komt er weer een andere dag dat ze weer heel zenuwachtig is, dus dubbele zenuwen voor 1 bezoek
Ik snap je niet helemaal..quote:
Jawelquote:
En dat durf je te stellen met 3 schroeven over terwijl je bed boven je computer staat?quote:Bedoel je mannelijk bezoek? Volgens mij is m'n bed wel seksproof.![]()
Laat anders even aan haar zien hoe een Pabo-student in goed Nederlands iemand kan uitscheldenquote:Op maandag 18 december 2006 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan hier zo van balen. Ik loop al de hele week aan morgen te denken en ik heb alles ZO goed voorbereid!!![]()
Nu moet het in het nieuwe jaar... dus komen die zenuwen weer helemaal opnieuw.
Ik heb mijn opleider wel gemaild of er niet iemand anders kan komen kijken... Hopen dat ze terugmailt!
Oh damn... Ik baal er echt van!
Ik ben chocola eten! Ik kom zo wel weer terug![]()
Ey!quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef Nesle het volgende:
Hoi
Ik ben weer terug van een intensief schooldagje!
Ja.quote:Op maandag 18 december 2006 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
En dat durf je te stellen met 3 schroeven over terwijl je bed boven je computer staat?
Goed dat je nu al hebt geleerd!quote:Op maandag 18 december 2006 16:09 schreef Etcetera het volgende:
ja hoor
beetje geleerd voor tentamen as donderdagverder niet veel bijzonders gedaan
met jou ook allesNesle?
Bwa... Ik vind het wel een handige zaak. http://www.pabo.nlquote:Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, verder vond ik de PABO nogal knullig.
Ach, noem jij zo'n ding een blokfluit?quote:En ik kan nu liedjes spelen op de blokfluit![]()
Ah..und jetzt kommen die Kamele!quote:Op maandag 18 december 2006 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar dat wil niet zeggen dat ik het ga uitproberen![]()
Mocht ik mannelijk bezoek krijgen, dan geef ik hem eerst de schroeven en de handleiding.![]()
Ze verkopen allebei waardeloze troepquote:Op maandag 18 december 2006 16:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa... Ik vind het wel een handige zaak. http://www.pabo.nl![]()
ik heb het idee dat ik dit weekend al had moeten beginnenquote:Op maandag 18 december 2006 16:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
Goed dat je nu al hebt geleerd!
Ja met mij ook wel goed, alleen de schooldag duurde me iets te lang. Ik ben echt heel erg verkouden en praat ongelofelijk schorEn zo meteen moet ik beginnen aan de laatste 4 verslagen.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaar natuurlijk je Kinder Surprise test
quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 18 december 2006 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je mij de volgende items mailen?
Bush - Letting The Cables Sleep
Bush - Chemicals Between Us
Bush - Swallowed
????
Heerlijke "vergeten" hits
Oei, dan moet je ng even zoekenquote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik dit weekend al had moeten beginnen
ach, zal wel zien. ik snap het redelijk tot nu toe
ben alleen wel een boek kwijt, da's een beetje kut. is nl niet van mij, en ik mag 'm gebruiken met tentamen
schooldagen zijn altijd te lang
succes met je verslagen en je verkoudheid
Please wait while we upload your file.quote:
M'n geadopteerde zakgeld eiserquote:
Ik vegeet Glycerine te vragenquote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Please wait while we upload your file.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |