welk topic?quote:Op zondag 17 december 2006 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nu ik erover nadenk kregen Stanley en ik het voor elkaar een SC topic binnen 10 minuten vol te spammen
Je bedoelt vast een lief Eisbärtje, toch?quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het nog steeds een lief ijsbeertje in de OP
Ja ja, we zien je wel..quote:
Ik zwaai naar Asmoquote:Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ja, we zien je wel..
wie wil Nem adopteren? Mensen?![]()
goedquote:
Kans is iets te aanwezig dat je ouder bent dan ikquote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben adopteerbaar... Dat maakt de keus wel heel makkelijk voor jullie he?
't Kan nooit teveel zijnquote:Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij hebt al te veel liefde ontvangen van ons!
Jawel, jij hebt je portie al gehad. Nu is het tijd om liefde aan mij te geven!quote:Op zondag 17 december 2006 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Kan nooit teveel zijn
Ik heb een groot hart. Daar kan veel in
quote:Op zondag 17 december 2006 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt je portie al gehad. Nu is het tijd om liefde aan mij te geven!![]()
![]()
Die zal wel zo gevonden zijn. Mag ik jouw echtgenote dan adopteren? Kwestie van mijn talenkennis wat opvijzelen.quote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef iamredleader het volgende:
*meldt... voor adoptie door een vrouwelijke AKQ-er!![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 19:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zal wel zo gevonden zijn. Mag ik jouw echtgenote dan adopteren? Kwestie van mijn talenkennis wat opvijzelen.
Wat ben jij een hebberdquote:Op zondag 17 december 2006 19:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, je mag mijn echtgenote niet adopteren...
![]()
je mag haar wel een berichtje achterlaten, hoor!
Komkom... Eerlijk zullen we alles delen!quote:Op zondag 17 december 2006 19:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je hebt m'n vrouw gezien - dus je weet waarom!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Komkom... Eerlijk zullen we alles delen!
Laat haar liever dit topic even lezen...quote:Op zondag 17 december 2006 19:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, doen we niet. En nu ga ik een kopje thee drinken met mijn vrouw
![]()
Tof! Doe maarquote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Zullen we Nesle adopteren? Zij is nog zo jong!![]()
Dat mag ik niet. Schijnt in België niet erg goed te vallen. Mede omdat ik een kelder heb enzoquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 19:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat mag ik niet. Schijnt in België niet erg goed te vallen. Mede omdat ik een kelder heb enzo![]()
quote:
Stop it! You're scaring mequote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik adopteer Nembrio wel graag.. dan gaan we samen met een andere vriend van me in een mooi apartement aan de IJssel wonen en hele dagen praten over De Dijk en Barry van Galen.. wat een leven..
Wat je zegt ben je zelfquote:Op zondag 17 december 2006 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voetbal
quote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
verder ben ik quiz-moe..
Dan is ze vast vergeten hoe ik eruitzie.quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef iamredleader het volgende:
M'n vrouw heeft het topic doorgelezen, en moest lachen.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ook een leuk topic: praat hier Duits
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 17 december 2006 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik werk met een Duits toetsenboard
Extra gemakkelijk in dit geval
üöä zijn standaard toetsen
Is die verkiezing nú al over?? Nouja zegquote:Op zondag 17 december 2006 21:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje en Stanley geen Miss & Mister FOK!
Onrecht bestaat nog..
Is wat nodig? Werken met een Duits toetsenbord?quote:
't Is een Duitse laptop, dus jaquote:
Ja.. gelukkig wel..quote:Op zondag 17 december 2006 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die verkiezing nú al over?? Nouja zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |