Dan heb je Victoria Williams vast nog nooit gehoord, die klinkt pas echt als Minnie Mouse.quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Sjippe het volgende:
Maar ik vind haar stem niet om aan te horen. Zo'n tekenfilmstemmetje.
Ik krijg iedere week per e-mail een mailingbrief van Plato. Daarop stonden wat jaarlijstjes en zij stond in de top 3. Vervolgens ging ik verder lezen en ik las alleen maar van die jubelende recensies. Dat maakte me nieuwsgierig dus toen ben ik er eens naar gaan luisteren. En zo is het allemaal gekomen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat je Joanna nu ook kent Floddertje. Hoe heb je haar ineens zo ontdekt?
quote:Joanna Newsom Preps EP, Tours Europe
And we all thought Bruce Springsteen only influenced dude-rock bands like the Hold Steady and the Killers. But no, His Bossness' magic even infiltrates the enchanted forest where pixies like Joanna Newsom hang out!
Newsom is preparing an EP to be released on Drag City in April titled... Joanna Newsom and the Ys Street Band. Ba dum dum!
The three-song set, performed by Newsom and, yes, her touring band, will include one new track and new versions of songs from both The Milk-Eyed Mender and Ys. No word yet on a concrete release date or an exact tracklist, unfortunately.
Newsom has also added a few dates to her world tour in support of Ys. She'll head to Europe in April, leading up to a performance at All Tomorrow's Parties at the end of the month.
Dates:
02-21 Tokyo, Japan - Oumi-Gakudo *
02-25 Tokyo, Japan - O-West *
04-14 Dublin, Ireland - Olympia
04-16 Paris, France - La Cigale
04-17 Cologne, Germany - Gloria
04-18 Brussels, Belgium - AB
04-19 Bourges, France - Printemps de Bourges Festival
04-21 Oslo, Norway - Rockefeller #
04-22 Stockholm, Sweden - Chinese Theatre #
04-23 Copenhagen, Denmark - Vega #
04-25 Berlin, Germany - Volksbuehne #
04-26 Hamburg, Germany - Kampnage #
04-27 Amsterdam, Holland - Paradiso #
04-29 Somerset, England - Butlins Minehead (All Tomorrow's Parties)
* with Bill Callahan
# with Alasdair Roberts
Nou, jij hebt de komende dagen wat te doen! Die plaat ga je echt tijden beluisteren, voorspel ik je.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:15 schreef Eikelpiercing het volgende:
Vandaag het album gekocht... dadelijk eens luisteren... kende alleen Cosmia (dankzij het goeie ouwe Duyster op Studio Brussel hier "down under")
Like, duh.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef Grobbel het volgende:
Joanna heeft problemen met haar stem.
Ik heb ook problemen met haar stem!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die was onder de gordel, beste Frollo. Onder de gordel zeg ik je.
Grrrr jah, ik stond dus voor de paradiso gisteren. Was het afgelastquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef Grobbel het volgende:
Het schijnt dat het concert naar september wordt verschoven.
Ai, dat is idd wel erg zuur zeg..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef Sjippe het volgende:
[..]
Grrrr jah, ik stond dus voor de paradiso gisteren. Was het afgelast, ze had stemproblemen. Eind van de ochtend stond het blijkbaar op de site van paradiso. Vanaf nu ga ik dus altijd kijken op de dag zelf of een concert doorgaat. Ik moet namelijk uit Friesland komen.
Ach gossie, wat zielig...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef Sjippe het volgende:
Grrrr jah, ik stond dus voor de paradiso gisteren. Was het afgelast, ze had stemproblemen. Eind van de ochtend stond het blijkbaar op de site van paradiso. Vanaf nu ga ik dus altijd kijken op de dag zelf of een concert doorgaat. Ik moet namelijk uit Friesland komen.
Omdat nieuwe goede muziek doorgaans niet op de radio komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom heb ik dit niet eerder ontdekt?
Waren er nog kaartjes te koop?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:59 schreef Grobbel het volgende:
Het afgelaste concert is trouwens verplaatst naar 12 september.
Doe maar niet. Dan worden de mods boos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:34 schreef Avarance het volgende:
als ik het goed heb 24ste amerika, 1 week later europa. hij is ws niet zo goed als YS maar ik verwacht toch wel een 8/10. als er een leak is post ik wel, alhouwel die kans klein is.
VInd je het gek als de platenmaatschappij al aan het verzenden is geslagen.quote:
Interessant festivalletje in Eindhoven dat ze aandoet.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:38 schreef xpompompomx het volgende:
En eind mei staat ze 2x in het land!
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef emokid het volgende:
Heb mijn kaartje binnen voor Melkweg, wel fucking lelijk zeg dat ik van 27.50 opeens op 38.00 ben uitgekomen.
Dat is wel ernstig ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef emokid het volgende:
Heb mijn kaartje binnen voor Melkweg, wel fucking lelijk zeg dat ik van 27.50 opeens op 38.00 ben uitgekomen.
Pff, goede vraag. Ik deed m geloof ik verzekerd, en nam ook een lidmaatschap.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Ik was maar iets meer dan 30,- kwijt.
Maar goed, wellicht kan je het nog bij een ander concert gebruiken.quote:Bij dit evenement is een lidmaatschap niet verplicht.
Is dat die belachelijke annuleringsverzekering die uiteindelijk toch alleen maar gebruikt kan worden in hele extreme vormen van overmacht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Pff, goede vraag. Ik deed m geloof ik verzekerd, en nam ook een lidmaatschap.
Over een uurtje of 7 ja. Dan hoop ik toch wel te slapen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef Toad het volgende:
Vanavond live concert via:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=124711752
Bovendien ook erg aantrekkelijkquote:
Jemig dat is echt balenquote:
Ik heb helaas ook een stukje moeten missenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Jemig dat is echt balenIk lees wel meerdere verhalen hierover. De deuren van de Melkweg gingen ook vrij laat open!
Ik zat zaterdag aan de linkerkant op het balkon (Muziekgebouw Eindhoven). Ik zag vooral die immense harp. Ook leuk hoor, maar ik had ook graag Joanna zelf wat beter gezien.quote:
Ik vond de drummer juist briljant. Heel innovatief.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef RuneRose het volgende:
Ik vond er weinig aan. Die drummer gooide veel roet in het eten, en om heel eerlijk te zijn vond ik grootste gedeelte gewoon niet echt pakkend. Dat zou kunnen omdat ik nog niet zo bekend ben met het nieuwe werk (het is ook zo veel.), maar dat denk ik niet; het was gewoon niet interessant genoeg om mijn aandacht te trekken/vast te houden. Dieptepunt van de avond vond ik Good Intentions Paving Company, wat echt zeldzaam inspiratieloos klonk. Jammer, maar helaas.
Ik vond hem nogal geïsoleerd van de rest van de muziek. Waardoor zijn verschrikkelijk luide spel extra ongepast was. Ook vond ik zijn pogingen om extra sfeer toe te voegen nogal aanstellerig en behoorlijk misplaatst.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vond de drummer juist briljant. Heel innovatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |