Doe maar niet. Dan worden de mods boos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:34 schreef Avarance het volgende:
als ik het goed heb 24ste amerika, 1 week later europa. hij is ws niet zo goed als YS maar ik verwacht toch wel een 8/10. als er een leak is post ik wel, alhouwel die kans klein is.
VInd je het gek als de platenmaatschappij al aan het verzenden is geslagen.quote:
Interessant festivalletje in Eindhoven dat ze aandoet.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:38 schreef xpompompomx het volgende:
En eind mei staat ze 2x in het land!
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef emokid het volgende:
Heb mijn kaartje binnen voor Melkweg, wel fucking lelijk zeg dat ik van 27.50 opeens op 38.00 ben uitgekomen.
Dat is wel ernstig ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:47 schreef emokid het volgende:
Heb mijn kaartje binnen voor Melkweg, wel fucking lelijk zeg dat ik van 27.50 opeens op 38.00 ben uitgekomen.
Pff, goede vraag. Ik deed m geloof ik verzekerd, en nam ook een lidmaatschap.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Ik was maar iets meer dan 30,- kwijt.
Maar goed, wellicht kan je het nog bij een ander concert gebruiken.quote:Bij dit evenement is een lidmaatschap niet verplicht.
Is dat die belachelijke annuleringsverzekering die uiteindelijk toch alleen maar gebruikt kan worden in hele extreme vormen van overmacht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Pff, goede vraag. Ik deed m geloof ik verzekerd, en nam ook een lidmaatschap.
Over een uurtje of 7 ja. Dan hoop ik toch wel te slapen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef Toad het volgende:
Vanavond live concert via:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=124711752
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |