Bovendien ook erg aantrekkelijkquote:
Jemig dat is echt balenquote:
Ik heb helaas ook een stukje moeten missenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Jemig dat is echt balenIk lees wel meerdere verhalen hierover. De deuren van de Melkweg gingen ook vrij laat open!
Ik zat zaterdag aan de linkerkant op het balkon (Muziekgebouw Eindhoven). Ik zag vooral die immense harp. Ook leuk hoor, maar ik had ook graag Joanna zelf wat beter gezien.quote:
Ik vond de drummer juist briljant. Heel innovatief.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef RuneRose het volgende:
Ik vond er weinig aan. Die drummer gooide veel roet in het eten, en om heel eerlijk te zijn vond ik grootste gedeelte gewoon niet echt pakkend. Dat zou kunnen omdat ik nog niet zo bekend ben met het nieuwe werk (het is ook zo veel.), maar dat denk ik niet; het was gewoon niet interessant genoeg om mijn aandacht te trekken/vast te houden. Dieptepunt van de avond vond ik Good Intentions Paving Company, wat echt zeldzaam inspiratieloos klonk. Jammer, maar helaas.
Ik vond hem nogal geïsoleerd van de rest van de muziek. Waardoor zijn verschrikkelijk luide spel extra ongepast was. Ook vond ik zijn pogingen om extra sfeer toe te voegen nogal aanstellerig en behoorlijk misplaatst.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vond de drummer juist briljant. Heel innovatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |