Jij spoort echt niet. Je manier waarop je poogt te discussiëren maakt dat pijnlijk duidelijk.quote:Op zondag 17 december 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, het is HEEL simpel, HEEL duidelijk. maar bljkbaar zijn er hersenlozen bij die dit niet inzien.
Wat jij wil. Je draagt anders weing bij bahalve dat IK geen gelijk heb, sterk puntquote:Op zondag 17 december 2006 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet. Je manier waarop je poogt te discussiëren maakt dat pijnlijk duidelijk.
Als je niet meespeelt, mag je ook geen postcode kiezen, en ben je dus uitdrukkelijk niet gerechtigd prijzen te ontvangen op jouw eigen postcode. Ik denk niet dat er iemand is die klaagt over het niet gerechtigd zijn om een prijs te ontvangen die op een postcode aan de andere kant van Nederland is gevallen, maar die jij gekozen zou hebben als je mee had gespeeld.quote:Op zondag 17 december 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
Niet dus, want je mag zelf de postcode kiezen. De meeste mensen kiezen dan hun eigen postcode maar dat moet niet.
Opnieuw, empathie hebben voor kansloze losers heeft niets te maken met of de Postcode Loterij al dan niet etisch te werk gaat.quote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon totaal geen empathie voor dit soort kansloze losers in de maatschappij nee.
Ik heb al 2 topics lang genoeg argumenten gegeven, maar JOUW agressieve discussiëerstijl staat MIJ totaal NIET aan. Maar goed, als JIJ denkt dat je goed kan discussiëren door IEDEREEN die het NIET met JOU eens is achterlijk, dom en rijp voor het gesticht te noemen moet je dat verder ZELF weten HOOR.quote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil. Je draagt anders weing bij bahalve dat IK geen gelijk heb, sterk punt.
Ik heb gewoon totaal geen empathie voor dit soort kansloze losers in de maatschappij nee.
De regels zijn simpel. niemand dwingt je en toch janken, dan ben je gewoon achterlijk klaar.
En ik poog niet te discussieren, ik gebruik gewoon mijn gezond verstand, iets waar velen het aan ontbreekt in dit topic aangezien ze alles wat krom is recht proberen te praten.
Deze vrouw moet behandeling voor haar eigen kwaal en niet voor schade omdat ze niet gewonnen heeft. Klaar. niet mee eens? prima, maar val mensen die zelf nadenken en gewoon voor zichzelf opkomen en niet janken bij een ander er niet mee lastig.
Dat doe ik dan ookquote:Op zondag 17 december 2006 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb al 2 topics lang genoeg argumenten gegeven, maar JOUW agressieve discussiëerstijl staat MIJ totaal NIET aan. Maar goed, als JIJ denkt dat je goed kan discussiëren door IEDEREEN die het NIET met JOU eens is achterlijk, dom en rijp voor het gesticht te noemen moet je dat verder ZELF weten HOOR.
Dat is dan ook waar ze de rechtszaak voor aanspant - een schadevergoeding voor de medische kosten als gevolg van haar psychische problemenquote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef FeestNummer het volgende:
Ik vind dat deze mevrouw als troostprijs een serie gratis behandelingen bij een psychiater moet krijgen.
of de ben & jerries ijsprijsquote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef FeestNummer het volgende:
Ik vind dat deze mevrouw als troostprijs een serie gratis behandelingen bij een psychiater moet krijgen.
"de Gier"quote:Op zondag 17 december 2006 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Valt me eigenlijk nu pas op hoe vreselijk toepasselijk haar naam is zeg!
Ach man, ga bomen knuffelenquote:Op maandag 18 december 2006 08:33 schreef Mikrosoft het volgende:
De constructie van de Postcodeloterij werkt de kansspelverslaving in de hand die onze overheid zogenaamd wil bestrijden. Ik hoor van zoveel mensen dat ze alleen maar uit angst lid blijven.
De oprichters van de Postcodeloterij zijn schatrijk geworden, mensen zijn psychisch in de vernieling geholpen, kansspelverslaving én de kleinste kans op kleine en grote prijzen van alle loterijen. Echt de mafia in kansspelland.
He, wel jaquote:Op maandag 18 december 2006 08:33 schreef Mikrosoft het volgende:
De constructie van de Postcodeloterij werkt de kansspelverslaving in de hand die onze overheid zogenaamd wil bestrijden. Ik hoor van zoveel mensen dat ze alleen maar uit angst lid blijven.
De oprichters van de Postcodeloterij zijn schatrijk geworden, mensen zijn psychisch in de vernieling geholpen, kansspelverslaving én de kleinste kans op kleine en grote prijzen van alle loterijen. Echt de mafia in kansspelland.
Ach, de staatsloterij is duurder. De kans dat je daar wat wint is net zo klein zo niet kleiner. De constructie is gewoon helemaal hetzelfde. Je koopt een lot, je betaald ervoor en dan speel je mee. Valt de prijs op jouw nummer, dan win jij. Bij de pcl is een deel van het nummer een postcode. Dat kan je eigen postcode zijn, maar ook een postcode die je zelf kiest. Net zoals je bij de lotto zelf de nummertjes mag kiezen. Kortom, het is gewoon een loterij, doe je mee, dan maak je kans op een prijs, doe je niet mee, dan maak je geen kans op een prijs. Simpel.quote:Op maandag 18 december 2006 08:33 schreef Mikrosoft het volgende:
ik hoorde hetquote:Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, Evers ging d'r bellen maar ze hing op.
'U moet maar even met mijn advocaat bellen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |