quote:Op zondag 17 december 2006 14:50 schreef dndiek het volgende:
Hulde Venomsnake
quote:Op maandag 18 december 2006 00:37 schreef rubbereend het volgende:
hij zou mod moeten worden!
In de livetopics.quote:Op zondag 17 december 2006 23:53 schreef popolon het volgende:
Waar zijn die gifjes te bekijken?
Met gif movie gear kan je van avi filmpjes gifjes maken,quote:Op maandag 18 december 2006 00:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe doet ie dat eigk?
Mooi.quote:Op maandag 18 december 2006 01:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In de livetopics.
Een voorbeeld:
[Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
Lijkt me wel een topic waard.quote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
misschien tijd voor een mooi gifjes topic waarin ze verzameld staan na het weekend?
EenSCH, hoef ik het livetopic niet meer door te scrollen voor de gifjes!quote:
Dan wel een topic zonder slowchat, zou je dus streng tegen moeten optreden. Slowchat kan in de livetopics blijven.quote:Op maandag 18 december 2006 13:40 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad een topic waard, we hebben venom niet voor niets een schouderklopje gegeven.
Jij snapt mijn punt. En alles waar geen gifje inzit verwijderen.quote:Op maandag 18 december 2006 14:05 schreef rubbereend het volgende:
mijn part maak je hem sticky dan hoeft ook niemand er een "tvp" te posten en houdt je het puus en alleen voor gifjes. Die dan ook weer gebruikt kunnen worden in de diverse club of speler topics. Of als er weer een discussie is over een overtreding of doelpunt.
daarom ook sticky want anders zakt het topic steeds weg.quote:Op maandag 18 december 2006 14:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij snapt mijn punt. En alles waar geen gifje inzit verwijderen.
Een gifje requesten misschien wel toestaan...
dat was het statistieken topic van AMDquote:Op maandag 18 december 2006 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
En was toch altijd zon topic met welke wedstrijd er waren geweest. Logos erbij. uitslag. Kaarten doelpuntenmakers etc. Maar wordt neit meer bijgehouden geloof ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |