Ik heb het ook hoor. Als er bij mij iemand in de buurt een sigaretje opsteekt mag ik graag even snuffelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:02 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Eh waarom ? om dat het zo lekker rook ? woeps dan ben je wel heftig verslaafd...
Ik heb het ook gehad, ik heb daarna nooit meer gezeurd dat ik trek in een sigaret heb.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen omschrijven ja
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad, ik heb daarna nooit meer gezeurd dat ik trek in een sigaret heb.
Ik had toen echt trek. Het was na het eten en daar had ik het meeste moeite mee. Ik liep al een week lang na het eten te zeiken dat ik zo een trek had in een sigaret.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het was niet eens dat ik trek in een peuk had maar meer dat ik wat te doen had.
Ik weet niet waarom
en zo kan het dus ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik had toen echt trek. Het was na het eten en daar had ik het meeste moeite mee. Ik liep al een week lang na het eten te zeiken dat ik zo een trek had in een sigaret.
Mijn vrouw werd er een beetje moe van en gaf me een sigaret en zei dat ik hem maar lekker moest op steken.
Aangezien ze zelf al een tijdje gestopt is met roken wist ze hoe het zou smaken.
Na een paar trekjes hield ik het voor gezien en ze heeft me nooit meer gehoord.![]()
maar wat staat er allemaal in dat boek eigenlijk?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:18 schreef Paran0id het volgende:
Mijn stoptijd momenteel
Nine months, one day, 13 hours, 13 minutes and 5 seconds. 4148 cigarettes not smoked, saving ¤ 422,36. Life saved: 2 weeks, 9 hours, 40 minutes.
Het gaat nogsteeds top, en ik ben ervan verzekerd om nooit meer een stinksigaret aan te raken. Het is me allemaal enorm meegevallen. Ik merk nu zelfs dat ik een nog grotere afkeer krijg van het roken. Vermijd vaak rokerige ruimtes, en baal weer eens als m'n kleren naar rook stinken door een avond de kroeg in te duiken.
Ik zag overigens net in de Blokker folder dat het boek van Allen Carr 'Stoppen met roken' voor 4(!) euro in de winkel ligt. Dus medestoppers pak je kans! Ik was ook al een weekje gestopt met roken, maar aan de hand van dit boek had ik het waarschijnlijk nooit vol gehouden.
Van Bol.comquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar wat staat er allemaal in dat boek eigenlijk?
Ik heb hem destijds kunnen lenen van een vriend, dit boek was voor mij het geld 3 dubbel waard. Kopen die hapquote:Roken is een fuik waar je, meestal als jongere, nietsvermoedend in zwemt. Te laat merk je dat je niet meer terug kunt. Allen Carr laat zien hoe die fuik in elkaar zit, zodat je er moeiteloos weer uit kunt zwemmen. Allen Carr gebruikt geen trucjes of hulpmiddelen. Hij ontrafelt slechts haarfijn de mechanismen die een roker doen roken. Wie dat eenmaal doorziet, merkt dat stoppen met roken heel eenvoudig is, vanaf de eerste dag. Een unieke methode- geen afschrikwekkende plaatjes en praatjes -geen gewichtstoename -uw geestelijke afhankelijkheid verdwijnt terwijl u leest- geen noemenswaardige onthoudingsverschijnselen
Ook niet echt reclame voor het boek he, als je het zo stelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:18 schreef Paran0id het volgende:
Mijn stoptijd momenteel
maar aan de hand van dit boek had ik het waarschijnlijk nooit vol gehouden.
Ook flauw van die vriend dat je geld betaalt om een boek te lenen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Van Bol.com
[..]
Ik heb hem destijds kunnen lenen van een vriend, dit boek was voor mij het geld 3 dubbel waard. Kopen die hap
Alleen staat er dat je het (het stoppen dus) aan de hand van het boek nooit gered had, terwijl je waarschijnlijk bedoelt dat je het zonder boek niet gered had. Dat je het aanraadt is prima natuurlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef Paran0id het volgende:
Het is reclame voor het boek, so what? Ik raad het stoppers aan.
Natuurlijk mag dat. Succes enzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef _Flame_ het volgende:
mag ik ook op de lijst? ik ben vanaf 2 januari gestopt
jup. dat is denk ik gewoon je lichaam die schreeuwt om nicotine. Oftewel; je bent aan het afkicken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:40 schreef _Flame_ het volgende:
stomme vraag mischien maar hadden meer mensen last van "opvliegers" en hoofdpijn toen ze net waren gestopt met roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |