abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 17:35:55 #151
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_44603742
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Dat mag ook en aan jouw standaard geneuzel irriteer ik me net zo veel. Jij zal niet zeuren over discriminatie / racisme op zich....nee, jij zeurt alleen over het gebruik van het woord. Want stel je eens voor dat men denkt dat je er zelf één bent...Ach ja, wie de schoen past trekke hem aan
Zo kan je het ook redeneren ja.
Ondanks dat ik bepaalde groepen mensen niet tot mijn grote vrienden reken ben ik idd geen racist. Als jij er sexueel opgewonden raakt om mij toch deze titel te geven doe je je best maar.
Laat mij volgens jou dan maar een een racist zijn, jij bent volgens mij weer niet helemaal goed bij je hoofd. En verder heb ik geen zin meer om op een zielig kortzichtig figuur als jij te reageren, gegroet.

PS sorry dat ik zo laat reageerde, ik heb weer gewerkt namelijk.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_44604646
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:35 schreef cheqy het volgende:
Zo kan je het ook redeneren ja.
Ondanks dat ik bepaalde groepen mensen niet tot mijn grote vrienden reken ben ik idd geen racist. Als jij er sexueel opgewonden raakt om mij toch deze titel te geven doe je je best maar.
Laat mij volgens jou dan maar een een racist zijn, jij bent volgens mij weer niet helemaal goed bij je hoofd. En verder heb ik geen zin meer om op een zielig kortzichtig figuur als jij te reageren, gegroet.

PS sorry dat ik zo laat reageerde, ik heb weer gewerkt namelijk.
Is goed hoor miereneukertje....vergeet geen van Dale woordenboek te vragen voor Kerst!
Groetjes!
pi_44629301
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Waarom zou je geen irreële, ziekelijke angst voor een gedachtengoed kunnen hebben?
Islam is an ideology. Rejection of an ideology cannot be classified as phobia. To call the opponents of an ideology phobic is a fallacy. All ideologies have their critics and opponents but we do not hear Christians calling the critics of Christianity Christianophobe, communists calling their critics communitophobe or Hindus calling theirs hinduphobe. The term "Islamophobia" is both technically and logically incorrect and misleading.

Buddhism is by all accounts a peaceful religion as non-violence is the core of it. Despite that Buddhism has its critics and we never call then Buddhistphobes.

The neologism 'Islamophobia', is therefore the symptom of the intellectual bankruptcy of Muslim clerisy to come up with logical arguments and defend Islam against criticism in a rational way. 'Islamophobia' is an ad hominen. It is a logical fallacy and an insult hurled at the critics of Islam. It highlights the fact that Islam is a lie, unable to withstand criticism. That is why Muslims need censorship and must eliminate the truth by brutal force (law suits or violence) to protect their lie.

http://www.faithfreedom.org/oped/sina60526.htm
pi_44629331
Faithfreedom als bron gebruiken als het gaat om de islam.

Heul objectief.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:29:17 #155
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_44629560
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:18 schreef Mordrid het volgende:

[..]

Islam is an ideology. Rejection of an ideology cannot be classified as phobia. To call the opponents of an ideology phobic is a fallacy. All ideologies have their critics and opponents but we do not hear Christians calling the critics of Christianity Christianophobe, communists calling their critics communitophobe or Hindus calling theirs hinduphobe. The term "Islamophobia" is both technically and logically incorrect and misleading.

Buddhism is by all accounts a peaceful religion as non-violence is the core of it. Despite that Buddhism has its critics and we never call then Buddhistphobes.

The neologism 'Islamophobia', is therefore the symptom of the intellectual bankruptcy of Muslim clerisy to come up with logical arguments and defend Islam against criticism in a rational way. 'Islamophobia' is an ad hominen. It is a logical fallacy and an insult hurled at the critics of Islam. It highlights the fact that Islam is a lie, unable to withstand criticism. That is why Muslims need censorship and must eliminate the truth by brutal force (law suits or violence) to protect their lie.

http://www.faithfreedom.org/oped/sina60526.htm
Deze redenering komt vooral neer: omdat niemand de term gebruikt in combinatie met andere religies, kan het ook niet in combinatie met de Islam. Ik vind dat niet erg overtuigend.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_44634220
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:29 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Deze redenering komt vooral neer: omdat niemand de term gebruikt in combinatie met andere religies, kan het ook niet in combinatie met de Islam. Ik vind dat niet erg overtuigend.
Een fobie (Grieks: φοβος, fobos = angst, vrees) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust. Niet alle angststoornissen worden fobieën genoemd. Als angst niet voor bepaalde zaken of situaties is, spreken we niet van een fobie, maar van een paniekstoornis of van gegeneraliseerde angst.
pi_44643673
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef Mordrid het volgende:
Een fobie (Grieks: φοβος, fobos = angst, vrees) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust.
Dus islamofobie bestaat wel?
pi_44644920
Jongens, mensen zijn mensen.
Amstelveen de beste
pi_44671617
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dus islamofobie bestaat wel?
Nee, want bij de mensen bij wie het angst is betreft het een reële angst. Bij de overige mensen is het geen angst, maar walging.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:48:05 #160
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_44674146
quote:
Op zondag 17 december 2006 09:11 schreef okkie-man het volgende:

[..]

maar dat mag je niet zeggen schijnbaar.

De bekende dooddoener om de grootste onzin te kunnen roepen .

Jammer dat sommigen niet willen of kunnen begrijpen dat er een verschil is tussen de feiten benoemen en hersenloos schelden / afkraken.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')