Gelukkig zijn er geen linkse rakkers die dan meteen fascist, nazi en 2e wereldoorlog gaan roepen.quote:Op zondag 17 december 2006 04:17 schreef Godshand het volgende:
Komt er zo'n nieuwsbericht zoiets als: Import Turkse bruiden België neemt toe
en dan meteen gaan er een kudde Fok!kers roepen: "kutallochtonen!" en tegen hun medestanders "allochtonenknuffelaars!"
ok op sommig gedrag van allochtonen denk ik ookof
maar om dan steeds weer zo te generaliseren vind ik zo kortzichtig!
het lijkt wel of er express "Kutbuitenlanders" wordt geroepen en zo snel mogelijk om ff lekker te jennen...
een genuanceerde mening kan er zelden vanaf ...![]()
Dat een nummer die aanzet tot geweld tegenover bepaalde bevolkingsgroepen gewoon wordt verkocht is vind ik behoorlijk zorgwekkend. Dus ik denk niet dat jij mij wat dat betreft hypocriet kunt noemen.quote:Op maandag 18 december 2006 21:00 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Een nummer als 'Kill the christians' van Deicide wordt hier ongecensureerd verkocht hoor. Of het even smaakvol is, is een andere discussie.
Maar ik denk dat een nummer als 'Kill the muslims' op een wat heviger protest zou kunnen rekenen. Terwijl het toch puur en alleen de RELIGIE EN HAAR GEBRUKEN EN DOGMA'S is die bepaalde mensen gewoon niet aanstaat.
Ja of rechtse rukkers die bij elk bericht over moslims die termen gebruiken.quote:Op maandag 18 december 2006 21:03 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen linkse rakkers die dan meteen fascist, nazi en 2e wereldoorlog gaan roepen.
Volgens mij ben jij gezakt voor de inburgeringscursusquote:Op maandag 18 december 2006 21:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja of rechtse rukkers die bij elk bericht over moslims die termen gebruiken.
Nee ik hang teveel op rechtse site's rond.quote:Op maandag 18 december 2006 21:09 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gezakt voor de inburgeringscursus![]()
Dus je vind het wel tof dat er bij veel berichten meteen, "kutmoslims, allemaal het land uit, oprotte naar eiguh land, kutcultuur etc. etc." wordt geschreeuwd?quote:Op maandag 18 december 2006 21:03 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen linkse rakkers die dan meteen fascist, nazi en 2e wereldoorlog gaan roepen.
Het is nu eenmaal zo dat berichten over criminaliteit, het niet geintegreerd zijn enzo meestal resulteren in moslim bash topics. De verklaring is simpel. Helaas, dat kan zelfs de meest linkse geitewollensok niet ontkennen, is het nou eenmaal zo dat het vooral de moslims zijn die:quote:Op maandag 18 december 2006 21:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus je vind het wel tof dat er bij veel berichten meteen, "kutmoslims, allemaal het land uit, oprotte naar eiguh land, kutcultuur etc. etc." wordt geschreeuwd?
Want daar gaat het nu over.
Dus jij hangt teveel op rechtse sites rond? Jij misschien diskriminant zijn ?quote:Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik hang teveel op rechtse site's rond.
Moslims zijn nazi's daar.
Wist je dat niet?
Dus omdat een aantal (niet allemaal, niet het merendeel en ook niet het grootste deel) Moslims niet integreren en crimineel zijn zijn alle moslims dat?quote:Op maandag 18 december 2006 21:19 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal zo dat berichten over criminaliteit, het niet geintegreerd zijn enzo meestal resulteren in moslim bash topics. De verklaring is simpel. Helaas, dat kan zelfs de meest linkse geitewollensok niet ontkennen, is het nou eenmaal zo dat het vooral de moslims zijn die:
- niet geintegreerd zijn
-crimineel zijn
enzo
Dus ja .............
Waarom moet je opeens belachelijke zinsconstructies maken?quote:Op maandag 18 december 2006 21:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Dus jij hangt teveel op rechtse sites rond? Jij misschien diskriminant zijn ?
Een stelling die dit het beste verwoord is dit: Niet alle moslims zijn terrorist, maar alle terroristen zijn wel moslim. Niet alle moslims zijn crimineel maar de delicten waar de mensen het meest last van hebben (tasjesroof, straatterreur, beroving, groepsverkrachting) worden in verreweg de meeste gevallen gepleegd door moslims (marokkanen). En dat blijft de mensen bij.quote:Op maandag 18 december 2006 21:25 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus omdat een aantal (niet allemaal, niet het merendeel en ook niet het grootste deel) Moslims niet integreren en crimineel zijn zijn alle moslims dat?
Das toch te debiel voor woorden?
quote me ff waar ik zeg alle allochtonen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus je haat alle allochtonen?
Conclusie: je bent geen haar beter.
Ergo: Ik zie jou het liefst oprotten.
He integratie moet van 2 kanten komen hequote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom moet je opeens belachelijke zinsconstructies maken?![]()
Moeilijk he, dat communiceren met allochtonen?...
Dus als molsims de normen en waarden wel accepteren dan heb je er geen problemen mee, maar je denkt dat de meeste moslims dat niet doen als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
quote me ff waar ik zeg alle allochtonen.
ik haat de meeste moslims aangezien het merendeel van de moslims mijn land en waarden en normen niet respecteren.
ik haat ze niet om hun ras maar om wat ze doen en niet doen.
verder geen problemen met welke groepering hier in nederland dan ook ....
Normale zinnen gebruiken lijkt mij een goede eerste stap.quote:Op maandag 18 december 2006 21:38 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He integratie moet van 2 kanten komen he![]()
Wat dus niet waar is, om het even in een ander perspectief te gooien. In de tweede wereld oorlog werden mensen van het verzet ook terroristen genoemd het is maar net wat je referentiekader is.quote:Op maandag 18 december 2006 21:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Een stelling die dit het beste verwoord is dit: Niet alle moslims zijn terrorist, maar alle terroristen zijn wel moslim.
heb je daar en bron van ofzo?quote:Niet alle moslims zijn crimineel maar de delicten waar de mensen het meest last van hebben (tasjesroof, straatterreur, beroving, groepsverkrachting) worden in verreweg de meeste gevallen gepleegd door moslims (marokkanen).
Hier heb je het denk ik bij het rechte eind, dat dat zulke opmerkingen terecht maakt ben ik niet met je eens er worden heel veel aardige moslims, marokkanen whatever mee tekort gedaan.quote:En dat blijft de mensen bij.
Dit maakt nog niet alle moslims crimineel maar dat is een rationele benadering van de feiten. De mens is wat dat betreft helaas een emotioneel wezen.
Nu heeft de werkgever zelf persoonlijk een slechte ervaring, dan kan ik het me vanuit emotioneel oogpunt nog iets bij voorstellen, maar wil je zeggen dat iedereen die zo hard schreeuwt, al die rechtsextremistische gastjes uit de provinsie een slechte ervaring met bijvoorbeel Marokkanen hebben?quote:Maar we moeten ook niet hypocriet doen. Als jij een werkgever bent en het is al de derde marokkaan (bijvoorbeeld) die spullen steelt, dan neem je de 4e keer ook geen marokkaan aan. Laten we elkaar geen mietje noemen he.
het moslimrasquote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
quote me ff waar ik zeg alle allochtonen.
ik haat de meeste moslims aangezien het merendeel van de moslims mijn land en waarden en normen niet respecteren.
ik haat ze niet om hun ras maar om wat ze doen en niet doen.
verder geen problemen met welke groepering hier in nederland dan ook ....
Als je mutsaers of zo moet geloven is het waarschijnlijk toch en ras.quote:
helaas, U gaat niet door voor de koelkast.quote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als je mutsaers of zo moet geloven is het waarschijnlijk toch en ras.
Volgens hem is degene die moslims haat een racist.![]()
![]()
Ja, heerlijk.quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef IHVK het volgende:
Wat een lief gezellig topic is dit weer geworden.![]()
Och, dan zouden in jouw optiek ook de Bijbel, de Koran en Moskeeen zorgwekkend moeten zijn. De eerste twee om het aanzetten tot geweld jegens o.a. ongelovigen en Joden. De laatste vanwege het prediken van haat en het aanzetten tot geweld jegens ongelovigen, Joden en Westerlingen.quote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat een nummer die aanzet tot geweld tegenover bepaalde bevolkingsgroepen gewoon wordt verkocht is vind ik behoorlijk zorgwekkend. Dus ik denk niet dat jij mij wat dat betreft hypocriet kunt noemen.
Dat klopt. Gelukkig niet. Het is in vele gevallen (m.u.v. van een aantal geflipte Black Metal-Noren) een grote, morbide grap. De ondertoon is alleen wel dat men het niet eens is met religieuze dogma's.quote:Maar je geeft in de tweede alinea zelf aan dat dit niet letterlijk opgevat moet worden?
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Verder heb ik al gezegd dat de islam nu gevoeliger voor kritiek is dan het christendom, maar dat is niet altijd zo geweest.
Ook speelt het feit dat de moslims hier nu een minderheid vormen een rol in het opblazen door sommige "politiek correcte instanties" puur omdat men in Nederland altijd waakzaam wil blijven tegenover dit soort dingen. (erfgoed van de WOII denk ik)
Alle terroristen zijn wel moslim? Dus de ETA zijn moslims en de IRAquote:Op maandag 18 december 2006 21:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Een stelling die dit het beste verwoord is dit: Niet alle moslims zijn terrorist, maar alle terroristen zijn wel moslim.
Sommige blanke gastjes kunnen ook aardig tekeer gaan tegen Nederlandse mensen hoor. En laatst bleek een beroving gewoon door een jun k gedaan die ook geen moslim was. Nu jij weer...quote:Niet alle moslims zijn crimineel maar de delicten waar de mensen het meest last van hebben (tasjesroof, straatterreur, beroving, groepsverkrachting) worden in verreweg de meeste gevallen gepleegd door moslims (marokkanen). En dat blijft de mensen bij.
Tsja of het dan werkelijk een marrokaan was die stal ligt dan in het midden. Figuren zoals jij zullen op het werk al snel een Marokkaan aanwijzen...quote:Dit maakt nog niet alle moslims crimineel maar dat is een rationele benadering van de feiten. De mens is wat dat betreft helaas een emotioneel wezen. Maar we moeten ook niet hypocriet doen. Als jij een werkgever bent en het is al de derde marokkaan (bijvoorbeeld) die spullen steelt, dan neem je de 4e keer ook geen marokkaan aan. Laten we elkaar geen mietje noemen he.
Graag een linkje naar de genoemde quote. Ik wil dat wel eens zien.quote:Op maandag 18 december 2006 21:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus je vind het wel tof dat er bij veel berichten meteen, "kutmoslims, allemaal het land uit, oprotte naar eiguh land, kutcultuur etc. etc." wordt geschreeuwd?
Want daar gaat het nu over.
Hier in Rotterdam geven ze allebij veel problemen.quote:Op zondag 17 december 2006 10:12 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Het zijn niet de Turken, maar de Marokkanen die voor de meeste problemen zorgen.
Als jij het post weet ik tenminste wie het zegtquote:Op zondag 17 december 2006 09:44 schreef Schnoepfchen het volgende:
Inderdaad. Racisme is helaas populair hier.
stormfront is opgericht door de ex-vrouw van david duke, een bekend anti-semiet die vriendjes is met de president van iran, david duke bewonderd zelfs ken livingstone, de grote linkse burgemeester van London die je kan vergelijken met job cohen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja of Geenstijl of Stormfront.
De Nederlands/Vlaamse deel van Stromfront is het best bezochte deel.![]()
Je hebt zulke reacties nog nooit op de FP zien staan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:09 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Graag een linkje naar de genoemde quote. Ik wil dat wel eens zien.
En hoe zou jij het dan wel willen noemen, complete afkeer van alle moslims hebben?quote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef cheqy het volgende:
Als je mutsaers of zo moet geloven is het waarschijnlijk toch en ras.
Volgens hem is degene die moslims haat een racist.![]()
![]()
Islamofoob is misschien wel een goed woord.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En hoe zou jij het dan wel willen noemen, complete afkeer van alle moslims hebben?
Klinkt 'aardig' inderdaad. Echter speelt er naar mijn mening meer dan alleen angst (foob) mee.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:09 schreef Dwersdriever het volgende:
Islamofoob is misschien wel een goed woord.
Haat is meestal angst...quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klinkt 'aardig' inderdaad. Echter speelt er naar mijn mening meer dan alleen angst (foob) mee.
Haat komt voort uit angst, onwetendheid en desinteresse. Maar zoals ik al eerder heb gemeld, ik heb niet de indruk dat 'blanken' daarin erger zijn dan andere bevolkingsgroepen. Hopelijk zelfs minder.quote:
Heuh, ik ook niet....echter kom je het racisme "van de andere kant" op Fok! veel minder tegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef Dwersdriever het volgende:
Haat komt voort uit angst, onwetendheid en desinteresse. Maar zoals ik al eerder heb gemeld, ik heb niet de indruk dat 'blanken' daarin erger zijn dan andere bevolkingsgroepen. Hopelijk zelfs minder.
Ik lees altijd maar over dat soort gedoe heen. Ben ook een tikkeltje moe van al dat soort discussies. Zoals ik ook moe ben van al die rapportjes van allerlei gesubsidieerde clubjes die keurig ieder jaar weer vaststellen dat Moslims/allochtonen aan alle kanten worden gediscrimineerd om vervolgens hun hand op te houden voor meer subsidie.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heuh, ik ook niet....echter kom je het racisme "van de andere kant" op Fok! veel minder tegen.
Hoezo zijn buitenlanders een blijvend probleem? Ik ken genoeg moslims, nee ik ken alleen maar moslims, die nog nooit wat verkeerds hebben gedaan en normaal leren en diploma;s halen, en ja dat zijn allemaal buitenlanders (en geen halve turken/marokanen die hier geboren zijn)quote:Op zondag 17 december 2006 09:11 schreef okkie-man het volgende:
[..]
De buitenlanders zijn een blijvend probleem, maar dat mag je niet zeggen schijnbaar.
Hetzelfde als de mensen die homo's haten en deze haat uiten met geweld ( deze zijn zelfs erger dus, want die nemen het recht in eigen hand ipv zich uitspreken tegen ).quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En hoe zou jij het dan wel willen noemen, complete afkeer van alle moslims hebben?
Geef jij daar dan eens de juiste terminologie voor. Want jij weet voor jezelf heel goed dat "racist" het niet mag zijn, maar weet vervolgens zelf ook niet te bewoorden hoe je het wel kan noemen. Dus doe eens een poging
P.S. in het vervolg is het wel aardig om te reageren op een reactie; zeker als je in hetzelfde topic mij verderop wel "belachelijk gaat maken".
Volgens mij kun je wel stellen dat juist mensen uit achterstandsgroepen zélf veelal nóg racistischer zijn tov andere achterstandsgroepen die buiten hun eigen groepen vallen..quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Haat komt voort uit angst, onwetendheid en desinteresse. Maar zoals ik al eerder heb gemeld, ik heb niet de indruk dat 'blanken' daarin erger zijn dan andere bevolkingsgroepen. Hopelijk zelfs minder.
Waarom zou je geen irreële, ziekelijke angst voor een gedachtengoed kunnen hebben?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:13 schreef Mordrid het volgende:
islamofobie bestaat niet, immers, je kan geen fobie hebben voor een ideologie.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
P.S. in het vervolg is het wel aardig om te reageren op een reactie; zeker als je in hetzelfde topic mij verderop wel "belachelijk gaat maken".
quote:Op maandag 18 december 2006 21:59 schreef t-8one het volgende:
[..]
helaas, U gaat niet door voor de koelkast.
Oh , het werk-excuusquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een baan en een leven hebben en die niet altijd kunnen reageren.
En ik maak jou niet belachelijk maar dat doe je zelf al.![]()
Wie begon hier nou te zeuren over het gebruik van het woord 'racist'.....quote:Waarom wil je het beestje zo graag een naampje geven. Word je er dan gelukkig van?
Ik vind varkensvlees lekker, kalfsvlees verafschuw ik. Dus ik ben een kalfsracist.quote:Hoe wil jij iemand noemen die christenen haat? hoe wil jij iemand noemen die Ajacieden of Feyenoorders haat? Hoe wil jij iemand noemen Die friezen of Amsterdammers haat?
Zijn het allemaal racisten?
Dat mag ook en aan jouw standaard geneuzel irriteer ik me net zo veel. Jij zal niet zeuren over discriminatie / racisme op zich....nee, jij zeurt alleen over het gebruik van het woord. Want stel je eens voor dat men denkt dat je er zelf één bent...Ach ja, wie de schoen past trekke hem aanquote:Een naam weet ik er niet voor te geven maar jij en velen anderen hier trekken het woord racist hier op Fok! helemaal uit zijn verband en daar mag ik me best aan irriteren, klaar.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |