Die is tien jaar niet-neuken aan het inhalen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:06 schreef SCH het volgende:
Is justme terug dan?
Hoeveel jaar moet ze nog?quote:Op zondag 17 december 2006 03:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is tien jaar niet-neuken aan het inhalen.
Welk feestje?quote:
Ik zit me geestelijk alweer over 2 dagen aan een verjaardag van een oude man voor te bereiden.quote:Op zondag 17 december 2006 04:28 schreef dndiek het volgende:
Verjaardag van een vriend van me
Waar moet ik zijn danquote:Op zondag 17 december 2006 04:37 schreef Bluezz het volgende:
Zeg dijkie, zit je niet in het verkeerde topic?
quote:Op zondag 17 december 2006 04:36 schreef partyyboyy het volgende:
Moet even mn ei kwijt! HEt was gvd zo vettt! Dik pokertoenrooi gehouden van zo'n 40 mesen en daarna met maten wat winst op wezen zuipe in de plaatselijke discotheek.
EN nu wil ik een mooie vrouw om te neuken? Laat even iets weten als je zin hebt:"P
Wat een ONZinquote:
Axel was wat kotserig vannacht, dus die heeft heel slim tot 8:45 doorgeslapenquote:Op zondag 17 december 2006 10:03 schreef borisz het volgende:
Mogge
AZ slaapt/gaat je wekker(lees Axel) nu niet vroeg af?![]()
op sport 1 maar jou zie ik er niet voor aan om ooit een kastje voor sport1 aan te schaffenquote:Op zondag 17 december 2006 12:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Toch vreemd dat Barca nergens wordt uitgezonden.
Kameraden van me waren er ook. Komen vandaag richting huisquote:Op zondag 17 december 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren nog een uurtje Rowwen Heze onverwachts meegepakt.
Ze waren daar beter dan bij Roda!quote:Op zondag 17 december 2006 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe... Veel "vaste" fans gezien indd...
quote:
Waarom mag ik er geen goede voor zettenquote:
Dat was voor mij persoonlijkquote:Op zondag 17 december 2006 12:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom mag ik er geen goede voor zetten
Toch wens ik je een goedemiddag toe hoorquote:
Dank u.quote:Op zondag 17 december 2006 13:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch wens ik je een goedemiddag toe hoor
quote:
Waarom denk je dat ik zo vaak offline benquote:Op zondag 17 december 2006 14:04 schreef tong80 het volgende:
Ha Maril, nog geneukt de laatste tijd ?
quote:Vertrekpunt en bestemming liggen op loopafstand.
Of op dit korte traject is geen Openbaar Vervoer verbinding mogelijk.
Gaat lekker met mijquote:Op zondag 17 december 2006 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de heer Sien
trouwens ik denk niet dat ik naar PSV-Arsenal ga, komt me niet goed uit![]()
o.a. even geen zin om 35 euro uit te geven aan een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat lekker met mijhard aan het leren.
Waarom ga je niet? Dik Carnaval aan 't vieren zeker?
Tja... dat is een 'nadeel' als PSV door gaatquote:Op zondag 17 december 2006 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
o.a. even geen zin om 35 euro uit te geven aan een voetbalwedstrijd.
Die frituurpan van jou maakt overurenquote:
Wat een ellendequote:Op zondag 17 december 2006 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Groeten uit Heerlen-Noord
* DarkShine zet er een bazijntje voor Franky naast.quote:
2e helft is voor onsquote:Op zondag 17 december 2006 14:44 schreef dndiek het volgende:
en SCH mag al voorzichtig aan een bazijntje gaan nippen
quote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef SCH het volgende:
1-1
Tot over 48 uurquote:Op zondag 17 december 2006 15:16 schreef SCH het volgende:
Shit, Een Raymania stoot zich in het algemeen, vast wel 2 x aan dezelfde steen
Daar zit al enige minuten een slotje opquote:Op zondag 17 december 2006 15:50 schreef tong80 het volgende:
Post hier een verkeerde tussenstand, en riskeer een ban.
Hij Fok!'t nog met een inbelverbindingquote:Op zondag 17 december 2006 15:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar zit al enige minuten een slotje op
Ook al weer dichtquote:
Miskend talent.quote:
die clauwsel en noca raken er langzamerhand wel aan gewendquote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef dndiek het volgende:
Een bazijntje voor SCH, een bazijntje voor Clauwheee, een bazijntje voor Noca en voor de rest die ik even vergeet
Twente won met dubbele cijfers?quote:Op zondag 17 december 2006 16:53 schreef Doc het volgende:
8-2
Welterusten en tot vannacht.quote:Op zondag 17 december 2006 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ben al 5 uur aan het fokken. Ik ga ff liggen. Duim voor me dat ik niet in slaap val
je bent te vroegquote:Op zondag 17 december 2006 17:18 schreef appelsientje het volgende:
Zo zo Heereveen verliest ff dik..
Goede avond iedereen trouwens..
Geen idee. Waar is de Raayberg?quote:Op zondag 17 december 2006 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
MM, met welke delegatie ASWH heb ik gisteren mee staan feesten in de Raayberg?
quote:Op zondag 17 december 2006 17:58 schreef SCH het volgende:
Fraude bij miljoenenjacht van Linda de Mol
Timmy SImons staat in het verkeerde rijtjequote:
je had niet willen kijken geloof ikquote:Op zondag 17 december 2006 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Zo, een zondag zonder voetbal wegens familieverplcihtingen. Dat was ff erg doorbijten.
Waarom nietquote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef borisz het volgende:
[..]
je had niet willen kijken geloof ik![]()
En laat je club maar in de steekquote:Op zondag 17 december 2006 21:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
![]()
Ik wil altijd kijken.
was meer uitslag gericht, dat Grunn weer is onderuitgingquote:Op zondag 17 december 2006 21:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
![]()
Ik wil altijd kijken.
daar heb je al het probleeem, vrijdagavondvoetbalquote:Op zondag 17 december 2006 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Nou ik had vooraf niet het idee dat er vandaag gewonnen zou worden hoor. Verliezen wen je ook wel weer aan. Vrijdagavond fijn weer mee, naar Heracles. Misschien kunnen we dan eindelijk weer eens een keer winnen
Euh ja, ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
daar heb je al het probleeem, vrijdagavondvoetbal![]()
Ondanks jullie uitsyndroom gaan jullie wel winnen in Almelo hoorquote:
Niet naar het verleden kijken, mopquote:Op zondag 17 december 2006 21:53 schreef clauwheee het volgende:
Bossie, we verliezen ook met 2-5 thuis van fucking ADO schat!
Prachtig hé.quote:Op zondag 17 december 2006 21:58 schreef borisz het volgende:
bij Peter R de Vries, een gast die verkleedt zich als kolonel komt zo in de officiers terreinen en bij een ambassade feest van de Taise ambassade![]()
![]()
![]()
Leo Beenhakker heb ik aan staanquote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Prachtig hé.
Nu Undercover in Nederland.
Ik krijg nog 0.4 procent van Babel van jequote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef pascalheister het volgende:
ik ga alvast in bed liggen en nog even tv kijken
rot op met dat kromme fruitquote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef GGMM het volgende:
Banaan.
als er weer gekotst wordt vannacht wel jaquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef appelsientje het volgende:
Tja zondag avond
Morgen er weer vroeg uit ?
Ai, hij's nog steeds ziekjes?quote:Op zondag 17 december 2006 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er weer gekotst wordt vannacht wel ja![]()
Als je met dat missen mij bedoelt ..... ja, dat was het waard ..... erg leuk uitstapje met dinnetje ... en die wedstrijd ga ik straks nog in de herhaling bekijkenquote:Op zondag 17 december 2006 23:02 schreef dndiek het volgende:
Oei oei
Leuke wedstrijd gemist vanmiddag, maar was het dat waard?
7 uur beginnenquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef appelsientje het volgende:
Tja zondag avond
Morgen er weer vroeg uit ?
De risotto ging er erg goed in vanavond, en belangrijker: is er ook in gebleven!quote:Op zondag 17 december 2006 23:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ai, hij's nog steeds ziekjes?
Dat was inderdaad voor jou bedoeldquote:Op zondag 17 december 2006 23:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je met dat missen mij bedoelt ..... ja, dat was het waard ..... erg leuk uitstapje met dinnetje ... en die wedstrijd ga ik straks nog in de herhaling bekijken
Londen was leuk en lekker 'kerstgeshopt'en zaterdag en zondagochtend in Dusseldorg geweest en vanmiddag en vanavond Keulen nog even bezocht
hm, is ook mijn plan, maar ik ben dan nog wel thuis: even de zaak opstarten voor ik naar de tandarts gaquote:
trusten en succes morgenquote:Op zondag 17 december 2006 23:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb morgen om 11 uur tentamen, nu ga ik slapies doen
truste
Dat is de ultieme manier van Cityhoppen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:06 schreef Eilanden het volgende:
Londen was leuk en lekker 'kerstgeshopt'en zaterdag en zondagochtend in Dusseldorg geweest en vanmiddag en vanavond Keulen nog even bezocht
Brieven schrijven voor Engels, da's een tijd geledenquote:Op zondag 17 december 2006 23:20 schreef borisz het volgende:
morgen een formele brief schrijven voor engels,
Onze leraar leraar engels, vd Goes(vader van Wouter), is geweldig. Heeft nog een hoop nuttige tips gegeven.
nu ben ik echt weg
Dat cityhoppen was een ideetje van vriendin ... Harrods zijn we dit keer niet in geweest (vorige keren meestal wel), maar we zijn bijvoorbeeld wel naar Piccadilly Circus, Regent Street, Carnaby Street, Oxford Street en Covent Garden geweest. Met name Oxford Street, Regent Street en Covent Garden waren erg gezelligquote:Op zondag 17 december 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de ultieme manier van Cityhoppen.
In Londen nog naar Harrods geweest?
Maar wel de laatste werkweek dit jaar (voor mij dan). En morgen begin ik met een bezoek aan de tandarts (heb al een knoflookwalm, en gooi daar nu een whiskykegel overheen).quote:Op zondag 17 december 2006 23:47 schreef clauwheee het volgende:
Trusten mensen! We mogen weer een week
een weekend doorhalen afsluiten met winst, dat is mij volgens mij nooit gelukt!quote:Op zondag 17 december 2006 23:51 schreef rubbereend het volgende:oi
vannacht wezen pokeren, lag om 5 uur in bed..... moest er om 8 uur uitnouaj tafeltennistoernooi gehad. In de halve finale gestrand met mn team. Daarna naar huis eten en weer even wezen pokeren en het weekend met een bescheiden pokerwinst afgesloten
alleen op pokergebied dan hequote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
een weekend doorhalen afsluiten met winst, dat is mij volgens mij nooit gelukt!
Eigenlijk verkut Hendry het tot nu toe, wat speelt hij ongewoon slordigquote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen op pokergebied dan he
allen gaat Ebdon nu even mn laatste stukje weekend vergallen.
Hier bijna hetzelfde, alleen wat langer geslapen en niet getafeltennist. Kortom, twee avonden vol pokerenquote:Op zondag 17 december 2006 23:51 schreef rubbereend het volgende:oi
vannacht wezen pokeren, lag om 5 uur in bed..... moest er om 8 uur uitnouaj tafeltennistoernooi gehad. In de halve finale gestrand met mn team. Daarna naar huis eten en weer even wezen pokeren en het weekend met een bescheiden pokerwinst afgesloten
we hadden vandaag echt een donk aan tafel, betaalt mn trips 2en af omdat hij een flushdraw hadquote:Op maandag 18 december 2006 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier bijna hetzelfde, alleen wat langer geslapen en niet getafeltennist. Kortom, twee avonden vol pokeren. Gisteren winst, vandaag klein verlies, overall kleine winst
.
Na de riverquote:Op maandag 18 december 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hadden vandaag echt een donk aan tafel, betaalt mn trips 2en af omdat hij een flushdraw hadhij gooide vrijwel zn hele stack erin
![]()
nee zo erg was het nietquote:
dat zijn de mooiste dingenquote:Ik had een magistrale bluf, JT in de hand AK op tafel, één man over, ik knal all-in, hij fold z'n A.
Je toetsenbord instelling staat verkeerdquote:Op maandag 18 december 2006 08:35 schreef borisz het volgende:
Mogge ±W
laastste schoolweek, 3 tentamens nog![]()
dat heb ik al weer veranderd ctrl + shiftquote:Op maandag 18 december 2006 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je toetsenbord instelling staat verkeerd
over 3 dagen is het winter, je bent veel te vroegquote:Op maandag 18 december 2006 09:08 schreef appelsientje het volgende:
Dammm ik moet krabben... het heeft gewoon gevroren...zoiets verwacht je niet in de winter
dat jij nu een langere winterslaap houdt okéquote:Op maandag 18 december 2006 09:10 schreef RayMania het volgende:
Het is toch al sinds 21 november winter?
Nee hoorquote:Op maandag 18 december 2006 09:09 schreef borisz het volgende:
[..]
over 3 dagen is het winter, je bent veel te vroeg![]()
die heb je ook nog, ik houd me wel aan de kalenderwinterquote:Op maandag 18 december 2006 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee hoorde metreologische winter is al begonnen
ik ook niet, al is het verschil dat ik nog 3 tentames heb en niet de hele dag op school zitquote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
Zijn er veel mensen vrij na deze week? Clau niet
Vrij van school en stage maar niet van mijn bijbaantje...quote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
Na deze week..dus tussen kerst en oud en nieuw enzo. Dan heb jij vakantie neem ik aan. Gelukkig kan Clau de boel meenemen naar volgend jaar.quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ook niet, al is het verschil dat ik nog 3 tentames heb en niet de hele dag op school zit![]()
Na vrijdagmiddag 12 uur twee weken vakantie hierquote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
Sinds afgelopen woensdagmiddag tot 10 januari vrij.quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na vrijdagmiddag 12 uur twee weken vakantie hier.
je gaat met vervroegd pensioen?quote:Op maandag 18 december 2006 07:55 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen...
zo de laatste werkweek
voordeel van die dagen zijn wel dat het rustig op de weg is en dat er meestal op kantoor ook weinig mensen zijn, maar ik weet niet hoe dat bij jullie isquote:Op maandag 18 december 2006 10:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Na deze week..dus tussen kerst en oud en nieuw enzo. Dan heb jij vakantie neem ik aan. Gelukkig kan Clau de boel meenemen naar volgend jaar.
Thee met een koekjeeeee!
Ik kros altijd op me fietsie overal tussendoor, dus van drukte op de weg heb ik geen lastquote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel van die dagen zijn wel dat het rustig op de weg is en dat er meestal op kantoor ook weinig mensen zijn, maar ik weet niet hoe dat bij jullie is
Ik ben wel vrij volgende week, maar ik zal maandagochtend toch nog even iets vanaf afstand moeten doen, want anders krijgen we hier een groot probleem.....quote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
Wat zijn dat, CISCO labsquote:Op maandag 18 december 2006 11:48 schreef DarkShine het volgende:
Even mijn Engels huiswerk en mijn CISCO labs maken op stage.
de trein de bootquote:Op maandag 18 december 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Autooooooooooooooooo
Vliegtuuuuuuuuuuuuuuuuug.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:11 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
je gaat met vervroegd pensioen?
quote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel van die dagen zijn wel dat het rustig op de weg is en dat er meestal op kantoor ook weinig mensen zijn, maar ik weet niet hoe dat bij jullie is
quote:Op maandag 18 december 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Autooooooooooooooooo
CISCO CCNA ken je?quote:
Ik doe de oefeningen niet, heb hier een instructor version van de Labsquote:Op maandag 18 december 2006 13:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DS moet oefeningen doen op Cisco apparatuur, zoals switches en routers
http://netacad.cisco.net/quote:
De site werkt momenteel niet volgens mij.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee. Waar is de Raayberg?
Hoor de pizzabrommer komen.
Fijne avond allen!
dn treeeeeeiiiiiiiiiiiiinquote:Op maandag 18 december 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Autooooooooooooooooo
waar?quote:Op maandag 18 december 2006 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zaterdagavond nog eendje, vandaar.
Wat is het leven tog sjooooooooooooooeeeeeenquote:Op maandag 18 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
Sientje jij werkt toch bij Getronics?
[..]
dn treeeeeeiiiiiiiiiiiiin
dn boooooooooooooooooooot
laatst nog live gezien
Ik moet er nog pasfoto's voor makenquote:Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef RayMania het volgende:
Moet ook nog m'n OV ophalen. Zal wel donderavond op koopavond worden, of zaterdag. Lekker altijd op het laatste moment.
ik haalde mn OV altijd pas na de jaarwisselingquote:Op maandag 18 december 2006 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon na de Kerst doen, is het een stuk minder druk en je kunt 'm toch pas 2 januari gebruiken.
Ik begin net weerquote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
Wees blij dát je er eentje krijgt manquote:Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef RayMania het volgende:
Moet ook nog m'n OV ophalen. Zal wel donderavond op koopavond worden, of zaterdag. Lekker altijd op het laatste moment.
Jij ja,quote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik haalde mn OV altijd pas na de jaarwisseling
quote:
Wat moet jij nou weer, ga lekker Lost kijkenquote:Op maandag 18 december 2006 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wees blij dát je er eentje krijgt man
Geef een aflevering dan manquote:Op maandag 18 december 2006 14:32 schreef RayMania het volgende:
Wat moet jij nou weer, ga lekker Lost kijken.
Zitten ze weer op het neude eigenlijk?quote:Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef borisz het volgende:
Volgend jaar heb ik een OV kaart
Als er iemand een volgende HOOLS opent iets met het glazen huis is wel leuk in de titel
Ik ga morgen maar is een plaatje aanvragen ofzo![]()
Ik ben pas bij seizoen 1 aflevering 10quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zitten ze weer op het neude eigenlijk?
Morgen doet Balkenende de deur op slot.quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat vandaag weer begonnen?
Kan Danny B. die tijdelijk zonder rijbewijs zit dus meteen opvolgen als analist bij de NOS.quote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Van Marwijk per direct weg bij Dortmund.
Soms mis ik die kaart wel. Hoewel ik hem de laatste 2 studiejaren niet veel gebruikte. Fietsen naar de HOgeschool in Eindhoven was veel prettiger.quote:Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef borisz het volgende:
Volgend jaar heb ik een OV kaart
Als er iemand een volgende HOOLS opent iets met het glazen huis is wel leuk in de titel
Ik ga morgen maar is een plaatje aanvragen ofzo![]()
En gezondquote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms mis ik die kaart wel. Hoewel ik hem de laatste 2 studiejaren niet veel gebruikte. Fietsen naar de HOgeschool in Eindhoven was veel prettiger.
Ja ook dat. Daarnaast was/is het met de fiets vaak sneller dan met het OV van hier uit.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
Sientje jij werkt toch bij Getronics?
wanneer word je roze?quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef VoreG het volgende:
Ik gebruik die kaart alleen als ik naar m'n ouders ga of vrienden ga, ga ik naar vrienden heb ik alleen korting. Voor de rest heb ik m'n fiets.
quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef golfer het volgende:
Zo, even uitzweten.
Heb weer even wat lichaamsbeweging gehad: het hele huis ( 3 etages) van boven tot beneden gestofzuigd. Pffff.
jij met je "we worden overgenomen door de KNP"quote:
haha ja ik las het....quote:Op maandag 18 december 2006 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij met je "we worden overgenomen door de KNP"naar de spanjaarden gaan jullie
En deze is ook leukquote:AMSTERDAM - Het Spaanse Telefonica zou een bod willen doen op Getronics. Dat stellen bronnen rond het Spaanse hoofdkantoor tegen De Telegraaf. Het gerucht wordt desgevraagd door Telefonica noch door het Nederlandse IT-bedrijf bevestigd.
Telefonica zou volgens deze bronnen met de overname verbreding op de telecommarkt zoeken. Vooral bellen via internet levert concurrenten als British Telecom omzetgroei.
Een bron rond de Getronics-top noemt de overname tegen De Telegraaf 'niet onwelgevallig'.
quote:KPN gaat strijd aan met Getronics
Uitgegeven: 18 december 2006 07:46
AMSTERDAM - KPN gaat alle verbindingen, telecom- en computerapparatuur, software en netwerken van Olympia Uitzendbureau beheren. Daarmee is de aanval op automatiseerders als Getronics geopend. De samenwerking wordt vandaag aangekondigd, aldus Het Financieele Dagblad.
Olympia Uitzendbureau is de eerste grote klant in een voor KPN relatief nieuwe markt.
Telecombedrijven schuiven steeds meer op naar de markt voor IT, en automatiseerders bieden steeds vaker telecomdiensten aan. De stap van KPN is een bittere pil voor automatiseerders zoals Getronics. Deze onderneming riep werkplekbeheer vorig jaar uit tot een van haar kernactiviteiten.
Directeur Cyr Smits van Olympia Uitzendbureau wil niet aangeven hoeveel geld met het vijfjarige contract is gemoeid.
ach Endemol mestaat ook nogquote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha ja ik las het....
Weet niet of we daar zo blij mee moeten zijn... tja ach zolang ik mijn salaris maar krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |