zeg ik: kinderachtigquote:Op zondag 17 december 2006 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
horloges..... in de game room overwegen ze hash te laten komen
Die heb ik alvast geopend.quote:Op zondag 17 december 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
Moet COS 86 zijn trouwens KAn het gewijzigd worden?
Het is ook echt zeldzaam gezellig!quote:Op zondag 17 december 2006 00:15 schreef avonne het volgende:
Ook Natasia en Brian vinden het gezellig
[afbeelding]
Site van NLquote:Op zondag 17 december 2006 00:20 schreef Sonique het volgende:
upcult.com
Zeker humor. De hond van mijn schoondochter at een keer space pannenkoeken. ( off topic)quote:Op zondag 17 december 2006 00:16 schreef spookvrouw het volgende:
Hoe vonden jullie dan het verhaal van Huub over de wietplantjes in het weiland bij de boerderij en dan koeien die stoned zijn
geweldig.
Day is haar verjaardag aan het vieren en TL is hier bijna nooitquote:Op zondag 17 december 2006 00:29 schreef Sonique het volgende:
is er echt niemand die die TT kan veranderen naar #86?
Ow...quote:Op zondag 17 december 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Day is haar verjaardag aan het vieren en TL is hier bijna nooit
Waarschijnlijk even checken of er complotten werden gesmeekt. Maar gezien de stemming in de gameroom zal hij er wel van overtuigd zijn dat dit niet het geval is.quote:Op zondag 17 december 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
Wat kwam NL nou weer doen, met z'n lulverhaal over geluidsoverlast?
gewoon een beetje fucken.quote:Op zondag 17 december 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
Wat kwam NL nou weer doen, met z'n lulverhaal over geluidsoverlast?
Heeft TL eindelijk eens een forum waarin hij niét constant wordt gebasht door de users, komt ie nooit lángs!quote:Op zondag 17 december 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Day is haar verjaardag aan het vieren en TL is hier bijna nooit
Bart rookt alleen nog sigaren, géén sigarettenquote:Op zondag 17 december 2006 00:36 schreef schizolientje het volgende:
Ja hoor en Bart is toch aan het roken! Het ziet daar blauw want Syl gaat ook ketting vanavond.
Ow gelukkig...quote:Op zondag 17 december 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart rookt alleen nog sigaren, géén sigaretten
Roken is roken, net als drinken, bier, wijn of een jonge, maakt niet uit. Je kunt ook niet een beetje zwanger zijn of een beetje dood. ( ik ben roker)quote:Op zondag 17 december 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart rookt alleen nog sigaren, géén sigaretten
Ze is vandaag weer begonnen en ze wil eigenlijk dan alleen maar in de avond roken .......quote:Op zondag 17 december 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Hej ik zie wel Ilona weer gewoon sigaretten roken, dacht dat zij ook gestopt was en alleen sigaren rookte?
Ze is al weer enige tijd aan het roken. Komt ook door Huub.quote:Op zondag 17 december 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Hej ik zie wel Ilona weer gewoon sigaretten roken, dacht dat zij ook gestopt was en alleen sigaren rookte?
quote:Op zondag 17 december 2006 00:45 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ze is vandaag weer begonnen en ze wil eigenlijk dan alleen maar in de avond roken .......
Dat zal ws. straks weer gewoon volledig roken worden denk ik (ben zelf ook roker, dus weet hoe verslavend het is)quote:Op zondag 17 december 2006 00:45 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ze is vandaag weer begonnen en ze wil eigenlijk dan alleen maar in de avond roken .......
doe je stiekum alquote:Op zondag 17 december 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
Zal ik t nou maar gaan volgen of niet?
Calvinisten.quote:
Mss omdat de sfeer nu zo lekker en gezellig is in de Game Room dat ie er minder op let, + natuurlijk de nodige alcohol waardoor ie mss wat minder last heeft van het roken?quote:Op zondag 17 december 2006 00:46 schreef spookvrouw het volgende:
wat mij een beetje bevreemd is dat Brian nu helemaal geen bezwaar meer heeft tegen roken in huis, Bartenel roken ook in kantoor.
Tuurlijk, vertel mij wat.quote:Op zondag 17 december 2006 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal ws. straks weer gewoon volledig roken worden denk ik (ben zelf ook roker, dus weet hoe verslavend het is)
Zou kunnen, dan heeft ie morgen wel weer een prettig rokershoestje, krijgt ie toch nog waar voor zijn luchtquote:Op zondag 17 december 2006 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss omdat de sfeer nu zo lekker en gezellig is in de Game Room dat ie er minder op let, + natuurlijk de nodige alcohol waardoor ie mss wat minder last heeft van het roken?
Idd, als ik zou stoppen dan is het gewoon cold turkey en klaar.quote:Op zondag 17 december 2006 00:47 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Tuurlijk, vertel mij wat.
Of je kapt helemaal, of niet, simpel.
![]()
yeah rite, ik help het haar hopen.quote:Op zondag 17 december 2006 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, als ik zou stoppen dan is het gewoon cold turkey en klaar.Maargoed, ik hoorde Ilona net zeggen dat ze maandag weer gaat stoppen met roken
slaapzequote:Op zondag 17 december 2006 00:51 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
yeah rite, ik help het haar hopen.![]()
Maar goed, ik ga slapen, ik lees het morgen wel weer.
Trusten allen.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 00:54 schreef Gert het volgende:
a la presi.... etc betekent: overal waar ik kom, kan ik koken.
Tis afgekapt door de redactie nu... Heel internet volgens mij..quote:Op zondag 17 december 2006 00:57 schreef Sonique het volgende:
LOL, NL is ingelogged ofzo ergens. Hij kan muziek luisteren en flms kijken (zal wel upcult.com zijn trouwens).
Joh....quote:Op zondag 17 december 2006 01:07 schreef schizolientje het volgende:
Wat een pathetisch stelletje, maar het is geen mind playing zegt S, dan zal het wel mind fucking zijn. En Bart is een gewillig slachtoffer
quote:Op zondag 17 december 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
Nel gooit het maar eens op een andere boeg
"Als je het hebt over campagne voeren, dan vind ik Nena een loeder. Die is het listigste"
Bart "maar het heeft haar nog niets opgeleverd"
Nel "Het heeft haar populariteit en onschendbaarheid opgeleverd. En ik WIL haar niet schenden, maar ze wil wel mij schenden. Ik zie hoe ze dingen ontvangt, en dan denk ik 'je bent gewoon een huichelaar'. We worden steeds scherper, he. En soms wordt jij (Bart) te scherp, en dan moet ik even rewinden. Ik vind het wel frappant dat ik nu op haar radar lig"
Bart "Ik Zij kan Brian nu zover krijgen dat hij eerder voor haar kiest dan voor mij kiest"
Nel "ik heb al wel eerder gedacht, we moeten het long term zien. Het is jammer als ik wegga"
Bart "Je gaat niet weg, daar hoef je je niet druk over te maken"
Nel "Dat plaatje in onze presentatie staat best helder voor ogen. Het is niet onrealistisch. Dit is niet het stadium, want dan brokkel je iets af. Het kan ook zo zijn dat je het vloerkleed onder jezelf wegspeelt. Dan heb je geen plaatje meer. Jij snapt het, Brian snapt het"
Bart "Hij snapt het niet. Ik heb het gisteren uit proberen te leggen, dat hij zich helemaal gek laat maken door Nena."
Nel "hij wordt helemaal bespeelt door Nena"
.. etcetera etcetera etcetera....
het wordt sááááái
Kom op, dit is het spelen van een spel....quote:Op zondag 17 december 2006 01:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een mannetje die Nathanaël! Oh oh oh![]()
Dis is goed fals!
probeert ???quote:Op zondag 17 december 2006 01:10 schreef Cieva het volgende:
nena probeert brian weer te zoenen?
Wel grappig, zie mijn post hierboven. Brian had het er net over met Nataasia dat Nena hem aan het bespelen is en dat hij dat wel doorheeft.quote:Op zondag 17 december 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
Bart "Hij snapt het niet. Ik heb het gisteren uit proberen te leggen, dat hij zich helemaal gek laat maken door Nena."
Nel "hij wordt helemaal bespeelt door Nena"
Andersom. Het is Nena die steeds haar wang toekeert.quote:Op zondag 17 december 2006 01:10 schreef Cieva het volgende:
nena probeert brian weer te zoenen?
Ik verstond zijquote:Op zondag 17 december 2006 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik verstond echt "ik".
Ik snapte het al niet. Misschien versprak hij zich, dus.
* BONG4002 is wel nog helder (alc.vrij) dus ik kan het anders wel ff waarnemenquote:Op zondag 17 december 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique moet wel bekennen niet echt helder meer te zijn. De wijn is op inmiddels![]()
huh????quote:Op zondag 17 december 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
Het moment is daar...
NL gaat Bart laten vallen....
Hoezo?quote:Op zondag 17 december 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
Het moment is daar...
NL gaat Bart laten vallen....
Idd, hij gaat ook steeds meer slap ouwenelenquote:Op zondag 17 december 2006 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
NL is weer aan het dubbeltongen
Nee, NL laat Bart nu weten op zichzelf te staan...quote:
Nee (officiëel dan), zit nu op Bart/NL streamquote:Op zondag 17 december 2006 01:21 schreef Cieva het volgende:
rookt nena ook?
Ik begin steeds meer te denken dat Brian en Nena een spelletje met de rest spelen. Wanneer ze tegenover de groep toegeven dat ze echt verliefd / zich aangetrokken voelen tot elkaar, dan zijn ze natuurlijk kwetsbaar in het spel.quote:Op zondag 17 december 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
Maar hoe moeten we dit nu weer verklaren: nog geen tien minuten geleden begint Brian er tegen Nataasia over dat Nena hem (weer) aan het bespelen is. Hij wordt hierin bevestigd. Even later staan ze heftig hijgend buiten te tongzoenen. Conclusie: Brian vindt het wel lekker dat hij (zogenaamd?) bespeeld wordt en geniet er van?
pissen of slapenquote:Op zondag 17 december 2006 01:22 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat Bart daar liever ook niet zit.. maar hoe ga je daar tactisch weg..
Poepen?quote:Op zondag 17 december 2006 01:22 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat Bart daar liever ook niet zit.. maar hoe ga je daar tactisch weg..
Ik denk dat Brian blij is dat hij door Huub (en indirect door Huubs vrienden) bevestigd is dat Nena een spelletje met hem speelt.quote:Op zondag 17 december 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
Maar hoe moeten we dit nu weer verklaren: nog geen tien minuten geleden begint Brian er tegen Nataasia over dat Nena hem (weer) aan het bespelen is. Hij wordt hierin bevestigd. Even later staan ze heftig hijgend buiten te tongzoenen. Conclusie: Brian vindt het wel lekker dat hij (zogenaamd?) bespeeld wordt en geniet er van?
Is een lastige. het kan zijn:quote:Op zondag 17 december 2006 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
Bart zegt net tegen NL "kijk je uit jongen, ga je niet te ver" (ik denk dat ie doelt op zn alcoholconsumptie)
nee, dat ging over internetgebruik..quote:Op zondag 17 december 2006 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
Bart zegt net tegen NL "kijk je uit jongen, ga je niet te ver" (ik denk dat ie doelt op zn alcoholconsumptie)
okejquote:Op zondag 17 december 2006 01:29 schreef Flyduck het volgende:
[..]
nee, dat ging over internetgebruik..
Over welke 'duik' gaat dat eigenlijkquote:Op zondag 17 december 2006 01:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena's duik was prettig om te zien! zegt Huub.
Uhuh.... heel oprecht en het gaat er in als koek.quote:Op zondag 17 december 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal fantastisch zoals Huub met Nena praat
Hoezo, komt er nog een nieuwe bewoner?quote:Op zondag 17 december 2006 01:35 schreef schizolientje het volgende:
En nu kun je weer wachten op de huil scene voor de camera van Satanael. En nu roddelt Bart over Satanael tegen Brian
Nee natuurlijk vnd hij dat niks...quote:Op zondag 17 december 2006 01:36 schreef Missy_1974 het volgende:
hmmm bart zegt tegen brian: nou hij (NL) is weer dronken aan het worden, is hij dan anders vraagt brian, nou veel blah blah blah zegt bart.
dus dat geeft eigenlijk wel aan hoe bart echt over nl denkt, want dat drinken kan hij niet waarderen.
Dat heeft hij inmiddels al 92 keer verteld.quote:Op zondag 17 december 2006 01:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub zat op een school naast Columbine
Dat heeft hij wel door nu...quote:Op zondag 17 december 2006 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoop voor Bart dat ie snel door krijgt dat het hem speltechnisch niet goed doet om zo bevriend te zijn met Nathanael.
Hebben ze gehoord van AD-journalisten (geloof ik) en vanavond nog eens van Michelquote:Op zondag 17 december 2006 01:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan heeft Huub dat 'Satanaël' hier waarschijnlijk nog gelezen voordat ie DGK in ging...
Duidelijk....quote:Op zondag 17 december 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
Ilona vindt dat een kind niet kan komen logeren
natasia vindt dat Nel geen enkele rechten heeft.
ze zei letterlijk "hij is hier pas een paar weken, hij heeft nog geen rechten"quote:Op zondag 17 december 2006 01:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Duidelijk....
Dat iemand die zelf kinderen heeft, en er problemen mee heeft dat ze ze niet kan zien dat zegt.
Wel mooi dat haar kinderen nu ook als onderdeel van het spel gebruikt mogen worden na deze opmerking.
Huub, Huub en Nena....quote:Op zondag 17 december 2006 01:50 schreef Gert het volgende:
Huub, Nena en Huub zitten bij elkaar.
Huub vertelt nu tegen Nena dat hij op de streams heeft gehoord dat Nathanael over Nena zei: laat haar lekker naar buiten gaan, dan vind ze vanzelf wel weer een neger die haar kastruimte wil geven.
Huub: Bart is gewoon een puppetboy van Nathanael. Ik vind dat hij Brian heeft laten vallen. Bart zit er in om het spel te winnen. Bart is heel opportunistisch.
Ik was er niet bij, ik reageerde op wat jij zei.quote:Op zondag 17 december 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zei letterlijk "hij is hier pas een paar weken, hij heeft nog geen rechten"
dat heeft niets met kinderen te maken!!!
het is een unanieme stemming. Ze bepaalt dat zeker.quote:Op zondag 17 december 2006 01:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, ik reageerde op wat jij zei.
En dat kon ik niet uit jou post opmaken...
Duss..
Maar dan nog is het bullshit trouwens... Wie is zij om dat te bepalen?
De rechten heb ik het over.quote:Op zondag 17 december 2006 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
het is een unanieme stemming. Ze bepaalt dat zeker.
Daar zat ik ook over na te denkenquote:Op zondag 17 december 2006 01:55 schreef avonne het volgende:
Huub vraagt Brian of het gesoufleerd was dat hij hem uit bed trok.
Brian schudt van nee.
huub "maakt niet uit of het gesoufleerd was, je had het niet te hoeven doen als je niet wou"hoe wist hij dat ...
Z'n zoontje van 4?quote:Op zondag 17 december 2006 02:00 schreef avonne het volgende:
Hij wil serieus dat zijn zoontje komt logeren
[afbeelding]
Brian is gewoon gigageil. Daar doe je niets aan.quote:Op zondag 17 december 2006 02:03 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we weer.....dat geile gedoe......![]()
Volgens mij Nena ook hoorquote:Op zondag 17 december 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is gewoon gigageil. Daar doe je niets aan.
"kan Zoji hier kome voor die periode"quote:Op zondag 17 december 2006 02:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Z'n zoontje van 4?
Lijkt mij meer een uitnodiging naar iemand anders. Een vrouwtje misschien... De moeder van z'n zoontje...
Verplichte taal integratie zou niet mistaan bij Brian.....quote:Op zondag 17 december 2006 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
"iemand hierna toe te halen" tjongejonge wat is die vent slim
quote:Op zondag 17 december 2006 02:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Verplichte taal integratie zou niet mistaan bij Brian.....![]()
Ok, ik dacht dat het een taalfout was (stonden er zoveel in)... iets van Zou je hier kunnen komen..quote:Op zondag 17 december 2006 02:06 schreef avonne het volgende:
[..]
"kan Zoji hier kome voor die periode"
Zoji is zijn zoon
Nena idemquote:Op zondag 17 december 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is gewoon gigageil. Daar doe je niets aan.
Dat gaat weer fout, was vorige week zaterdagnacht ookal zo, die gaat straks weer emo wordenquote:Op zondag 17 december 2006 02:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo die NL heeft het wel weer zwaar hangen zeg!
Ja dat gaat niet meer lang duren of ze komen er rond voor uit hoe leuk ze elkaar vinden.quote:Op zondag 17 december 2006 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me trouwens wel op dat ze elkaar nu gewoon vol op de mond zoenen, gewoon met het licht aan.
Wat betekent Phoney eigenlijk?quote:Op zondag 17 december 2006 02:12 schreef avonne het volgende:
Huub "Hij is zichzelf kwijt geraakt, dat maakt hem niet phoney. Nathanael is phoney. Hij heeft de kracht die hij had weggegeven. Nena, Brian, Natasia, Sylvia kan het winnen."
Naja, NL zegt niet zoveel, dus die stream zou ik muten. Brian, Nena en Huub zijn wel grappig.quote:Op zondag 17 december 2006 02:12 schreef Cieva het volgende:
ok mensen geef mij een tip, wie kan ik nu beter volgen?
brian, nena en huub of NL?
Geweldig dit!quote:
nep...quote:
Zekerquote:Op zondag 17 december 2006 02:18 schreef Suikeroom het volgende:
NL heeft een goede smaak
Wel geinige techno shit kan je horenquote:Op zondag 17 december 2006 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, NL zegt niet zoveel, dus die stream zou ik muten. Brian, Nena en Huub zijn wel grappig.
Heb het nog even opgezocht...je schrijft phoney en het betekent valsquote:Op zondag 17 december 2006 02:16 schreef avonne het volgende:
[..]
nep namaak
(ik weet de correcte spelling niet)
Zekers.quote:Op zondag 17 december 2006 02:19 schreef tipsch het volgende:
De muziek die NL luistert is wel weer zeer OK
jep, de namen van de bewonersquote:Op zondag 17 december 2006 02:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zekers.
Heb weer eens de streams aangegooid. Zie ik NL wat namen op een briefje schrijven.![]()
Maar die muziek is wel chill als achtergrond.![]()
Huub toch?quote:Op zondag 17 december 2006 02:24 schreef Flyduck het volgende:
sylvia en ilona zijn de breaking point
wat wordt bedoeld met breaking point in deze?quote:Op zondag 17 december 2006 02:24 schreef Sonique het volgende:
Huub is de breaking point volgens NL...
Tsja... als je het zo wilt noemen..quote:Op zondag 17 december 2006 02:22 schreef Sonique het volgende:
NL is een storyboard aan het maken
Daar ligt het punt van slagen of falenquote:Op zondag 17 december 2006 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat wordt bedoeld met breaking point in deze?
Hij is knettergek.quote:Op zondag 17 december 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
Die NL is echt een beetje "voer voor psychologen", aparte persoonlijkheid wel
Hoor hem net zeggen "Joep Meloen"quote:Op zondag 17 december 2006 02:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En nu begint hij ook wat in zichzelf te brabbelen.![]()
Wat een grappig figuur.![]()
Volgens mij welquote:Op zondag 17 december 2006 02:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe ligt dat met de rechten van dit muziek...is het zijn eigen muziek?
ik dacht http://www.upcult.com/dgk (staan wat nummers op van hem)quote:Op zondag 17 december 2006 02:27 schreef Sonique het volgende:
Naar welke stream luisterd NL. Kan ie niet even de url copy pasten ofzo...
ah zo. stomme vraag misschien, wat gebeurt er eigenlijk als er 2 ontslagrondes worden aangevraagd? unanimiteit lijkt dan toch onmogelijk?quote:Op zondag 17 december 2006 02:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Daar ligt het punt van slagen of falen
Het kan twee kanten op gaan daar, de goede of slechte...
Joep meloen...
Nee, die stem was verwerkt in de mix, dus hoorde bij het nummer volgens mijquote:Op zondag 17 december 2006 02:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, ik denk een internet radio stream, hoorde net een of andere duitse DJ erdoor janken...
Huub is zijn grootste bedreiging. NL is de nieuwste bewoner die nog zijn plek aan het veroveren was in de groep en nu komt Huub daar ook ineens bij. Die gaat hem misschien straks wel voorbij in populariteit. Klap zal dat voor hem zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 02:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij is zwaar geobsedeerd door Huub!![]()
Als dat zo is, heeft hij talent.quote:Op zondag 17 december 2006 02:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe ligt dat met de rechten van dit muziek...is het zijn eigen muziek?
Ah, das dus die tobi neuman....quote:Op zondag 17 december 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ik dacht http://www.upcult.com/dgk (staan wat nummers op van hem)
quote:Op zondag 17 december 2006 02:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub lijkt echt op Frodo
hij gaat nooit rechtstreeks naar bedquote:Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ah NL begint al stevig te gapen, gaat niet zolang meer duren voordat ie zn mandje ice packopzoekt
Na, wat we net hoorden was niets van Tobi Neumann, die is echt niet zo boeiend! Die lush techno die we regelmatig bij NL horen is niet Tobi!quote:Op zondag 17 december 2006 02:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ah, das dus die tobi neuman....
Lekjker hoor...
Lekkere techno ja, maar da's ook het enige.. ik ga weer terugswitchen.quote:Op zondag 17 december 2006 02:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ging even naar een andere stream, maar gauw weer terug geswitched.
De techno bij NL is toch wat dragelijker dan de stem van Brian.
Mja, in feite gebeurd er niks. Maar de muziek klinkt verslavend. En het is ook wel grappig om NL zo semi-druk bezig te zien. Terwijl hij in feite geen reet aan het doen is.quote:Op zondag 17 december 2006 02:38 schreef Gert het volgende:
Lekkere techno ja, maar da's ook het enige.. ik ga weer terugswitchen.
quote:Op zondag 17 december 2006 02:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael is zo'n wannabe populair mannetjes
Hoop bladibla...als ie er straks uit gesodemieterd wordt kan ie zich niet meer vertonen in de stad, mega afgang voor hem en dat weet ie. Hij schijt bagger voor zijn zogenaamde image.
Zwaar irritant figuur met z'n ge-dude'll en z'n saang
Uhuh.. ziet er wel herkenbaar uit.quote:Op zondag 17 december 2006 02:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mja, in feite gebeurd er niks. Maar de muziek klinkt verslavend. En het is ook wel grappig om NL zo semi-druk bezig te zien. Terwijl hij in feite geen reet aan het doen is.
Lul niet man, je bent gewoon moe.quote:Op zondag 17 december 2006 02:42 schreef Gigageil het volgende:
Ik ga ook naar mijn nest, word een beetje geïrriteerd van die dooie trien met haar slagtanden, ze kan bijna niet normaal lullen......slisss slisss slisss![]()
Ik ben blij dat ik stream 1 en 2 gewoon helemaal heb uitgeklikt.quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef Suikeroom het volgende:
whahah kijk NL zittennet ook.. vet vet vet met dat handje
![]()
HA-ALLOOOOOOOO !quote:Op zondag 17 december 2006 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft soms een beetje moeite met luisteren. Nena wordt er al een beetje gek van.
quote:Op zondag 17 december 2006 02:42 schreef Gigageil het volgende:
Ik ga ook naar mijn nest, word een beetje geïrriteerd van die dooie trien met haar slagtanden, ze kan bijna niet normaal lullen......slisss slisss slisss![]()
De rust !![]()
Klopt. Brian zegt sowieso niet veel en Nena moet vechten om zendtijd.quote:Op zondag 17 december 2006 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft soms een beetje moeite met luisteren. Nena wordt er al een beetje gek van.
En Brian lijkt spreeeeeeeekend op Marc Anthony, de echtgenoot van J-Lo!quote:Op zondag 17 december 2006 02:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Kruising tussen Frodo en Harry Potter.
Nu weer, met stift dop los in zijn handje.quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef Suikeroom het volgende:
whahah kijk NL zittennet ook.. vet vet vet met dat handje
![]()
Als ik dit lees bij ik ZO blij dat ik die streams niet aan heb staan.quote:Op zondag 17 december 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
NL "thats pretty fucking excellent man!"
Afweer mechanisme?quote:Op zondag 17 december 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Nena vindt dat Huub geen meerwaarde heeft en hoeft hem dus niet in het huis te houden.
Beetje vreemd wel, want ik heb Nena toch veel zien lachen de afgelopen uren en dat heb ik haar niet veel met anderen zien doen. Raar dat ze dan toch zegt dat hij geen meerwaarde heeft.
Nou en of!quote:Op zondag 17 december 2006 02:48 schreef Day het volgende:
Zijn ze nog wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |