zeg ik: kinderachtigquote:Op zondag 17 december 2006 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
horloges..... in de game room overwegen ze hash te laten komen
Die heb ik alvast geopend.quote:Op zondag 17 december 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
Moet COS 86 zijn trouwens KAn het gewijzigd worden?
Het is ook echt zeldzaam gezellig!quote:Op zondag 17 december 2006 00:15 schreef avonne het volgende:
Ook Natasia en Brian vinden het gezellig
[afbeelding]
Site van NLquote:Op zondag 17 december 2006 00:20 schreef Sonique het volgende:
upcult.com
Zeker humor. De hond van mijn schoondochter at een keer space pannenkoeken. ( off topic)quote:Op zondag 17 december 2006 00:16 schreef spookvrouw het volgende:
Hoe vonden jullie dan het verhaal van Huub over de wietplantjes in het weiland bij de boerderij en dan koeien die stoned zijn
geweldig.
Day is haar verjaardag aan het vieren en TL is hier bijna nooitquote:Op zondag 17 december 2006 00:29 schreef Sonique het volgende:
is er echt niemand die die TT kan veranderen naar #86?
Ow...quote:Op zondag 17 december 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Day is haar verjaardag aan het vieren en TL is hier bijna nooit
Waarschijnlijk even checken of er complotten werden gesmeekt. Maar gezien de stemming in de gameroom zal hij er wel van overtuigd zijn dat dit niet het geval is.quote:Op zondag 17 december 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
Wat kwam NL nou weer doen, met z'n lulverhaal over geluidsoverlast?
gewoon een beetje fucken.quote:Op zondag 17 december 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
Wat kwam NL nou weer doen, met z'n lulverhaal over geluidsoverlast?
Heeft TL eindelijk eens een forum waarin hij niét constant wordt gebasht door de users, komt ie nooit lángs!quote:Op zondag 17 december 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Day is haar verjaardag aan het vieren en TL is hier bijna nooit
Bart rookt alleen nog sigaren, géén sigarettenquote:Op zondag 17 december 2006 00:36 schreef schizolientje het volgende:
Ja hoor en Bart is toch aan het roken! Het ziet daar blauw want Syl gaat ook ketting vanavond.
Ow gelukkig...quote:Op zondag 17 december 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart rookt alleen nog sigaren, géén sigaretten
Roken is roken, net als drinken, bier, wijn of een jonge, maakt niet uit. Je kunt ook niet een beetje zwanger zijn of een beetje dood. ( ik ben roker)quote:Op zondag 17 december 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart rookt alleen nog sigaren, géén sigaretten
Ze is vandaag weer begonnen en ze wil eigenlijk dan alleen maar in de avond roken .......quote:Op zondag 17 december 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Hej ik zie wel Ilona weer gewoon sigaretten roken, dacht dat zij ook gestopt was en alleen sigaren rookte?
Ze is al weer enige tijd aan het roken. Komt ook door Huub.quote:Op zondag 17 december 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Hej ik zie wel Ilona weer gewoon sigaretten roken, dacht dat zij ook gestopt was en alleen sigaren rookte?
quote:Op zondag 17 december 2006 00:45 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ze is vandaag weer begonnen en ze wil eigenlijk dan alleen maar in de avond roken .......
Dat zal ws. straks weer gewoon volledig roken worden denk ik (ben zelf ook roker, dus weet hoe verslavend het is)quote:Op zondag 17 december 2006 00:45 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ze is vandaag weer begonnen en ze wil eigenlijk dan alleen maar in de avond roken .......
doe je stiekum alquote:Op zondag 17 december 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
Zal ik t nou maar gaan volgen of niet?
Calvinisten.quote:
Mss omdat de sfeer nu zo lekker en gezellig is in de Game Room dat ie er minder op let, + natuurlijk de nodige alcohol waardoor ie mss wat minder last heeft van het roken?quote:Op zondag 17 december 2006 00:46 schreef spookvrouw het volgende:
wat mij een beetje bevreemd is dat Brian nu helemaal geen bezwaar meer heeft tegen roken in huis, Bartenel roken ook in kantoor.
Tuurlijk, vertel mij wat.quote:Op zondag 17 december 2006 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal ws. straks weer gewoon volledig roken worden denk ik (ben zelf ook roker, dus weet hoe verslavend het is)
Zou kunnen, dan heeft ie morgen wel weer een prettig rokershoestje, krijgt ie toch nog waar voor zijn luchtquote:Op zondag 17 december 2006 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss omdat de sfeer nu zo lekker en gezellig is in de Game Room dat ie er minder op let, + natuurlijk de nodige alcohol waardoor ie mss wat minder last heeft van het roken?
Idd, als ik zou stoppen dan is het gewoon cold turkey en klaar.quote:Op zondag 17 december 2006 00:47 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Tuurlijk, vertel mij wat.
Of je kapt helemaal, of niet, simpel.
![]()
yeah rite, ik help het haar hopen.quote:Op zondag 17 december 2006 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, als ik zou stoppen dan is het gewoon cold turkey en klaar.Maargoed, ik hoorde Ilona net zeggen dat ze maandag weer gaat stoppen met roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |