slaapzequote:Op zondag 17 december 2006 00:51 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
yeah rite, ik help het haar hopen.![]()
Maar goed, ik ga slapen, ik lees het morgen wel weer.
Trusten allen.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 00:54 schreef Gert het volgende:
a la presi.... etc betekent: overal waar ik kom, kan ik koken.
Tis afgekapt door de redactie nu... Heel internet volgens mij..quote:Op zondag 17 december 2006 00:57 schreef Sonique het volgende:
LOL, NL is ingelogged ofzo ergens. Hij kan muziek luisteren en flms kijken (zal wel upcult.com zijn trouwens).
Joh....quote:Op zondag 17 december 2006 01:07 schreef schizolientje het volgende:
Wat een pathetisch stelletje, maar het is geen mind playing zegt S, dan zal het wel mind fucking zijn. En Bart is een gewillig slachtoffer
quote:Op zondag 17 december 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
Nel gooit het maar eens op een andere boeg
"Als je het hebt over campagne voeren, dan vind ik Nena een loeder. Die is het listigste"
Bart "maar het heeft haar nog niets opgeleverd"
Nel "Het heeft haar populariteit en onschendbaarheid opgeleverd. En ik WIL haar niet schenden, maar ze wil wel mij schenden. Ik zie hoe ze dingen ontvangt, en dan denk ik 'je bent gewoon een huichelaar'. We worden steeds scherper, he. En soms wordt jij (Bart) te scherp, en dan moet ik even rewinden. Ik vind het wel frappant dat ik nu op haar radar lig"
Bart "Ik Zij kan Brian nu zover krijgen dat hij eerder voor haar kiest dan voor mij kiest"
Nel "ik heb al wel eerder gedacht, we moeten het long term zien. Het is jammer als ik wegga"
Bart "Je gaat niet weg, daar hoef je je niet druk over te maken"
Nel "Dat plaatje in onze presentatie staat best helder voor ogen. Het is niet onrealistisch. Dit is niet het stadium, want dan brokkel je iets af. Het kan ook zo zijn dat je het vloerkleed onder jezelf wegspeelt. Dan heb je geen plaatje meer. Jij snapt het, Brian snapt het"
Bart "Hij snapt het niet. Ik heb het gisteren uit proberen te leggen, dat hij zich helemaal gek laat maken door Nena."
Nel "hij wordt helemaal bespeelt door Nena"
.. etcetera etcetera etcetera....
het wordt sááááái
Kom op, dit is het spelen van een spel....quote:Op zondag 17 december 2006 01:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een mannetje die Nathanaël! Oh oh oh![]()
Dis is goed fals!
probeert ???quote:Op zondag 17 december 2006 01:10 schreef Cieva het volgende:
nena probeert brian weer te zoenen?
Wel grappig, zie mijn post hierboven. Brian had het er net over met Nataasia dat Nena hem aan het bespelen is en dat hij dat wel doorheeft.quote:Op zondag 17 december 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
Bart "Hij snapt het niet. Ik heb het gisteren uit proberen te leggen, dat hij zich helemaal gek laat maken door Nena."
Nel "hij wordt helemaal bespeelt door Nena"
Andersom. Het is Nena die steeds haar wang toekeert.quote:Op zondag 17 december 2006 01:10 schreef Cieva het volgende:
nena probeert brian weer te zoenen?
Ik verstond zijquote:Op zondag 17 december 2006 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik verstond echt "ik".
Ik snapte het al niet. Misschien versprak hij zich, dus.
* BONG4002 is wel nog helder (alc.vrij) dus ik kan het anders wel ff waarnemenquote:Op zondag 17 december 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique moet wel bekennen niet echt helder meer te zijn. De wijn is op inmiddels![]()
huh????quote:Op zondag 17 december 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
Het moment is daar...
NL gaat Bart laten vallen....
Hoezo?quote:Op zondag 17 december 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
Het moment is daar...
NL gaat Bart laten vallen....
Idd, hij gaat ook steeds meer slap ouwenelenquote:Op zondag 17 december 2006 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
NL is weer aan het dubbeltongen
Nee, NL laat Bart nu weten op zichzelf te staan...quote:
Nee (officiëel dan), zit nu op Bart/NL streamquote:Op zondag 17 december 2006 01:21 schreef Cieva het volgende:
rookt nena ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |