Haar leven is verwoest door PCL vanwege een inbreuk op haar privacy.quote:Op zondag 17 december 2006 11:40 schreef XiChico het volgende:
Whaha. Omg, wat een kutleven heeft dat mens,
Mag je vinden. Naar mijn mening en ervaring is er vaak maar een dun lijntje en komen deze twee dingen regelmatig uit elkaar voort.quote:Op zondag 17 december 2006 01:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, ik oordeel puur op de feiten hier gesteld. Verder vind ik jaloezie een heel andere emotie dan woede.
Ja, dat zeggen ze ja, maar het is niet alsof ze filmpjes maken met: 'dit is Loes. Loes was geen lid. Haar buren wel. Haar buren rijden nu een porsche en zijn geemigreerd naar Frankrijk, alwaar zij een kasteel bewonen. Loes zit nog steeds in haar rijtjeshuis. Stel nou dat u Loes was...' En dan nog, als je daar intrapt... ALS je eenmaal hebt niet hebt gewonnen en de rest van de straat wel, is de kans dat je nog eens wint kleiner dan de kans dat je onder de bus loopt. Dus dan hoef je geen lid meer te worden. Als jij je laat opnaaien door de angst en lid wordt want 'stel dat', tja dan is het je eigen schuld. 'Psychisch leed', ik vind dat die term wel heel makkelijk uit Amerika is overgewaaid.quote:Op zondag 17 december 2006 08:54 schreef Mikrosoft het volgende:
De Postcodeloterij misbruikt de verliezers om mensen lid te maken en te houden. De Postcodeloterij zou zonder de verliezers niet zo groot en de oprichters zo rijk zijn. Ze weten dat ze psychisch leed kunnen veroorzaken anders zouden ze niet zo hameren op "u moet er toch niet aan denken dat uw buren winnen en u niet!".
quote:Op zondag 17 december 2006 12:22 schreef -scorpione- het volgende:
De postcode loterij heeft helemaal het recht niet om mijn postcode te gebruiken. Mevrouw heeft dus een best een punt.
Daarbij hoef je niet mee te spelen met je eigen postcode. Je mag ook een fictieve postcode opgeven. Die is dan van een andere straat ergens in Nederland, maar daar mag je mee spelen. In dat geval is het puur gokken welke nummers je kiest. Gewoon hetzelfde als de lotto dus.quote:Op zondag 17 december 2006 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En jij wel dan? Is de postcode jouw 'eigendom' of zo
Haha, leuk gevonden.quote:Op zondag 17 december 2006 12:22 schreef -scorpione- het volgende:
De postcode loterij heeft helemaal het recht niet om mijn postcode te gebruiken. Mevrouw heeft dus een best een punt.
Dit meen je toch niet serieus?quote:Op zondag 17 december 2006 12:22 schreef -scorpione- het volgende:
Vind je echt? Mijns inziens is juist de grootste illusie van die hele loterij. Van elke euro die je inlegt, gaat 50 cent maar naar het goede doel. Die hebben ook nog overheadkosten e.d., dus maar een klein deel van die euro komt op de plek van bestemming (vanuit het oogpunt van goede doelen steunen bezien). Het is een leuk extraatje, maar niet het belangrijkste doel imho.quote:Op zondag 17 december 2006 12:26 schreef Gia het volgende:
Dat zijn sowieso de grootste winnaars en dat is wat ook het belangrijkste doel is van de pcl.
Ergens is het wel leuk gevonden. Ik ben op een gegeven moment al die spam van de postcodeloterij maar retour afzender gaan sturen, omdat ik er een beetje dol van werd. Maar in feite hebben ze dus tijdenlang mijn postcode zonder recht gebruikt. Ik ga ze aanklagenquote:Op zondag 17 december 2006 12:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Haha, leuk gevonden.
Het 'recht' hebben om een postcode te gebruiken. Hoe verzin je het?
ach, stemrecht is ook een soort loterij, alleen acht ik bij de uitslag de kans op psychologische schade beduidend groter ;')quote:Op zondag 17 december 2006 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Wat een duidelijk bewijs dat Nederland vol zit met rasdebielen en we moeten idd eens sterk gaan nadenken of algemeen kiesrecht wel zo'n goed plan is. Dit soort 'mensen' hebben nog stemrecht ook.
Daar moet je wel mee uitkijken als je meespeelt. Ben ooit van vakantie teruggekomen en toen lag er ook zo'n bekende envelop van de pcl. Ik was de berg post aan het sorteren en had die envelop al op de stapel 'weggooien' gelegd. Maar mijn man maakte hem toch open. Bleek er een prijs in te zitten. Twee kaarten voor de 'lion king'. Sindsdien maak ik alles open. Afgelopen voorjaar had ik weer prijs. Een cadeaubon van 100 euro voor Siebels juweliers.quote:Op zondag 17 december 2006 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ergens is het wel leuk gevonden. Ik ben op een gegeven moment al die spam van de postcodeloterij maar retour afzender gaan sturen, omdat ik er een beetje dol van werd.
Ja, maar ik speel niet mee en had wel drie (!) keer in de week post van de postcodeloterijquote:Op zondag 17 december 2006 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar moet je wel mee uitkijken als je meespeelt. Ben ooit van vakantie teruggekomen en toen lag er ook zo'n bekende envelop van de pcl. Ik was de berg post aan het sorteren en had die envelop al op de stapel 'weggooien' gelegd. Maar mijn man maakte hem toch open. Bleek er een prijs in te zitten. Twee kaarten voor de 'lion king'. Sindsdien maak ik alles open. Afgelopen voorjaar had ik weer prijs. Een cadeaubon van 100 euro voor Siebels juweliers.
Fijn voor de mensen die wel meespelen als de prijs daar valt. Hoe minder mensen meedoen hoe groter de portie is voor de mensen die wel meedoen.quote:Op zondag 17 december 2006 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier in de straat wordt sowieso niet zo heel veel meegespeeld, heb ik begrepen.
Tis puur DOM en debiel!quote:Op zondag 17 december 2006 12:53 schreef Gia het volgende:
Ach, dat dorp is echt zo arm nog niet. Ook dit mens niet. Het is puur afgunst, niks meer niks minder.
Krijg je in jullie gemeente de postcode door de brievenbus? Je bent op de hoogte dat elk adres een postcode heeft ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef Suko het volgende:
Ik nooit, heb dan ook een sticker van geen reclame op de brievenbus, zou dat het zijn?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |