Oh...ok op die manier. Ik dacht dat je bedoelde dat de boel met het water verdampte.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Curiosity het volgende:
Je vet iets in, maar doordat er damp (stoom) terecht komt op het gerecht loopt het er met het water weer vanaf.
Dus aan het eind van de bereidingstijd ligt je olie onderin het opvangbakje.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:35 schreef Tally het volgende:
Ik gebruik hem nu 4 jaar elke dag..
Ik doe er de groenten en de aardappeltjes in stomen..
Het vlees doe ik wel op het gasfornuis..
Gewoon omdat ik het vlees dan lekkerder vind..
Ik kan niet zonder..
Heb voor mijn moeder er nu ook eentje gekocht..
Gegeven met de kerst..! Vind het ook helemaal top!
Nee, stoom komteruit. Maar het ruikt bijna niet. Niet zoals een pan gehaktballen in jus op het vuur ofzo. Gewoon keukendeur dichthouden en je ruikt bijna niets.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:43 schreef Rapaille het volgende:
Stomme vraag, maar blijft alle stoom in het apparaat? Ik wil namelijk zo'n ding wel kopen maar niet als dan mijn hele huis naar het eten ruikt.
gisteren uitgeprobeerd. lekker hoor die verse knoflook en olijfolie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Het laatste waarvoor ik hem gebruikt heb is blokjes verse zalm stomen, in een bakje met gehakte knoflook, olijfolie en wat kruiden. Lekker door de risotto gedaan, maar uiteraard ook lekker door iets anders.
Binnenkort wil ik eens bapao maken.
Ik heb hier nog mix staan voor dat deeg voor de broodjes, en dan maak ik wat verschillende vulling (is vast wel op internet te vinden) en dan stomen maar. Het recept stond achterop het pakquote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef mcwops het volgende:
[..]
gisteren uitgeprobeerd. lekker hoor die verse knoflook en olijfolie.
hoe doe je dat met bapao, ga je ze eerst zelf maken en zijn die niet te groot.
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb hier nog mix staan voor dat deeg voor de broodjes, en dan maak ik wat verschillende vulling (is vast wel op internet te vinden) en dan stomen maar. Het recept stond achterop het pak
En in mijn stoomkoker moeten er zeker 2 per keer passen.
en komen ze er goed uitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef kabouter.muts het volgende:
straks gaan bij mij de spruiten erin.
Ja gaat onwijs goed, 20 minuten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |