Zuipschuitquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wijn!
hmmmmmmmmm lekkerquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:51 schreef Cee het volgende:
*snel naar keuken rent om trekkende thee te halen*
en daar was ie:quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
denssing witss sze stass
Ik weet wat jullie doen morgenavond!quote:
Oeh!! Saampjes aan de theequote:Op zaterdag 16 december 2006 20:51 schreef Cee het volgende:
*snel naar keuken rent om trekkende thee te halen*
Zuipen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet wat jullie doen morgenavond!![]()
Met R. in R.quote:
Het zou behoorlijk stom zijn als dat de enige reden zou zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jujaro moet door, anders alleen maar vrouwen in de finales (en nee, meneer uit Hearts telt niet mee).
Wat schattigquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Morgenmiddag al. We gunnen 'm eerst even uitslapen
Het gaat vandaag echt helemaal nergens over idd. Maar toch vind ik het werkelijk smullenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een bagger tv, maar er zijn dus toch nog mensen die het leuk vinden...![]()
Behalve dat Take That iig nog looks had.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jujora is net Take That i/d beginperiode!
nee!! da's te dichtbij mijn huis!! straks spoelen ze meteen weer aan!!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kunnen ze die Sasja en enge gluiperd niet afzinken in de Noordzee? Die is vlakbij!
Ach, we weten nu al dat we over een tijdje toch niks meer horen van de winnaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Het gaat vandaag echt helemaal nergens over idd. Maar toch vind ik het werkelijk smullen.
haha totaal níet gewoonquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie weet vang je er nog geld voor danquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee!! da's te dichtbij mijn huis!! straks spoelen ze meteen weer aan!!!!
dan gooi je ze toch weer terug, alleen dan met een stuk og 100 bakstenenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee!! da's te dichtbij mijn huis!! straks spoelen ze meteen weer aan!!!!
nee, die komen straks pas... kun je nagaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom bij TROS' Muziekkompas!
qua gay-outfits bedoelde ikquote:
Dat is maar goed ook. Hoe min mogelijk je die man hoort hoe beter.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:58 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind haar altijd zo hard klinken ten opzichte van d'r vent
X-factorquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:59 schreef Mvnl het volgende:
Wat doet X-factor de laatste tijd met de muziek van Wie Is De Mol??
nee volgende week pas.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Komen er nog solisten 26+ vandaag?![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef BVO het volgende:
Jeroen, doe die sjaal een wat strakker.
Ja, maar ze snappen het wel, het is wel echt. Die E&S staan daar echt te doen wat ze denken dat Marianne graag wil zien. Hoe zeg je dat.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die met dat paarse rokje is wat minder hoor.... ze ging net even vals *au*
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef BVO het volgende:
Jeroen, doe die sjaal een wat strakker.
jah idd kunnen er niet gewoon 4 doorquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef BVO het volgende:
Richy is tof.
Richy moet gewoon op de eerste plek door.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd kunnen er niet gewoon 4 door
Erg jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Maruja is niet best nu
Neuhquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:06 schreef Mvnl het volgende:
Pfff, troosteloze vertoning... Bring up Sharon en Ganecha!!
Zo zingt ze dus altijd, daarom komt het alleen bij een schreeuwnummer als dat van Whitney Houston er goed uitquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom schreeuwt ze zo en kijkt ze alsof er een keutel dwars zit?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stond daar nu de broer van Marc Dutroux?
denk ik ook en Nadeche de wildcardquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een makkelijke keuze hoor: Ritchie, Genelva en Sharon gaan door
denk 't ook wel.... en dan wrs Nadeche en Genelva (in willekeurige volgorde)...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Richy en Sharon gaan sowieso wel door.
Iig iemand van een Jambers aflevering.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stond daar nu de broer van Marc Dutroux?
GMTA.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet Will Young eronder...;(
Ik ben Will fan heurquote:
nou, één van die vier afvallers krijgt straks nog te horen dat hij/zij de wildcard heeft he...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
So far, so good.
Het was ook geen garpje. Dat gezicht kwam me gewoon bekend voor uit een programma. Zou best uit Jambers kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iig iemand van een Jambers aflevering.
Jaaaaaaa!!! Jeroen weg!
quote:
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:14 schreef Cee het volgende:
Alhoewel ik aan die hele Jeroen niks aan vond, vond ik z'n afscheids-stukje best wel een klein beetje zielig.
Alleen dáárom wil ik me al opgeven volgend jaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef DemonRage het volgende:
Maar hij heeft wel een knuffel van Wendy gehad
Ja vooral die 2 negers!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We moeten weer eens meetenquote:
Ik vrees voor Christiaan. Juist omdat ie vooral goed in rock is, maar kan ie 't andere ook? Is ie veelzijdig genoeg. Dat vraag ik me af.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:16 schreef Knipoogje het volgende:
Sharon door, Richie waarschijnlijk door en ik hoop dat Christian door is, want die heeft toch wel een goede rock/record stem. De rest is forgettable. Nadeche heeft 0.0 uitstraling op het podium, Maruja komt zangtalent te kort en Genelva...die zal wel de 3e zijn ipv Christian
Haha ja inderdaad, lag dubbel hierquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:17 schreef Cee het volgende:
Die ene swingende meezing-belg tijdens het optreden van Sharon was trouwens voor mij de enige echte X-Factor.
Lijkt er wel op idd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sharon kan boven meeluisteren!Dat lijkt me ook raar.
Lucie Silvas - What you're made ofquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:22 schreef Mvnl het volgende:
Welk instrumentaal nummer is t onder Maruja's afscheid??
Omdat zij al door is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sharon kan boven meeluisteren!Dat lijkt me ook raar.
Ja, dat had ik mee gekregen.quote:
nee joh......quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Zal Jeroen nou toch die WC halen?
Lucie Silvasquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:22 schreef Mvnl het volgende:
Welk instrumentaal nummer is t onder Maruja's afscheid??
3.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:26 schreef MissHobje het volgende:
Hoeveel mogen erdoor eigenlijk ?
Ja, dit ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
kut, huilie door...
nou dan de wildcard naar Nadeche please
dat dacht ik ook meteen!! :xquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:27 schreef Mvnl het volgende:
Sharon en Richie juichen ook alleen maar omdat ze hun kansen op een finaleplaats zien groeien![]()
HJ spoort niet..... Christian doorquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:29 schreef Natalie het volgende:
Christian beter dan Nadeche....
Nou, dat vind k dus echt niet he!
dus nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
Nadeche krijgt de wildcard, kán niet anders......
same here...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef Mvnl het volgende:
Nou, van mij mag Sharon winnen..
met die jongens heb ik he-le-maal niets..
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn sowieso kansloos in de finale omdat het publiek hun ook afrekend op de persoon Henk Jan Smits... die wordt uitgekotst en daardoor zijn keuzes ook
Wat dat betreft zie ik Marianne met haar groepen meer kans maken
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Alle zwartharigen zijn door! HET IS EEN COMPLOT WTF!![]()
kutprogrammaquote:
als zij het lievertje was van HJ, dan had ze denk ik bij de laatste 3 gezeten... dnek je ook niet ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef Natalie het volgende:
Genelva is wel 't lievelingetje van HJ he...
Vorige week was 't al duidelijk, maar nu weet ik 't zeker.
Pffffff.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is ze een dochter van Oprah?
Nee, z'n stoere hetero-broer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef Greetings het volgende:
Was dat de vriend van Jeroen?
Dat ze d'r steeds net niet bij zit, en hij 'r toch weer erbij trekt, zegt me eigenlijk meer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als zij het lievertje was van HJ, dan had ze denk ik bij de laatste 3 gezeten... dnek je ook niet ?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop naast Sharon zéker Richy, Christian mag ook door en de wildcard dan maar voor Genelva.
bíjna verloren....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
HJ heeft bij deze de X-factor verloren
Had ik gezegd: Well donequote:Op zaterdag 16 december 2006 21:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]. Had ik dit maar in m'n prono gezet
.
Ik heb deze aflevering drama-muziek van Wie is de Mol herkend en van Lost. Maar die van WidM is dus weer van een andere film of serie en die weet ik niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef Mvnl het volgende:
Nog een keertje.. herkent iemand deze muziek??
(kan zelf nog wel wat dramatische muziek voor montages gebruiken)
Het is bijna kerst, dus Christian past er wel bij. Hij zal wel "Wholy nights.." gaan zingen ofzo of "Jingle bells"quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:37 schreef Marble het volgende:
Wat stom dat Nadeche eruit is en Christian wel door.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, z'n stoere hetero-broer.
Ja, wat dénk je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |