O ja ik hoor het nu , laat ze dat dan maar doen want met een Nederlands nummer red je het echt niet , dan blijf je weer steken in de halve finale. ( niet dat het dan red , maar het scheelt alweer iets )quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Cybart het volgende:..]
ze gaat het waarschijnlijk vertalen heeft ze al gezegd
3, dus nog eentje.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef snellejelle het volgende:
Hoeveel liedjes komen er in totaal?
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit moet m worden
leuke mix eronder en gaanquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef wizarddragon het volgende:
Uptempto maar mist wat meer ritme en snelheid.
Lijkt het inderdaad erg op. Maar ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:
Beetje oppimpen nog en het heeft zeker potentiequote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef golfer het volgende:
Verder gewoon een 13 in dozijn songfestival-niemendalletje.
Geloof je het zelfquote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje oppimpen nog en het heeft zeker potentie
jij gaat volgend jaar?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
WAAROM DOEN ZE OOK NIET EEN KEER WAT EXTREEMS!:r
Het gaat niet om het uiterlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje oppimpen nog en het heeft zeker potentie
Ach, met de Engelse nummers kwamen we ook niet door. Gewoon lekker stug in het Nederlands gaan zingen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Maar ik zou het wel op zijn Engels doen
Die andere twee trekken volle zalen...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef N.icka het volgende:
Nummer 3 is wel heel erg middelmatig
als zelfs het gall&gall geld voor Bonnie niet betaald kan wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef paultjuhhh het volgende:
dacht al lordi in gevlogen maaar toch weer niet
Dimaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Het was zo'n terechte winnaar vorig jaar
Welnee, het is onzin dat iets in het Engels gezongen moet worden om hoog te eindigen. Kijk naar Bosnie vorig jaar en de Belgen met een blablataaltje een paar jaar geleden. Andersom vertalen die sukkels van de Nederlandse songfestivalcommissie dat naar 'met een boemboemtaaltje en deuntje win je altijd', maar da's een ander verhaalquote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
O ja ik hoor het nu , laat ze dat dan maar doen want met een Nederlands nummer red je het echt niet , dan blijf je weer steken in de halve finale. ( niet dat het dan red , maar het scheelt alweer iets )
Dat was toch Macedonie? die was ook leukquote:
weet ik niet....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch Macedonie? die was ook leuk
Yepquote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Was ook leuk destijds: Mrs EinsteinHysterisch maar leuk
er gaat niets boven onder willeke toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
YepOok hysterisch laag geeindigd, toch?
22ste of zoquote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
YepOok hysterisch laag geeindigd, toch?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef Cybart het volgende:
vast alle rijstmaaltijden maaltijden van Lonny uit de vriezer gegooid
Werk nu bij Ferrariquote:
quote:
Zanger Bobquote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
Wel veel halfbloedjes. Ze zouden een echte negerin zoals Sugar Lee Hooper moeten sturen.
Gouden keeltje zou ik zeggen. Daar kun je veel in kwijt.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Bep het volgende:
3 liedjes maar?
nee dat wilde ikquote:
plasnummer op songfestival wat ik je bromquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef N.icka het volgende:
Zo heeeeeeeeeee wat een spetterend nummer![]()
man man man dit gaat toch nooit lukken lalallalalala
Nu je het zegt.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat begin is ook schaamteloos gejat van een random Marco Borsato nummer.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan echt wel wat worden hoor
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan echt wel wat worden hoor
quote:
14dequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |