Volgens mij willen zowel Normaal als The Golden Earring niet.quote:Op maandag 18 december 2006 09:57 schreef Beathoven het volgende:
Het songfestival vraagt toch altijd iets aparts om te winnen, waarom sturen we niet de halve bejaardensoos en geven we ze een gitaar mee
Ik hoor overal mensen opperen om Jan Smit of Marco Borsato te sturen. Die mensen zullen echt totaal GEEN impact hebben in het buitenland. Die voldoen aan de norm van de Nederlandse kneuterigheid! Vooral Borsato is een net iets te dik mannetje dat net te hard schreeuwt. Komop Nederlanders, kijk eens in de spiegel!quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef dVTB het volgende:
Ik had liever gezien dat Nederland iemand als Jan Smit had gestuurd. Niet dat dat mijn smaak is, maar ik denk dat je daarmee wat punten kunt scoren.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:42 schreef nipeng het volgende:
[..]
Volgens mij willen zowel Normaal als The Golden Earring niet.
Ben benieuwd waar ze mee op de proppen komt... het is geen standaard songfestivalnummer volgens haarzelf... ik gok op een R&B achtig nummerquote:Op zondag 11 februari 2007 12:06 schreef Cybart het volgende:
Vanavond - Ned 1 - 20:20 - Mooi! Weer Het Songfestival....
Edsilia gaat 4 nummers zingen, geeft zelf al aan up tempo te willen.
verder zingt ze in het nederlands vanavond, maar ze denkt er aan om het in Finland? in het engels te doen...
eerst maar eens afwachten wat het vanavond gaat worden
Ben wel blij dat het publiek buitenspel staat vanavond... wij zijn de laatste jaren er erg goed in geweest om het verkeerde liedje te sturen. Ik denk dat Edsilia en haar mensen een afwijkend nummer zullen kiezen... daarmee valt het al opquote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef Hapertje het volgende:
Oh ja en nogmaals... 3(!!!) liedjes! Niet 4.
De smaak van het NL-publiek heeft ons de laatste jaren niet veel goeds opgeleverd Tongquote:Op zondag 11 februari 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ze zingt drie nummer en kiest vervolgens zelf welk nummer het wordt.
Hallo leven we in België ?
Ja de winnaar van vorig jaar was smaakvol.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De smaak van het NL-publiek heeft ons de laatste jaren niet veel goeds opgeleverd Tong
Amambanda was inderdaad nog het beste... maar Nederlanders kiezen altijd een standaard songfestivalnummer...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de winnaar van vorig jaar was smaakvol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |