O ja ik hoor het nu , laat ze dat dan maar doen want met een Nederlands nummer red je het echt niet , dan blijf je weer steken in de halve finale. ( niet dat het dan red , maar het scheelt alweer iets )quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Cybart het volgende:..]
ze gaat het waarschijnlijk vertalen heeft ze al gezegd
3, dus nog eentje.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef snellejelle het volgende:
Hoeveel liedjes komen er in totaal?
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit moet m worden
leuke mix eronder en gaanquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef wizarddragon het volgende:
Uptempto maar mist wat meer ritme en snelheid.
Lijkt het inderdaad erg op. Maar ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:
Beetje oppimpen nog en het heeft zeker potentiequote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef golfer het volgende:
Verder gewoon een 13 in dozijn songfestival-niemendalletje.
Geloof je het zelfquote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje oppimpen nog en het heeft zeker potentie
jij gaat volgend jaar?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
WAAROM DOEN ZE OOK NIET EEN KEER WAT EXTREEMS!:r
Het gaat niet om het uiterlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje oppimpen nog en het heeft zeker potentie
Ach, met de Engelse nummers kwamen we ook niet door. Gewoon lekker stug in het Nederlands gaan zingen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Maar ik zou het wel op zijn Engels doen
Die andere twee trekken volle zalen...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef N.icka het volgende:
Nummer 3 is wel heel erg middelmatig
als zelfs het gall&gall geld voor Bonnie niet betaald kan wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef paultjuhhh het volgende:
dacht al lordi in gevlogen maaar toch weer niet
Dimaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Het was zo'n terechte winnaar vorig jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |