helemaal mee eens. zo logischquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, toen dat hele gedoe met Nena's nichtje liep heeft Bart tegen Brian gezegd dat hij info heeft gekregen via een briefje in zijn achterzak. De enige persoon die Bart ziet die hem info van buiten kán geven is Lesley.
Daarnaast kijkt Bart al 3 weken niet of nauwelijks meer met Brian om, is hij zich anders gaan gedragen en merkt ook Brian echt wel dat .NL daar een grote rol in speelt.
Bart heeft tegen Brian gezegd dat als .NL eerder in het huis was gekomen, hij een deal met .NL had ingesloten i.p.v. met Brian.
Allemaal redenen genoeg voor Brian om Bart niet meer te vertrouwen. (Ikzelf had de deal allang verbroken)
Dus nep en niet snugger, gaat wat mij betreft te ver. Hij denkt er in ieder beter over na dan zijn maatje dat doet.
Bart gaat er nl. nog steeds van uit dat Brian hem blind volgt.
Nogmaals.. ik snap dat Brian Bart wantrouwt, maar vraag het dan aan Bart denk ik dan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, toen dat hele gedoe met Nena's nichtje liep heeft Bart tegen Brian gezegd dat hij info heeft gekregen via een briefje in zijn achterzak. De enige persoon die Bart ziet die hem info van buiten kán geven is Lesley.
Daarnaast kijkt Bart al 3 weken niet of nauwelijks meer met Brian om, is hij zich anders gaan gedragen en merkt ook Brian echt wel dat .NL daar een grote rol in speelt.
Bart heeft tegen Brian gezegd dat als .NL eerder in het huis was gekomen, hij een deal met .NL had ingesloten i.p.v. met Brian.
Allemaal redenen genoeg voor Brian om Bart niet meer te vertrouwen. (Ikzelf had de deal allang verbroken)
Dus nep en niet snugger, gaat wat mij betreft te ver. Hij denkt er in ieder beter over na dan zijn maatje dat doet.
Bart gaat er nl. nog steeds van uit dat Brian hem blind volgt.
Omdat Brian zich dom gedraagt richting Nena betekent dat nog niet dat hij dom is. Dat is gewoon dwaze verliefdheid/lust. HIj is niet de enige man op de wereld die zich als een debiel gedraagt in de buurt van een moooie vrouwquote:
Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:54 schreef Day het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn verjaardag vieren! Blijven jullie posten?![]()
Hartelijk gefeliciteerd met je 23e verjaardag Dayquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:54 schreef Day het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn verjaardag vieren! Blijven jullie posten?![]()
Dat gesprek is er al geweest. En juist in dat gesprek heeft Bart tegen Brian gezegd dat hij .NL eigenlijk prefereert boven Brian. Ik begrijp best dat dat voor Brian keihard aan is gekomen, want Brian keek tegen Bart op en beschouw(de) hem echt als een vertrouwenspersoon, misschien zelfs wel vriend.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nogmaals.. ik snap dat Brian Bart wantrouwt, maar vraag het dan aan Bart denk ik dan.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd met je 23e verjaardag Day![]()
Doe er maar 9 jaar bijquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je 28ste verjaardag!!
Op dit moment zit ik daar dus ook tenenkrommend naar te kijken. En natuurlijk is het weer gezamelijk Huub afkraken. Gatver.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:01 schreef tipsch het volgende:
in de sauna wordt gebroeid, Bart, Brian en NL tezamen
Zielig he. Valt er nou echt helemaal geen andere gespreksstof meer te bedenken. Kun je nagaan wat een enorme klik ze met elkaar hebben.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik daar dus ook tenenkrommend naar te kijken. En natuurlijk is het weer gezamelijk Huub afkraken. Gatver.
Inderdaad en ze overdrijven ook iedere gebeurtenis die er rondom Huub gebeurd is, conversaties totaal uit zijn verband gerukt en ze dichten hem acties toe die echt totaal niet zo bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zielig he. Valt er nou echt helemaal geen andere gespreksstof meer te bedenken. Kun je nagaan wat een enorme klik ze met elkaar hebben.
Ik denk ook niet dat Brian NEP is, hij gelooft -in zijn naïviteit- écht dat hij een gevoelige jongen is. Hij speelt het dus niet, in zekere zin. Maar zeker is hij niet al te snugger, als je het zo vriendelijk wil uitdrukken, en erg gefocust op de paringsdaad. Een "dom konijn" dus!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je gevoel bij Brian is NEP en niet al te snugger
Dat is schijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:07 schreef riri het volgende:
Ze zijn wel bang voor huubje...anders zouden ze niet zo zitten te zeiken over hem
wat een zielepieten deze kerels .....NL voorop en bart erachter aan.....Brian zou niet zo mee moeten lullen
oké...ik hoop dat Brian zich eraan houdtquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is schijn.
Hij zit .NL nu gewoon voor de gek te houden. .NL moest eens weten hoe graag Brian hem eruit wil hebben.
Ik denk precies het zelfde.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:41 schreef Rencho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian Nep is. Hij is volgens mij een emotionele jongen. Bart is meer met het spel bezig. Vergeet niet de manier waarop hij de 4 uur gekregen had.
ah zo, ik bedoelde iets heel anders, wat je schreef kan heel raar geleze worden en daar had ik nou net even zin inquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Brian NEP is, hij gelooft -in zijn naïviteit- écht dat hij een gevoelige jongen is. Hij speelt het dus niet, in zekere zin. Maar zeker is hij niet al te snugger, als je het zo vriendelijk wil uitdrukken, en erg gefocust op de paringsdaad. Een "dom konijn" dus!
Zelf twijfel je nog?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef demins het volgende:
Dom Konijn vertelt dat hij zich erg aangetrokken voelt tot kinderen. Zou hij Nena daar ook toe rekenen?
Dat is de vraag. Ik ben ook zeer benieuwd of dit Brian zal kleuren. Ik verwacht en hoop zelf van niet!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:39 schreef bunnyma het volgende:
Zal Brian in de slijmpraatjes van NL trappen?
Niet te geloven wat een slijmbal, die NL en die noemde Huub een slijmbal?
Nu, die Huub kan nog heel wat van NL leren.
Ik denk dat NL slim genoeg is om dat niet nóg een keer uit te lokken!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:43 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat NL binnenkort weer op z'n flikker krijgt van Huub. Dat was leuk gisteren.
Hij kan het beste maar even met Natasia over dit gesprek babbelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Ik ben ook zeer benieuwd of dit Brian zal kleuren. Ik verwacht en hoop zelf van niet!
Verwacht ook wel dat hij dat zal doen. De situatie in de sauna net leek hij zelf te hebben opgezocht. Onwaarschijnlijk dat hij gezellig met NL wil stomen. Zolang Brian met NL ongemakkelijk blijft praten over algemene zaken die geen betrekking hebben op het huis/DGK groeit Brian niet naar NL toe, verwacht ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij kan het beste maar even met Natasia over dit gesprek babbelen.
Dus precies zoals we al dachten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:02 schreef avonne het volgende:
Tijdens de pauze van het kaarten vertelt Huub dat hij Stephan gesproken heeft. Dat Stephan, als hij er niet uitgestemd was, zelf zou zijn vertrokken.
Ilona "Dat wist ik. Daarom heb ik hem er ook uitgestemd"
Huub "He? Dat was toch voor 150 contactpunten?"
Ilona "Maar ik wist het al, anders had ik het niet gedaan"
Dat kan toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
NL zou heel graag zin hebben in McDonalds
Ik weet niet wat de plannen waren om te etenquote:
Ik weet niet hoelaat ze vandaag zijn opgestaan?quote:
Weet ik eigenlijk ook niet preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat ze vandaag zijn opgestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |