Dom is een woord die vooral .NL graag in z'n mond neemt, als het de vrouwen betreft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dom is een verkeerd woord.
Niet met het spel bezig, is beter.
Anayway, het ligt denk allemaal nog te veel open om er iets over te kunnen zeggen. Het kan alle kanten op eigenlijk...
Die indruk heb ik ook! Hij wil altijd alles weten daarvan...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:54 schreef Day het volgende:
Volgens mij trekt Bart het toch niet zo goed dat Lesley elk weekend de hort op gaat.
Dat was te verwachten in zo'n situatie, hij mag echter niet van Lesley verwachten dat ze haar social life helemaal opgeeft omdat hij er niet bij kan zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:54 schreef Day het volgende:
Volgens mij trekt Bart het toch niet zo goed dat Lesley elk weekend de hort op gaat.
Ik hoorde ook al een ondertoon in zijn stem toen hij vroeg hoe het kwam dat ze met nat haar was gaan slapen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:54 schreef Day het volgende:
Mwah 300.000 kijkers die vast niet allemaal nog uitgaan en al helemaal niet op de plekken waar Lesley komt, en een handje vol streamers die zo verslaafd zijn dat ze amper meer uitgaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:08 schreef demins het volgende:
Zou Lesley als ze uitgaat geen last hebben van haar BNschap? Of kijken daarvoor te weinig mensen naar DGK?
Ik heb vanaf het begin het idee gehad dat Leslie een pruik draagt, mocht dit zo zijn (het is niet zo, heb ik inmiddels ook wel aangenomen) zou ze buiten DGK er heel anders uit zien. huh?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:08 schreef demins het volgende:
Zou Lesley als ze uitgaat geen last hebben van haar BNschap? Of kijken daarvoor te weinig mensen naar DGK?
Bart krijgt op het eind nog wat pepinfo van Leslie - opvallend dat Bart dan weer iets gezelliger wordtquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef Day het volgende:
Ze heeft in het begin wel last gehad, hoor.
Maar ik hoor haar de laatste tijd er niet meer over.
Vind ik niet zo raar hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:55 schreef demins het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook! Hij wil altijd alles weten daarvan...![]()
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia fietst dr longen uit haar lijf op S3
Da's waar. Maar hij had er vandaag écht moeite mee. Lesley merkte het ook.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar hoor.
Hij zit daar ook maar in die villa, een beetje info van buitenaf is toch leuk..
Ja, natuurlijk! Maar de indruk is juist dat hij het wel héél graag wil weten en tegelijk bang is dat de info van buitenaf niet leuk zal zijn! Heel menselijk, heel begrijpelijk. Maar wel een teken dat hij het niet altijd "even goed trekt". En dat is dan misschien nog wel te sterk uitgedrukt...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar hoor.
Hij zit daar ook maar in die villa, een beetje info van buitenaf is toch leuk..
Ze is rechtsquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:52 schreef Leandra het volgende:
Was Nena altijd al linkshandig of zit zij ff met links schrijvend de punten bij te houden "onze secretaresse Nena" terwijl ze eigenlijk rechts is???
Waarom wachten, in godsnaam?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia kan niet tegen het lieve sfeertje wat er nu hangt, ze is van plan na de kerst weer herrie te gaan maken en ruzie te zoeken
Natasia valt wel af, alleen op de verkeerde plekken. Ze krijgt een afgetakeld mager bekkie, maar die zwembanden blijft ze houden...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia fietst dr longen uit haar lijf op S3
Die chagarijnige rotkop is zelfs voor Schumacher een brug te ver! En dat gaat er ook niet af met trimmen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:03 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Natasia valt wel af, alleen op de verkeerde plekken. Ze krijgt een afgetakeld mager bekkie, maar die zwembanden blijft ze houden......Robert Schumacher kan beter de liposuctie erin knallen....
Het lijkt wel een crackverslaafde zo hyper als ze tekeer gaat op die fiets, en dan die ingevallen wangen erbij.....nee inderdaad, daar kan Schumacher weinig aan doen....quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:05 schreef demins het volgende:
[..]
Die chagarijnige rotkop is zelfs voor Schumacher een brug te ver! En dat gaat er ook niet af met trimmen!
Maar dat ze zich dan met zo'n dom konijn gaat bezig houden, dat snap ik dan weer niet...quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:07 schreef Gert het volgende:
Bart zegt tegen Nena dat haar gefoezel met Brian "bezigheidstherapie" is.
"Je moet toch wat he, als je je gaat vervelen in zo'n huis."
Bart is gewoon jaloers. Hij zei een tijd geleden tegen Nena dat zij en Brian niet bij elkaar passen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:07 schreef Gert het volgende:
Nou ja....Dom en Lazy.....ergens heeft het wel ietsquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dat ze zich dan met zo'n dom konijn gaat bezig houden, dat snap ik dan weer niet...![]()
eeee swa, dat is disrespectvol.NLquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:07 schreef Gert het volgende:
dom.NL? Brian doet er heel goed aan om te bespreken. Bart's peppilletjes zijn vals.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:21 schreef happyme28 het volgende:
Brian zit tegen Natasia een of ander vaag verhaal op te hangen dat Bart van Lesley allemaal brieven krijgt in de schuur, want daar kan geen camera komen volgens Brian. Lesley zou hem allemaal informatie van fora geven en hij weet dan wat er allemaal speelt. Daarom is Bart zo sterk. En hij staat bovenaan de poll omdat hij heel veel mensen kent vooral in de uigaansscene en dan gaan ze allemaal collectief stemmen op Bart voor een drankje... nou ja, Brian vind ik nogal dom overkomen in deze monoloog.
Maar Natasia zegt dat nooit zo bekeken te hebben maar dat zou heel goed kunnen en gaat helemaal mee met haar mattie.
Ja, ik vind het nogal voorbarig om te zeggen dat het NIET gebeurd. Het is zeer zeker een mogelijkheid. En volgens mij heeft Lesley al briefjes toegespeeld naar Bart.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
dom.NL? Brian doet er heel goed aan om dit aan om te bespreken. Bart's peppilletjes zijn vals.
Dat klopt. En niet alleen Brian maar Nena ook.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:27 schreef Day het volgende:
[..]
En dat Brian Bart begint te wantrouwen vind ik wel logisch, hoor. Heeft hij helemaal aan zichzelf te danken.
Dat laatste gaat te ver, jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:
Dat Lesley Bart info toespeelt, lijkt me zeker niet onwaarschijnlijk.
Maar dat er mensen "uit de uitgaansscene" op Bart stemmen in ruil voor een gratis drankje, lijkt me nou weer erg vergezocht.
Ik denk niet dat Brian Nep is. Hij is volgens mij een emotionele jongen. Bart is meer met het spel bezig. Vergeet niet de manier waarop hij de 4 uur gekregen had.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef happyme28 het volgende:
De manier waarop hij het vertelde, bevestigde mij alleen het gevoel dat ik bij Brian heb en dat is NEP en niet al te snugger.
Nogmaals, toen dat hele gedoe met Nena's nichtje liep heeft Bart tegen Brian gezegd dat hij info heeft gekregen via een briefje in zijn achterzak. De enige persoon die Bart ziet die hem info van buiten kán geven is Lesley.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef happyme28 het volgende:
Hij bracht het alsof het waarheid is en daarbij staan L en B amper nog in de schuur waar overigens inmiddels ook camera's hangen. Als ze zo met het spel bezig is dat ze fora afstruint voor info voor Bart dan had ze zich ook wel iets meer uitgelaten over het spel.
Dat Brian begint te wantrouwen snap ik, maar Bart er naar vragen of hem ermee confronteren doet hij niet. Bart steunt Brian volgens mij nog gewoon in een stemming, wat er ook gebeurd.
De manier waarop hij het vertelde, bevestigde mij alleen het gevoel dat ik bij Brian heb en dat is NEP en niet al te snugger.
Je gevoel bij Brian is NEP en niet al te snuggerquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:33 schreef happyme28 het volgende:
Hij bracht het alsof het waarheid is en daarbij staan L en B amper nog in de schuur waar overigens inmiddels ook camera's hangen. Als ze zo met het spel bezig is dat ze fora afstruint voor info voor Bart dan had ze zich ook wel iets meer uitgelaten over het spel.
Dat Brian begint te wantrouwen snap ik, maar Bart er naar vragen of hem ermee confronteren doet hij niet. Bart steunt Brian volgens mij nog gewoon in een stemming, wat er ook gebeurd.
helemaal mee eens. zo logischquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, toen dat hele gedoe met Nena's nichtje liep heeft Bart tegen Brian gezegd dat hij info heeft gekregen via een briefje in zijn achterzak. De enige persoon die Bart ziet die hem info van buiten kán geven is Lesley.
Daarnaast kijkt Bart al 3 weken niet of nauwelijks meer met Brian om, is hij zich anders gaan gedragen en merkt ook Brian echt wel dat .NL daar een grote rol in speelt.
Bart heeft tegen Brian gezegd dat als .NL eerder in het huis was gekomen, hij een deal met .NL had ingesloten i.p.v. met Brian.
Allemaal redenen genoeg voor Brian om Bart niet meer te vertrouwen. (Ikzelf had de deal allang verbroken)
Dus nep en niet snugger, gaat wat mij betreft te ver. Hij denkt er in ieder beter over na dan zijn maatje dat doet.
Bart gaat er nl. nog steeds van uit dat Brian hem blind volgt.
Nogmaals.. ik snap dat Brian Bart wantrouwt, maar vraag het dan aan Bart denk ik dan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, toen dat hele gedoe met Nena's nichtje liep heeft Bart tegen Brian gezegd dat hij info heeft gekregen via een briefje in zijn achterzak. De enige persoon die Bart ziet die hem info van buiten kán geven is Lesley.
Daarnaast kijkt Bart al 3 weken niet of nauwelijks meer met Brian om, is hij zich anders gaan gedragen en merkt ook Brian echt wel dat .NL daar een grote rol in speelt.
Bart heeft tegen Brian gezegd dat als .NL eerder in het huis was gekomen, hij een deal met .NL had ingesloten i.p.v. met Brian.
Allemaal redenen genoeg voor Brian om Bart niet meer te vertrouwen. (Ikzelf had de deal allang verbroken)
Dus nep en niet snugger, gaat wat mij betreft te ver. Hij denkt er in ieder beter over na dan zijn maatje dat doet.
Bart gaat er nl. nog steeds van uit dat Brian hem blind volgt.
Omdat Brian zich dom gedraagt richting Nena betekent dat nog niet dat hij dom is. Dat is gewoon dwaze verliefdheid/lust. HIj is niet de enige man op de wereld die zich als een debiel gedraagt in de buurt van een moooie vrouwquote:
Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:54 schreef Day het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn verjaardag vieren! Blijven jullie posten?![]()
Hartelijk gefeliciteerd met je 23e verjaardag Dayquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:54 schreef Day het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn verjaardag vieren! Blijven jullie posten?![]()
Dat gesprek is er al geweest. En juist in dat gesprek heeft Bart tegen Brian gezegd dat hij .NL eigenlijk prefereert boven Brian. Ik begrijp best dat dat voor Brian keihard aan is gekomen, want Brian keek tegen Bart op en beschouw(de) hem echt als een vertrouwenspersoon, misschien zelfs wel vriend.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nogmaals.. ik snap dat Brian Bart wantrouwt, maar vraag het dan aan Bart denk ik dan.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd met je 23e verjaardag Day![]()
Doe er maar 9 jaar bijquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je 28ste verjaardag!!
Op dit moment zit ik daar dus ook tenenkrommend naar te kijken. En natuurlijk is het weer gezamelijk Huub afkraken. Gatver.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:01 schreef tipsch het volgende:
in de sauna wordt gebroeid, Bart, Brian en NL tezamen
Zielig he. Valt er nou echt helemaal geen andere gespreksstof meer te bedenken. Kun je nagaan wat een enorme klik ze met elkaar hebben.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik daar dus ook tenenkrommend naar te kijken. En natuurlijk is het weer gezamelijk Huub afkraken. Gatver.
Inderdaad en ze overdrijven ook iedere gebeurtenis die er rondom Huub gebeurd is, conversaties totaal uit zijn verband gerukt en ze dichten hem acties toe die echt totaal niet zo bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zielig he. Valt er nou echt helemaal geen andere gespreksstof meer te bedenken. Kun je nagaan wat een enorme klik ze met elkaar hebben.
Ik denk ook niet dat Brian NEP is, hij gelooft -in zijn naïviteit- écht dat hij een gevoelige jongen is. Hij speelt het dus niet, in zekere zin. Maar zeker is hij niet al te snugger, als je het zo vriendelijk wil uitdrukken, en erg gefocust op de paringsdaad. Een "dom konijn" dus!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je gevoel bij Brian is NEP en niet al te snugger
Dat is schijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:07 schreef riri het volgende:
Ze zijn wel bang voor huubje...anders zouden ze niet zo zitten te zeiken over hem
wat een zielepieten deze kerels .....NL voorop en bart erachter aan.....Brian zou niet zo mee moeten lullen
oké...ik hoop dat Brian zich eraan houdtquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is schijn.
Hij zit .NL nu gewoon voor de gek te houden. .NL moest eens weten hoe graag Brian hem eruit wil hebben.
Ik denk precies het zelfde.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:41 schreef Rencho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian Nep is. Hij is volgens mij een emotionele jongen. Bart is meer met het spel bezig. Vergeet niet de manier waarop hij de 4 uur gekregen had.
ah zo, ik bedoelde iets heel anders, wat je schreef kan heel raar geleze worden en daar had ik nou net even zin inquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Brian NEP is, hij gelooft -in zijn naïviteit- écht dat hij een gevoelige jongen is. Hij speelt het dus niet, in zekere zin. Maar zeker is hij niet al te snugger, als je het zo vriendelijk wil uitdrukken, en erg gefocust op de paringsdaad. Een "dom konijn" dus!
Zelf twijfel je nog?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef demins het volgende:
Dom Konijn vertelt dat hij zich erg aangetrokken voelt tot kinderen. Zou hij Nena daar ook toe rekenen?
Dat is de vraag. Ik ben ook zeer benieuwd of dit Brian zal kleuren. Ik verwacht en hoop zelf van niet!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:39 schreef bunnyma het volgende:
Zal Brian in de slijmpraatjes van NL trappen?
Niet te geloven wat een slijmbal, die NL en die noemde Huub een slijmbal?
Nu, die Huub kan nog heel wat van NL leren.
Ik denk dat NL slim genoeg is om dat niet nóg een keer uit te lokken!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:43 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat NL binnenkort weer op z'n flikker krijgt van Huub. Dat was leuk gisteren.
Hij kan het beste maar even met Natasia over dit gesprek babbelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Ik ben ook zeer benieuwd of dit Brian zal kleuren. Ik verwacht en hoop zelf van niet!
Verwacht ook wel dat hij dat zal doen. De situatie in de sauna net leek hij zelf te hebben opgezocht. Onwaarschijnlijk dat hij gezellig met NL wil stomen. Zolang Brian met NL ongemakkelijk blijft praten over algemene zaken die geen betrekking hebben op het huis/DGK groeit Brian niet naar NL toe, verwacht ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij kan het beste maar even met Natasia over dit gesprek babbelen.
Dus precies zoals we al dachten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:02 schreef avonne het volgende:
Tijdens de pauze van het kaarten vertelt Huub dat hij Stephan gesproken heeft. Dat Stephan, als hij er niet uitgestemd was, zelf zou zijn vertrokken.
Ilona "Dat wist ik. Daarom heb ik hem er ook uitgestemd"
Huub "He? Dat was toch voor 150 contactpunten?"
Ilona "Maar ik wist het al, anders had ik het niet gedaan"
Dat kan toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
NL zou heel graag zin hebben in McDonalds
Ik weet niet wat de plannen waren om te etenquote:
Ik weet niet hoelaat ze vandaag zijn opgestaan?quote:
Weet ik eigenlijk ook niet preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat ze vandaag zijn opgestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |