Zelf twijfel je nog?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef demins het volgende:
Dom Konijn vertelt dat hij zich erg aangetrokken voelt tot kinderen. Zou hij Nena daar ook toe rekenen?
Dat is de vraag. Ik ben ook zeer benieuwd of dit Brian zal kleuren. Ik verwacht en hoop zelf van niet!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:39 schreef bunnyma het volgende:
Zal Brian in de slijmpraatjes van NL trappen?
Niet te geloven wat een slijmbal, die NL en die noemde Huub een slijmbal?
Nu, die Huub kan nog heel wat van NL leren.
Ik denk dat NL slim genoeg is om dat niet nóg een keer uit te lokken!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:43 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat NL binnenkort weer op z'n flikker krijgt van Huub. Dat was leuk gisteren.
Hij kan het beste maar even met Natasia over dit gesprek babbelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Ik ben ook zeer benieuwd of dit Brian zal kleuren. Ik verwacht en hoop zelf van niet!
Verwacht ook wel dat hij dat zal doen. De situatie in de sauna net leek hij zelf te hebben opgezocht. Onwaarschijnlijk dat hij gezellig met NL wil stomen. Zolang Brian met NL ongemakkelijk blijft praten over algemene zaken die geen betrekking hebben op het huis/DGK groeit Brian niet naar NL toe, verwacht ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij kan het beste maar even met Natasia over dit gesprek babbelen.
Dus precies zoals we al dachten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:02 schreef avonne het volgende:
Tijdens de pauze van het kaarten vertelt Huub dat hij Stephan gesproken heeft. Dat Stephan, als hij er niet uitgestemd was, zelf zou zijn vertrokken.
Ilona "Dat wist ik. Daarom heb ik hem er ook uitgestemd"
Huub "He? Dat was toch voor 150 contactpunten?"
Ilona "Maar ik wist het al, anders had ik het niet gedaan"
Dat kan toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
NL zou heel graag zin hebben in McDonalds
Ik weet niet wat de plannen waren om te etenquote:
Ik weet niet hoelaat ze vandaag zijn opgestaan?quote:
Weet ik eigenlijk ook niet preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat ze vandaag zijn opgestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |