Ik heb een zwangere vrouw... maar ik neem aan dat je liever geen 1300km ofzo ervoor reist om die ROAK te doen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
RAOK nr 91:
Give a pregnant woman a foot rub.
Dit blijkt een lastige te zijn. Geen zwangere vrouw die zich heeft aangemeld tot nu toe.
Heb je nog een reservernummer in gedachten, Reya?
Ik ben al op en neer gereden naar Maastricht. Even op en neer vliegen naar Noorwegen duurt net zo lang.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een zwangere vrouw... maar ik neem aan dat je liever geen 1300km ofzo ervoor reist om die ROAK te doen....
De OP is niet duidelijk genoeg voor je? De hele ontstaansgeschiedenis staat erin, of kun je via de links daarin terugvinden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef sanni het volgende:
Ik begrijp geen reet van dit topic maar vind de reacties totdusver wel geinig.
feel free to inform me over hoe en wat m.b.t dit topic.![]()
Ik heb nog steeds een zwangere vrouw...quote:Op maandag 26 februari 2007 09:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
...
En sommige dingen nog moet doen.
Je woont ook nog steeds in Trondheim.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog steeds een zwangere vrouw...
Misschien kan je Danny zo ver krijgen om je ticket te sponsoren als je een reversed-Oversight-actie uithaald? Dat wil zeggen: als clown verkleed gaan vliegen met een ID-kaart waar je gewoon als jezelf op staat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je woont ook nog steeds in Trondheim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |