abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 12:12:04 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45625824
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet helemaal nodig. Hoezo is ze nu weer een sloerie..? Ik vind het netjes van d'r, op het geneuk met TS na.. Dat ze niet toegeeft dat de verliefdheid al langer speelt, alla.. Dat is aan haar. Relatie is immers "voorbij", dus ze HOEFT geen verantwoording meer aan hem (TS) af te leggen. Netjes is anders, maar dat is een persoonlijke keuze.

Maar er is geen indicatie dat zij vreemd gegaan is, toch? Ik vind het beeindigen van een relatie, voor een ander die je tegen bent gekomen, toch netter dan eerst een andere relatie aangaan, de partner waar je op dat moment mee samen bent (waar je respect voor dient te hebben, want daar draait het om in een relatie) bedonderen en op het moment dat je helemaal zeker van je zaak bent deze te dumpen voor een ander veel smeriger..
Ja, en jij gelooft echt dat de ex van TS vlak nadat ze het heeft uitgemaakt met TS iemand is tegengekomen die ze tot dan niet kende, en waar ze nu smoorverliefd op is? Of is het waarschijnlijker dat zij die gast al kende, verliefd op hem werd en DAAROM de relatie met TS verbrak.

Op het moment dat die relatie voorbij is, en ze dus iets met die andere gozer heeft ,waarom duikt ze dan nog een keer met TS in bed? Dat moest stiekem, niemand mocht het weten, want TS moet vooral zn mond daarover houden...ze heeft dus gevoelens voor die ene jongen, en die zijn duidelijk sterker, anders had ze relatie met TS niet verbroken, maar waarom duikt ze dan wel nog een x met hem het bed in?

Ik snap wel dat het KAN zijn dat zij die jongen pas echt heeft leren kennen nadat het uit was met TS...maar komop....jij weet net zo goed als ik dat dat verhaaltje in 99.9% van de gevallen wordt afgedraaid door de uitmakende partij om de tegenpartij zogenaamd niet 'te kwetsen' maar dat het gewoon zo is dat ze die jongen wel al kende.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:19:11 #52
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45626011
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:00 schreef shifto het volgende:
Of moet je gewoon niks met een meisje beginnen die je leuk vind omdat je haar na een mislukte relatie nooit meer zo goed mee overkan als daarvoor?
NEE!! natuurlijk niet! als de mogelijkheid zich voordoet om iets te beginnen met zo'n mooi meisje, dan moet je dat doen en er volledig instorten, en als het dan misgaat moet je je ook even volledig in je verdriet storten (lees je wel goed? EVEN!) en zo gaat dat lekker door, en uiteindelijk noemen we dat 'leven'. Word je groot en sterk van (en jij maar pindakaas eten zeker?)

Al dat drama... je moet het ook niet overdramatiseren natuurlijk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45626083
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef wanhopigkloontje het volgende:
In haar zag ik mijn vrouw, moeder en levenspartner....
Ik bedoel het niet verkeerd maar als je in je partner je moeder ziet lijkt me dat niet gezond.
#geen
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:23:05 #54
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45626122
@ Garrison72
Ja, pindakaas doet minder pijn

Neej maar ik snap het wel. Alleen beetje stom dat je of hebt iets of niks (als je het niveau van vrienden al te boven bent).
Thinking about thinking of you.
pi_45626190
Ik weet precies hoe je je voelt.

alsof de helft uit je is weggerukt zeg maar.
Alsof alles vanaf nu zinloos is.

En t ergste is nog de hoop.
Terwijl je weet dat je die niet moet hebben maar zolang je contact met haar houdt ze misschien wel weer voor je zal vallen of inziet dat ze verkeerd zat.

Althans dat deed ik.
Maar dan bij een meneertje
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_45626199
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:21 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet verkeerd maar als je in je partner je moeder ziet lijkt me dat niet gezond.
hehe
wanna rub mah puppeh?!
pi_45626238
Thanks allemaal voor het reageren....

Ben in iedergeval blij dat ik het hier heb kunnen uiten....en uiteraard ga ik ook gewoon proberen de draad op te pakken en door te gaan met leven....en mochten we later weer samenkomen, so be it, dat zien we dan wel weer...
Contact is de afgelopen week zo minimaal als maar kan en helaas ligt dat niet aan mij.....ik probeer dus ook niet meer te bellen of smsen. Probeer haar enkel op msn af en toe aan te spreken en als ze niet reageert dan niet....
Ik weet dat ik haar los MOET laten maarja dan moet je het ook nog kunnen....en das een ander verhaal, maar ik ga zeker me best doen...
Voor vanaaf heb ik een date geregeld met iemand waarvan ik weet dat ze makkelijk is in de omgang dus dan kijk ik wel of het gezellig is en of ik het kan. Of ik niet alleen met mijn gedachte bij mijn ex ben....ze heeft me inieder geval uitgenodigd om wat te komen drinken bij haar...en ladderzat te worden dus we wachten het af....
pi_45626286
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:21 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Moeder, als in de zin van moeder van toekomstige kinderen van ons sorry dat het er zo onduidelijk stond
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:29:14 #59
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45626293
Zo snel? Het schijnt te helpen (aandacht van andere vrouwen) dus succes!
pi_45626345
ja ik heb ook gelijk over andermans gezicht gelikt, trust me het is gewoon een substitute, even leuk je vergeet de ander even.. maar of t werkt?
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 12:33:54 #61
18921 freud
Who's John Galt?
pi_45626424
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:27 schreef wanhopigkloontje het volgende:
Thanks allemaal voor het reageren....

Ben in iedergeval blij dat ik het hier heb kunnen uiten....en uiteraard ga ik ook gewoon proberen de draad op te pakken en door te gaan met leven....en mochten we later weer samenkomen, so be it, dat zien we dan wel weer...
Contact is de afgelopen week zo minimaal als maar kan en helaas ligt dat niet aan mij.....ik probeer dus ook niet meer te bellen of smsen. Probeer haar enkel op msn af en toe aan te spreken en als ze niet reageert dan niet....
Ik weet dat ik haar los MOET laten maarja dan moet je het ook nog kunnen....en das een ander verhaal, maar ik ga zeker me best doen...
Voor vanaaf heb ik een date geregeld met iemand waarvan ik weet dat ze makkelijk is in de omgang dus dan kijk ik wel of het gezellig is en of ik het kan. Of ik niet alleen met mijn gedachte bij mijn ex ben....ze heeft me inieder geval uitgenodigd om wat te komen drinken bij haar...en ladderzat te worden dus we wachten het af....
Flink ontwijken en veel drank, dat lost alles wel op ja .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_45626454
oja drank ook
wanna rub mah puppeh?!
pi_45626502
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:29 schreef shifto het volgende:
Zo snel? Het schijnt te helpen (aandacht van andere vrouwen) dus succes!
Ik weet ook niet wat gaat gebeuren maar ik probeer echt alles om maar niet aan haar te denken...of de afstand te vergroten....tis nu een maand uit....

Ik moet wel van haar af in mijn gedachtes als ze me niet wil...ik ben een binnenfitter en praat niet veel en vorige week is de bom gebarsten toen ik aan het rijden was....ik was weer te emotioneel...had met haar op msn gezeten en dan komt ze met die zoetsappige verhalen over haar vriendje en ik had het even niet meer....en toen onderweg nog afgesneden door een mocrojosti...die irritant mij ging lopen uitdagen omdat ik gebaren maakte toen hij me afsneed...
Voor het stoplicht stopte hij en nog steeds mij uitdagen....ben me auto uitgerend naar hem toegerend en probeerde hem ze auto uit te trekken, ze deur zat op slot...en toen sloeg ik ze raam in....hij vluchtte weg...en daar stond ik....ben nooit agressief, hand onder het bloed....en alleen maar janken....ben trillend weer terug naar huis gegaan....waren gelukkig geen getuige

Maar ik schrok wel dat ik zo agressief werd, waarschijnlijk om dat ik alles binnen houd en me niet zo vaak uit....dat af en toe de bom barst ik weet het gewoon niet meer
pi_45626543
oke, dan ben je gewoon triest
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:38:58 #65
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45626590
Jah, als je op het moment iets NIET moet doen is het wel MSNén met je ex over haar nieuwe vriendje ofzow. Slimme zet, je kan haar beter ff proberen te vergeten, zin om een keer te zuipen? Mensen hebben afleiding nodig nu, geen vervanging want dan ga je haar toch maar verglijken met je ex.
pi_45626701
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef wanhopigkloontje het volgende:

[..]

Moeder, als in de zin van moeder van toekomstige kinderen van ons sorry dat het er zo onduidelijk stond
Oh zo nu snap ik het
#geen
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 12:51:35 #67
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45627000
En? Ben je nu opgelucht nu je je verhaal hier kwijt kon?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 12:54:32 #68
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45627090
Met haar praten op MSN? Je moet haar blokkeren. Je zegt dat je dat niet kan, maar wat je eigenlijk bedoeld is dat je dat niet wil. Je wil nl een connectie met haar open laten. Je kunt het wel, maar je wil het niet.

Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:55:22 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45627117
Het is binnenvetter..niet binnenfitter.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45627229
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef Vivi het volgende:
#geen
pi_45627257
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef Vivi het volgende:
je hebt gelijk oke oke ik ben een binnenvetter
pi_45646156
En dat je jullie escapade niet door mocht vertellen, zette je niet aan het denken
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:36 schreef wanhopigkloontje het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat gaat gebeuren maar ik probeer echt alles om maar niet aan haar te denken...of de afstand te vergroten....tis nu een maand uit....

Ik moet wel van haar af in mijn gedachtes als ze me niet wil...ik ben een binnenfitter en praat niet veel en vorige week is de bom gebarsten toen ik aan het rijden was....ik was weer te emotioneel...had met haar op msn gezeten en dan komt ze met die zoetsappige verhalen over haar vriendje en ik had het even niet meer....en toen onderweg nog afgesneden door een mocrojosti...die irritant mij ging lopen uitdagen omdat ik gebaren maakte toen hij me afsneed...
Voor het stoplicht stopte hij en nog steeds mij uitdagen....ben me auto uitgerend naar hem toegerend en probeerde hem ze auto uit te trekken, ze deur zat op slot...en toen sloeg ik ze raam in....hij vluchtte weg...en daar stond ik....ben nooit agressief, hand onder het bloed....en alleen maar janken....ben trillend weer terug naar huis gegaan....waren gelukkig geen getuige

Maar ik schrok wel dat ik zo agressief werd, waarschijnlijk om dat ik alles binnen houd en me niet zo vaak uit....dat af en toe de bom barst ik weet het gewoon niet meer
Ja, ik schrik er ook van en vind dit geen normale reactie op het uitgaan van een relatie...
pi_45647032
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:15 schreef Xennia het volgende:
En dat je jullie escapade niet door mocht vertellen, zette je niet aan het denken
[..]

Ja, ik schrik er ook van en vind dit geen normale reactie op het uitgaan van een relatie...
Kijk er niet van op hoor, gezien de jankerige toon van TS in dit topic...
Pis je ook zittend? Tering, wat een drama-queen...
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:58:05 #74
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_45647805
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en jij gelooft echt dat de ex van TS vlak nadat ze het heeft uitgemaakt met TS iemand is tegengekomen die ze tot dan niet kende, en waar ze nu smoorverliefd op is? Of is het waarschijnlijker dat zij die gast al kende, verliefd op hem werd en DAAROM de relatie met TS verbrak.
Dat zal dan allemaal best, maar je hebt niet gelezen wat ik getypt had..
Alles kut en onaardig voor TS, maar tis ook haar leven. Ik geloof er ook niet zo in dat mevrouw pas "flieft" geworden is NA het uitgaan, maar MOET zij verantwoording afleggen waarom ze het uit maakt? tot in de details bedoel ik dan. Misschien is de relatie over vanwege die gozer. Zolang ze er de TS tijdens de relatie niet mee bedonderd heeft, tsjah. It happens. Mensen worden nu eenmaal verliefd. Daar kan je gewoon vrij weinig aan doen. Vreemdgaan on the other hand, daar ben je zelf helemaal 100% met je koppie bij. Dat heeft ze (voor zover bekend ) niet gedaan, dus in mijn optiek is ze dan geen sloerie. Vraag me af dat als een vent in een relatie gek wordt op een andere vrouw, deze vent in jouw optiek ook een man-hoer (gigolo? ) is.

Verder heb je wel gelijk, mevrouw heeft wel verdacht snel een nieuwe vriend. Maar TS lijkt het fijn te vinden (sado-masochist?) zichzelf te tergen, door haar niet te blokkeren op MSN en dan verhalen over d'r nieuwe vriend aan te moeten horen.
Contact verbreken of anders volgende keer enigzins duidelijk maken dat jij door haar gedumpt bent en niet op die verhalen over d'r nieuwe vlam zit te wachten, moet je per-se contact willen houden. Wat dat betreft is het best wel een ongevoelig kreng. Bedenk jezelf; vandaag of morgen loop je in een frustie bui de verkeerde tegen het lijf en ben je zelf het haasje. En het lijkt me nou niet dat DAT het waar is, no?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')