Ja, en jij gelooft echt dat de ex van TS vlak nadat ze het heeft uitgemaakt met TS iemand is tegengekomen die ze tot dan niet kende, en waar ze nu smoorverliefd op is? Of is het waarschijnlijker dat zij die gast al kende, verliefd op hem werd en DAAROM de relatie met TS verbrak.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet helemaal nodig. Hoezo is ze nu weer een sloerie..? Ik vind het netjes van d'r, op het geneuk met TS na.. Dat ze niet toegeeft dat de verliefdheid al langer speelt, alla.. Dat is aan haar. Relatie is immers "voorbij", dus ze HOEFT geen verantwoording meer aan hem (TS) af te leggen. Netjes is anders, maar dat is een persoonlijke keuze.
Maar er is geen indicatie dat zij vreemd gegaan is, toch? Ik vind het beeindigen van een relatie, voor een ander die je tegen bent gekomen, toch netter dan eerst een andere relatie aangaan, de partner waar je op dat moment mee samen bent (waar je respect voor dient te hebben, want daar draait het om in een relatie) bedonderen en op het moment dat je helemaal zeker van je zaak bent deze te dumpen voor een ander veel smeriger..
NEE!! natuurlijk niet! als de mogelijkheid zich voordoet om iets te beginnen met zo'n mooi meisje, dan moet je dat doen en er volledig instorten, en als het dan misgaat moet je je ook even volledig in je verdriet storten (lees je wel goed? EVEN!) en zo gaat dat lekker door, en uiteindelijk noemen we dat 'leven'. Word je groot en sterk van (en jij maar pindakaas eten zeker?)quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:00 schreef shifto het volgende:
Of moet je gewoon niks met een meisje beginnen die je leuk vind omdat je haar na een mislukte relatie nooit meer zo goed mee overkan als daarvoor?
Ik bedoel het niet verkeerd maar als je in je partner je moeder ziet lijkt me dat niet gezond.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef wanhopigkloontje het volgende:
In haar zag ik mijn vrouw, moeder en levenspartner....
hehequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd maar als je in je partner je moeder ziet lijkt me dat niet gezond.
Moeder, als in de zin van moeder van toekomstige kinderen van onsquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd maar als je in je partner je moeder ziet lijkt me dat niet gezond.
Flink ontwijken en veel drank, dat lost alles wel op jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:27 schreef wanhopigkloontje het volgende:
Thanks allemaal voor het reageren....
Ben in iedergeval blij dat ik het hier heb kunnen uiten....en uiteraard ga ik ook gewoon proberen de draad op te pakken en door te gaan met leven....en mochten we later weer samenkomen, so be it, dat zien we dan wel weer...
Contact is de afgelopen week zo minimaal als maar kan en helaas ligt dat niet aan mij.....ik probeer dus ook niet meer te bellen of smsen. Probeer haar enkel op msn af en toe aan te spreken en als ze niet reageert dan niet....
Ik weet dat ik haar los MOET laten maarja dan moet je het ook nog kunnen....en das een ander verhaal, maar ik ga zeker me best doen...
Voor vanaaf heb ik een date geregeldmet iemand waarvan ik weet dat ze makkelijk is in de omgang
dus dan kijk ik wel of het gezellig is en of ik het kan. Of ik niet alleen met mijn gedachte bij mijn ex ben....ze heeft me inieder geval uitgenodigd om wat te komen drinken bij haar...en ladderzat te worden dus we wachten het af....
Ik weet ook niet wat gaat gebeuren maar ik probeer echt alles om maar niet aan haar te denken...of de afstand te vergroten....tis nu een maand uit....quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:29 schreef shifto het volgende:
Zo snel? Het schijnt te helpen (aandacht van andere vrouwen) dus succes!
Oh zo nu snap ik hetquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef wanhopigkloontje het volgende:
[..]
Moeder, als in de zin van moeder van toekomstige kinderen van onssorry dat het er zo onduidelijk stond
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef Vivi het volgende:
Het is binnenvetter..niet binnenfitter.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef Vivi het volgende:
Het is binnenvetter..niet binnenfitter.
Ja, ik schrik er ook van en vind dit geen normale reactie op het uitgaan van een relatie...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:36 schreef wanhopigkloontje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat gaat gebeuren maar ik probeer echt alles om maar niet aan haar te denken...of de afstand te vergroten....tis nu een maand uit....
Ik moet wel van haar af in mijn gedachtes als ze me niet wil...ik ben een binnenfitter en praat niet veel en vorige week is de bom gebarsten toen ik aan het rijden was....ik was weer te emotioneel...had met haar op msn gezeten en dan komt ze met die zoetsappige verhalen over haar vriendje en ik had het even niet meer....en toen onderweg nog afgesneden door een mocrojosti...die irritant mij ging lopen uitdagen omdat ik gebaren maakte toen hij me afsneed...
Voor het stoplicht stopte hij en nog steeds mij uitdagen....ben me auto uitgerend naar hem toegerend en probeerde hem ze auto uit te trekken, ze deur zat op slot...en toen sloeg ik ze raam in....hij vluchtte weg...en daar stond ik....ben nooit agressief, hand onder het bloed....en alleen maar janken....ben trillend weer terug naar huis gegaan....waren gelukkig geen getuige
Maar ik schrok wel dat ik zo agressief werd, waarschijnlijk om dat ik alles binnen houd en me niet zo vaak uit....dat af en toe de bom barstik weet het gewoon niet meer
Kijk er niet van op hoor, gezien de jankerige toon van TS in dit topic...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:15 schreef Xennia het volgende:
En dat je jullie escapade niet door mocht vertellen, zette je niet aan het denken![]()
[..]
Ja, ik schrik er ook van en vind dit geen normale reactie op het uitgaan van een relatie...
Dat zal dan allemaal best, maar je hebt niet gelezen wat ik getypt had..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en jij gelooft echt dat de ex van TS vlak nadat ze het heeft uitgemaakt met TS iemand is tegengekomen die ze tot dan niet kende, en waar ze nu smoorverliefd op is? Of is het waarschijnlijker dat zij die gast al kende, verliefd op hem werd en DAAROM de relatie met TS verbrak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |