Ik weet niet waarom ik het hier post maar ik zit gewoon met een gevoel wat eruit moet....
Sinds ongeveer een maand kreeg ik te horen dat ik overbodig was, dat het gevoel totaal nul was, dat ik haar teveel pijn heb gedaan, dat zij verder ging met haar leven zonder mij....
Alsof de wereld onder mij weggetrokken werd en ik in een donker gat wegviel. Mijn wereld stortte in op dat moment.
Oke tuurlijk hadden we onze problemen en ging het niet echt lekker, voor mijn gevoel was het nog te erg heen gegaan. Tot overmaat van ramp wilde ik haar juist 1 week later met oud&nieuw die ene vraag stellen....In haar zag ik mijn vrouw, moeder en levenspartner....het kon gewoon niet over zijn....
Ik weet bij haar als zij een beslissing neemt, zij vastbesloten is...dus op dat moment moest ik me erbij neerleggen, hoeveel pijn ik ook had, dagen lopen janken, een wrak was ik, wilde niks meer doen en niemand meer zien....voor mij was mijn leven voorbij....
Zo heb ik ongeveer 2 weken gelopen tot ik het gewoon niet meer uithield, ondertussen was ik erachtergekomen dat ze verliefd op iemand anders is geworden nadat het uit was tussen ons (tja dat kan). Ik moest en zou haar zien en na lang aandringen ging zij akkoord om elkaar te zien.
Zo gezegd zo gedaan, we gingen wat drinken in de stad...heb hele tijd lopen janken en me gevoel bij haar neergelegd....we hebben flink gezopen....helaas me OV gemist (
![]()
) en zij bood aan dat ik bij haar kon blijven slapen (maar wel apart)
Dat vond ik allang best zolang ik maar bij haar kon zijn, ik was en ben in staat om ALLES te veranderen waar zij het niet mee eens is. Ik wil vechten voor een relatie met haar....
Bij haar thuis gekomen, nog wat gedronken en gekletst, ik heb haar een beetje lopen uitdagen door telkens een kus op haar lippen te geven en zij wilde dit niet, zij wilde die muur houden tussen ons....nog een paar keer een kus gegeven en daarna was het volop raak met zoenen....
Voordat we verder gingen wilde ze wel dat dit eenmalig bleef en niemand hier ooit achter zou komen....Ik vond alles best zolang ik maar bij haar was en haar lichaam kon beminnen en de nacht met haar door kon brengen....Uiteindelijk zijn we in bed beland (allebei veels te dronken) en een leuke tijd meegemaakt....
En dan komt het moment van wakker worden en opstaan....ik moest naar me werk....kleed me aan en wil haar groeten en dan zeg ze als eerst van: dit ga je aan niemand doorvertellen he
Dat was voor mij al een domper
![]()
aangezien ze aan niemand iets van een verklaring verschuldigd is maar oke...ik laat het erbij.....ze zei eerder al dat ze verliefd op iemand was...
Ik naar me werk gegaan, verder niks aan de hand....Ik was supervrolijk, niets kon de pret bederven....Ik was en ben gewoon SUPERverliefd geworden op haar en ben bang dat ik met die nacht mezelf pijn gedaan heb omdat zij geen toekomst meer met mij ziet....
Daarna (en daarvoor ook al) moest ik telkens degene zijn die contact moest zoeken en dan kreeg ik wel antwoord terug maar spontaan van haar kant kwam er niks.....contact werd steeds minimaler....tot ik van haar bevestigd kreeg dat ze sinds een week nadat wij met elkaar gerommeld hebben zij een nieuw vriendje heeft....en ineens is ze onwijs vrolijk (waar ik op dat moment dus niet meer voor in de stemming ben
![]()
) ziet de zin van het leven weer zitten enz enz.... Ik kan praten met haar wat ik wil, ze is klaar met me zegt ze.....wat gebeurt is is gebeurt zegt ze....het gevoel komt nooit meer in orde.....Mijn wereld stort in, even denk ik aan om gewoon met alles te stoppen, mijn leven heeft geen zin meer...zonder haar wil ik niet verder en heeft het geen nut meer...
Ik wil haar terug maar ik weet als ik me aandring of vertel dat mijn leven geen zin meer heeft of mezelf pijn doe dat zij AL het contact verbreekt en dat is het laatste wat ik zou willen, ik geef mijn leven nog steeds zo op voor haar als het moet
Om onze verstandhouding maar goed te houden doe ik maar alsof ik blij voor haar ben en het allemaal leuk voor haar vind...terwijl ik eraan onderdoor ga, ik ga kapot eraan, ze is MIJN meisje, ik hou van haar, hij weet niets van haar, ik ken al haar trekjes, bewegingen, kan haar van top tot teen beschrijven.....maar hij ligt ermee in bed
Hoeveel pijn het me ook doet ik blijf zo met haar omgaan alsof alles koek en ei is, alleen maar zodat ik in haar buurt ben en kan proberen te redden wat er te redden valt....Ik zet haar op een voetstuk....alleen te laat
![]()
ik heb te laat door gehad wat ik in mijn handen had en heb het verloren en ben het kwijtgeraakt....
Ik wil hiermee blijven doorgaan, ik kan niet zonder haar, zij is mijn verslaving, zij is mijn verlengstuk, zij is mijn tweelingziel....mijn alles :'(
Ik hoop gewoon dat dit voor haar een fase is om iets anders te proeven en daarna weer bij mij terug te komen maar de tijd zal het leren....
Ik weet dat als ik te opdringerig ben zij afstand neemt, als ik te emotioneel word, zij afstand neemt, ik pijn krijg (geestelijk of lichamelijk) zij afstand neemt...dus ik toon geen verkeerd gevoel als ik met haar praat of bij haar ben....ik doe alsof maar ondertussen breekt mijn hart....
De reden dat ik het verhaal hier neergooi onder een kloon is dat teveel mensen mij kennen hier en niets van de situatie te weten hoeven te komen en mijn exvriendin ook op fok zit en zij nou ook niet de behoefte heeft om met naam en alles hier bekend te worden......
Ik wil me gewoon ff op deze manier kunnen uiten en ik weet dat ik door moet gaan met mijn leven maar iedereen kan het zeggen, ik doe het toch niet, ik kan het niet. Ben afgelopen weekend met een meisje weggeweest in de hoop dat ik het kon....duidelijker kon me date niet zijn want ze vertelde letterlijk dat ze hard genomen wilde worden door mij (alchohol he
![]()
) maar ik heb haar moeten afwijzen omdat ik het gewoon niet kon..
Verhaal in kort, relatie voorbij -> 1x sex -> ex heeft nieuwe relatie -> wil niet leven zonder ex -> TS heeft auw van binnen en een masker op.... -> blijft hopen dat het ooit weer goedkomt
Iniedergeval bedankt voor het lezen
Weet niet of alles goed opgeschreven is want schrijf dit in een opwelling van emoties.....