Natuurlijk.
Wat ik zei... OK, de tijd dat topics over allochtonen niet mochten is voorbij, maar nog steeds wordt ieder rechts geluid door velen gezien als pleidooi voor nazisme (bij wijze van). De mods zijn hier m.i. een stuk strenger dan wanneer iemand, in casu KirmiziBeyaz, een ander zomaar van buitenlanderhaat beschuldigt. Ik vind dat echt beledigend.
Dat bedoelde ik ook met inhoudelijk modden: ik vind, en nu begeef ik me op glad ijs, dat mods zouden moeten kunnen ingrijpen wanneer iemand bijvoorbeeld de stelling verdedigt dat het terecht is dat vrouwen achterin een zaal moeten zitten bij een toespraak van een islamitische hoogleraar (zoals in een ander topic).
Ik neem dit als voorbeeld, niet om jouw oordeel erover af te smeken, maar om duidelijk te maken dat zo'n stellingname leidt tot felle reacties. Dit is logisch omdat het aan basale normen van onze maatschappij raakt, maar de reacties op die stellingname worden wél eerder gemodereerd dan de stellingname zélf.
Omslachtig uitgelegd, maar dit bedoel ik. Mensen uitmaken voor buitenlanderhater vind ik onbetamelijk, helemaal wanneer het alleen gebeurt omdat iemand kritisch is over de tolerantiecultuur in Nederland tov integratie etc. Ik begrijp uit jouw eerdere posts dat hiertegen niet gemodereerd kan worden, en dit begrijp ik, maar het lokt wel reacties uit, en het doet elke discussie doodslaan.