Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Die Psycha ook hèquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een sukkel die erin trapt.![]()
Maak is een foto van jezelf dan, hoe dat eruit ziet als je zo kijktquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:19 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Hi zo keek ik ook toen ik je fobo zag.
Neu heur.... anders kun je niet kwoten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:23 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt dat ie op slot was
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:25 schreef TwyLight het volgende:
Dit zijn nog eens flesjes
[afbeelding]
Ik vind dat de TS of een mod mijn avatar weer in de OP moet zettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind dat mods eerst aan de TS moet vragen of het topic dicht mag
At your servicequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind dat de TS of een mod mijn avatar weer in de OP moet zetten
De kameel vond van niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind dat de TS of een mod mijn avatar weer in de OP moet zetten
Maar dat mag niet van de grote boze ONZ mods, dan misbruik ik mijn rechtenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lul niet.... je kan hem zelf weer open zetten![]()
![]()
12, grapefruit.quote:
Tja ik ben geen mod meer hè.... ik wist dat nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar dat mag niet van de grote boze ONZ mods, dan misbruik ik mijn rechten![]()
Één voor allen, allen voor één!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar dat mag niet van de grote boze ONZ mods, dan misbruik ik mijn rechten![]()
communiekatieve vaardigheden ftw.!quote:
Is het een zware koffer?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef pussydeluxe het volgende:
TeeVeePee.
En ssssssht... Ik ben onderkoffer.
je bedoeld bier beer!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:34 schreef TwyLight het volgende:
communiekatieve?je bedoelt communicatieve
mits genoeg op.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:37 schreef PsyCha het volgende:
bier en beer evenveel kots
Mits stukjes.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:37 schreef PsyCha het volgende:
bier en beer evenveel kots
Ik gaquote:
Mijn Duitse vriendquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:36 schreef plumbum het volgende:
[..]
je bedoeld bier beer!![]()
[afbeelding]
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:41 schreef oshiro het volgende:
Dit is werkelijk een topicreeks die ik miste
baggerconcentratie is okayquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik ookhier kon ik altijd mijn 2e hands posts kwijt, maar toen die dicht was moest dat in andere topics
geslachtsziekte?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:46 schreef TwyLight het volgende:
ik heb lays
Is het lekker?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:48 schreef GGMM het volgende:
Marco Borsato zuigt.
wpn? vpnquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:52 schreef oshiro het volgende:
ik wpn jullie allen, ik heb american cookies
slikt.quote:
Gisteren?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Is Sebasser veilig teruggekeerd uit de stad?
daar doe ik niet aanquote:
si?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:56 schreef oshiro het volgende:
dat si spiegelbeeld heineken
is de kwaliteit dat ook gespiegeld?
Morgen hoofdpijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:54 schreef TwyLight het volgende:
voor de huilies: ja heineken is het enige wat in huis is
met zweepjes jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:57 schreef Sebasser het volgende:
keiharde slagen moeten ze krijgen
* oshiro swaffelt meequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik sla ze wel even met mijn eikel op de bil.
En verder onder een klootjequote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef TwyLight het volgende:
In de prullenbak dan maar. kutaccount!
Sperma is trouwens redelijk snel afgekoeld heur.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef oshiro het volgende:
je moet je cumshots ook niet afvegen aan je lakens, sebasser
Ik heb ook altijd koppijn ja de volgende dag. maar neem altijd nog een biertje in de ochtend en dan is het meestal wel weg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik Hinniken drink kan ik er van op aan dat ik de volgende dag last van me harsens heb.
Het zou wat zijn zeg..quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef TwyLight het volgende:
In de prullenbak dan maar. kutaccount!
Zei ik ban? NEE! ik zei deletequote:Op zaterdag 16 december 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het zou wat zijn zeg..
Mijn eerste ban een permban..
Ja.quote:
valt mee.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
das een beetje teveel van het goede
En bovenop niks?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:04 schreef TwyLight het volgende:
of hij is gewoon zo dik dat die 2 dekens rechts heeft en 2 dekens links
EN goor!quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Wiskey is trouwens fucking duur man.
Meeten?quote:
wtf?quote:Goldstrike is een Amerikaans kaneellikeur. Het drankje is ontstaan in 1849, en kenmerkt zich door zijn unieke, sterke kaneelsmaak en de vlokjes 24-karaats goud.
Gast, ik zit nog maar sinds 10 jan. dit jaar op fokquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kent de Fok! geschiedenis niet zo goed merk ik al wel![]()
Blame canadaquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier ook alKut computers, versterkers en overige apparatuur
![]()
hier valt het wel mee ik heb de verwarming vanmiddag aangezet omdat het koud was en nu is het heet door de verwarming + ik heb het warm van het bierquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier ook alKut computers, versterkers en overige apparatuur
![]()
Swetsenegger is door Danny ooit veranderd in Empty2 na een enorme rel... Staat ook nog wel wat over in het Fok! woodenboek.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gast, ik zit nog maar sinds 10 jan. dit jaar op fok
80% ken ik al wel.
Maar das nog lang niet alles
Ach, wat schattig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Swetsenegger is door Danny ooit veranderd in Empty2 na een enorme rel... Staat ook nog wel wat over in het Fok! woodenboek.
Bierquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hier valt het wel mee ik heb de verwarming vanmiddag aangezet omdat het koud was en nu is het heet door de verwarming + ik heb het warm van het bier
NOU AHAHAHHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:10 schreef FerryB het volgende:
MJ8U,KI8 v4eaQ57 8UMJBFGT77777777777777777777777777777777777777777777777777777,KN
Die zin hierboven heeft mijn kat getyped dmv het toetsenbord van mijn laptop als mand te gebruiken. Dat beest is echt helemaal gek
Ferry!quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
NOU AHAHAHHAHAHAHA
wie de fuck ben je eigelijk?
Ach, ik vind dat heel dat rellen gedoe, en heel veel meer dingen van fok nogal overrated zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was wel de rel der rellen (op stakende modjes na dan...)
Je denkt toch niet dat ik bij iemand wil horen als jij?>quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nogal veel.
Deze reeks is laatst gesloten vanwege kliekjes vorming ect..
Dus ja, optyfen.
Was het daarom gesloten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nogal veel.
Dus ja, optyfen.
thxquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:13 schreef FerryB het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik bij iemand wil horen als jij?>
Je komt nogal onopgevoed en asociaal over.
Waarom ben jij mij eigenlijk aan het beledigen terwijl je mij niet eens kent. Waarom begin je met schelden in een topic diue jij blijkbaar erg vet vind als je weet dat het topic al eens eerder gesloten is vanwege een 1 of andere reden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
Damn, ik ben weer lekker aardig vandaag..
Volgens mij kennen we jou wel. volgens mij vonden we jou ook al irritant in vorige NB topicsquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef FerryB het volgende:
[..]
Waarom ben jij mij eigenlijk aan het beledigen terwijl je mij niet eens kent. Waarom begin je met schelden in een topic diue jij blijkbaar erg vet vind als je weet dat het topic al eens eerder gesloten is vanwege een 1 of andere reden.
Zo hou je het niet lang open denk ik. Ik snap ook niet waarom je moeilijk doet. En wat ik ook niet snap is dat je mij uitscheld terwijl ik jou niet aangevallen heb.
Waar ligt het probleem volgens jou?
Je denkt toch niet dat ik bij iemand wil horen als jij?>quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
heul wel, te veel postopkrikposts en kliekjesvorming en weet ik veel wat jogy allemaal irpe
Wil je er over praten lieverd?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef FerryB het volgende:
[..]
Waarom ben jij mij eigenlijk aan het beledigen terwijl je mij niet eens kent. Waarom begin je met schelden in een topic diue jij blijkbaar erg vet vind als je weet dat het topic al eens eerder gesloten is vanwege een 1 of andere reden.
Zo hou je het niet lang open denk ik. Ik snap ook niet waarom je moeilijk doet. En wat ik ook niet snap is dat je mij uitscheld terwijl ik jou niet aangevallen heb.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik bij iemand wil horen als jij?>
Je komt nogal onopgevoed en asociaal over.
Jou vroeg ik nietsquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Volgens mij kennen we jou wel. volgens mij vonden we jou ook al irritant in vorige NB topics
Zeg, dat hosting in je sig, is dat wat? Ik betaal verdomme bijna 80 euro per maand voor een eigen server heb maar 80GB en mag een TB per maand verzettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef FerryB het volgende:
[..]
Daar let ik niet zo opquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:20 schreef Sebasser het volgende:
hoe vaak heb ik eigelijk godverdomme gezegt in dit topic
OmFg. Serieus?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
omfg, die gast is gewoon priester
Laatste bezoek: 6 seconden geleden.
Aantal posts: 524 (gemiddeld 9 per dag)
Beroep: Priester
geloof je het zelfquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
omfg, die gast is gewoon priester
Laatste bezoek: 6 seconden geleden.
Aantal posts: 524 (gemiddeld 9 per dag)
Beroep: Priester
Ja. Ik gebruik het nu ongeveer 6 maanden en ik ben er erg tevreden mee. Het is snel en betrouwbaar voor niet al te veel geldquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg, dat hosting in je sig, is dat wat? Ik betaal verdomme bijna 80 euro per maand voor een eigen server heb maar 80GB en mag een TB per maand verzetten![]()
Tof.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:22 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ja. Ik gebruik het nu ongeveer 6 maanden en ik ben er erg tevreden mee. Het is snel en betrouwbaar voor niet al te veel geld
Zag ik, en zit domein bij in. Maar ff over nadenken, beslis er morgen wel over als ik nuchter benquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:22 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ja. Ik gebruik het nu ongeveer 6 maanden en ik ben er erg tevreden mee. Het is snel en betrouwbaar voor niet al te veel geld
Waar heen dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
anyway, ik ga.
Zou jij niet serieus reageren als je als een newbe in een topic komt waar je meteen gezegt word dat je op kan tyfen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:22 schreef Sebasser het volgende:
Ach, het boeit me ook geen flikker.
Die gast is gewoon veel te serieus.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aha, vond het al wat vroeg namelijk![]()
Sorry, zo ben ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:25 schreef FerryB het volgende:
[..]
Zou jij niet serieus reageren als je als een newbe in een topic komt waar je meteen gezegt word dat je op kan tyfen?![]()
Dit is NB. als je serieus wil zijn ga je maar uit ONZ en al helemaal uit dit topicquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:25 schreef FerryB het volgende:
[..]
Zou jij niet serieus reageren als je als een newbe in een topic komt waar je meteen gezegt word dat je op kan tyfen?![]()
En ook nooit meer wakker te worden zeker?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb van die nieuwe pillen. als je die neemt hoef je nooit meer te slapen
Daar heb ik koffie voorquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb van die nieuwe pillen. als je die neemt hoef je nooit meer te slapen
hehehequote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dit is NB. als je serieus wil zijn ga je maar uit ONZ en al helemaal uit dit topic
Ik zou zeggen wees er vooral trots op en ik hoop je ooit eens irl te ontmoeten om het 1 en ander even te bespreken want ik heb zo'n idee dat je zo'n typetje bent die met een stijf piemeltje achter de pc zit als ie eindelijk weer eens iemand zwart kan maken als diegenen toch niet bij hem in de buurt kan komen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sorry, zo ben ik.
Talk 2 my shrink.
newbe?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:25 schreef FerryB het volgende:
[..]
Nou, snel dan nog?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:28 schreef PsyCha het volgende:
Nou, als niemand kusjes wilt! Dan niet!
Snapte je niet helemaal wat ik net typte?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dit is NB. als je serieus wil zijn ga je maar uit ONZ en al helemaal uit dit topic
Gast, ik maak je niet zwart.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:28 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik zou zeggen wees er vooral trots op en ik hoop je ooit eens irl te ontmoeten om het 1 en ander even te bespreken want ik heb zo'n idee dat je zo'n typetje bent die met een stijf piemeltje achter de pc zit als ie eindelijk weer eens iemand zwart kan maken als diegenen toch niet bij hem in de buurt kan komen.
Ik snap jou gewoon niet. Doe gewoon normaal.
wat ik niet snap is dat jij in dit topic reageertquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:29 schreef FerryB het volgende:
[..]
Snapte je niet helemaal wat ik net typte?
oh, nou, laat dan maar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, geen Irish Coffee nee
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef FerryB het volgende:
Dus een ozin topic betekend dat je mensen mag uitgeschelden zonder reden. Ik dacht dat dat sowieso verboden was op een forum; Flamen.....
ik wil welquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:28 schreef PsyCha het volgende:
Nou, als niemand kusjes wilt! Dan niet!
Je mening ineens verdraaien kan ook erg makkelijk zonder gezichts uitdrukkingen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gast, ik maak je niet zwart.
En ik zit niet met een stijf piemeltje achter de PC, welnee, ik zit met een stijve voor de PC.
En daarnaast..
DIT IS FUCKING INTERNET GAST.
Als je problemen met me hebt, welke ik niet met jou heb trouwens..
Dan negeer je me, dan doe je wat je niet laten kunt.
Maar zo tegen me aan lopen praten doet me alleen maar vermoeden dat je je op de kast gejaagd voelt, of weet ik veel wat.
Negeer deze bullshit dan gewoon.
of doe niet zo fucking serieus en pak een biertje..
Nah, gewoon niet happen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef FerryB het volgende:
Dus een ozin topic betekend dat je mensen mag uitgeschelden zonder reden. Ik dacht dat dat sowieso verboden was op een forum; Flamen.....
Dit is ONZ dus dat moet je sowizo niet al te serieus nemen, dan is het nog Nacht dus dan zou ik het al helemaal niet meer serieus nemen. en dan is het ook nog eens BAGGER dus dan zou ik het al helemaaaaaaaaaaaaal niet mer serieus nemenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef FerryB het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:33 schreef FerryB het volgende:
[..]
Je mening ineens verdraaien kan ook erg makkelijk zonder gezichts uitdrukkingen...
Bovenaan een post staan PI'squote:Op zaterdag 16 december 2006 01:33 schreef FerryB het volgende:
[..]
Je mening ineens verdraaien kan ook erg makkelijk zonder gezichts uitdrukkingen...
nieuwe mensen zijn okquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:34 schreef FerryB het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wat ik niet snap is dat jij in dit topic reageert
[/quote
Dus je hebt het liefst dat het constant maar 3 of 4 dezelfde mensen in 1 topic posten ipv dat er af en toe iemand nieuw bijkomt?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bovenaan een post staan PI's
[afbeelding] en [afbeelding] en [afbeelding] bijvoorbeeld..
Daar kan je heel makkelijk de bedoelde emotie van de post aflezen..
Tostiquote:
Ik scheld nogal snel mensen uit als ik een verkeerde eerste indruk krijg ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nieuwe mensen zijn okmaar dan moeten ze wel ergens tegen kunnen, en dit topic niet voor iets anders aanzien dan dat het is.
sebasser je bent een hoerenzoon
Sjeit ik ben der beiquote:
Kaas topic : Een kaasschaf schaaft veel beter als deze warm is !quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb daar nu geen lekkere kaas voor..
ja klopt ik was niet bevredigtquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
Oh, trylight?
Mijn moeder riep, je kreeg nog geld terug of iets dergelijks?
ja, allang gezienquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kaas topic : Een kaasschaf schaaft veel beter als deze warm is !
Ik weet dat je van mij houdquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:37 schreef TwyLight het volgende:
kut S-F. nu denk ik weer aan tostie's/
Ik zie hier dus alleen verborgen emoties? Opgekropte emoties misschien wel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nogal veel.
Dus ja, optyfen.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet dat je van mij houd![]()
Nou dat zegt genoeg als zelfs jij er niet in wilt postenquote:
Erg lekkerquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die heb ik al lang niet meer gehad, wow.
Klopt, ik post overal in.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou dat zegt genoeg als zelfs jij er niet in wilt posten![]()
Melk ei kameelquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Erg lekkerMisschien straks maar ff maken, heb de ingrediënten er wel voor
![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, ik post overal in.
Maar ik vond zelfs een TVP je topic niet waard.
huh?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:38 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik zie hier dus alleen verborgen emoties? Opgekropte emoties misschien wel?
... Je brood?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jup, zo simpel![]()
Kaneel trouwens
denk dat R&P beter is voor 'emquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh?
Gast, ga snel een gesprek aanvragen bij het riagg ofzo..
Pak een biertje en chat gezellig mee.
Of ga serieus wezen in GC..
boter?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:41 schreef TwyLight het volgende:
3 eieren
2,5 dl melk
6 mespuntjes kaneel
8 sneetjes oudbakken wit brood
80 gr boter
suiker
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jup, zo simpel![]()
Kaneel trouwens
quote:
Hap hap hap.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh?
Gast, ga snel een gesprek aanvragen bij het riagg ofzo..
Pak een biertje en chat gezellig mee.
Of ga serieus wezen in GC..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |