wtf?quote:Goldstrike is een Amerikaans kaneellikeur. Het drankje is ontstaan in 1849, en kenmerkt zich door zijn unieke, sterke kaneelsmaak en de vlokjes 24-karaats goud.
Gast, ik zit nog maar sinds 10 jan. dit jaar op fokquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kent de Fok! geschiedenis niet zo goed merk ik al wel![]()
Blame canadaquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier ook alKut computers, versterkers en overige apparatuur
![]()
hier valt het wel mee ik heb de verwarming vanmiddag aangezet omdat het koud was en nu is het heet door de verwarming + ik heb het warm van het bierquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier ook alKut computers, versterkers en overige apparatuur
![]()
Swetsenegger is door Danny ooit veranderd in Empty2 na een enorme rel... Staat ook nog wel wat over in het Fok! woodenboek.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gast, ik zit nog maar sinds 10 jan. dit jaar op fok
80% ken ik al wel.
Maar das nog lang niet alles
Ach, wat schattig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Swetsenegger is door Danny ooit veranderd in Empty2 na een enorme rel... Staat ook nog wel wat over in het Fok! woodenboek.
Bierquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hier valt het wel mee ik heb de verwarming vanmiddag aangezet omdat het koud was en nu is het heet door de verwarming + ik heb het warm van het bier
NOU AHAHAHHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:10 schreef FerryB het volgende:
MJ8U,KI8 v4eaQ57 8UMJBFGT77777777777777777777777777777777777777777777777777777,KN
Die zin hierboven heeft mijn kat getyped dmv het toetsenbord van mijn laptop als mand te gebruiken. Dat beest is echt helemaal gek
Ferry!quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
NOU AHAHAHHAHAHAHA
wie de fuck ben je eigelijk?
Ach, ik vind dat heel dat rellen gedoe, en heel veel meer dingen van fok nogal overrated zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was wel de rel der rellen (op stakende modjes na dan...)
Je denkt toch niet dat ik bij iemand wil horen als jij?>quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nogal veel.
Deze reeks is laatst gesloten vanwege kliekjes vorming ect..
Dus ja, optyfen.
Was het daarom gesloten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nogal veel.
Deze reeks is laatst gesloten vanwege kliekjes vorming ect..
Dus ja, optyfen.
thxquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:13 schreef FerryB het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik bij iemand wil horen als jij?>
Je komt nogal onopgevoed en asociaal over.
Waarom ben jij mij eigenlijk aan het beledigen terwijl je mij niet eens kent. Waarom begin je met schelden in een topic diue jij blijkbaar erg vet vind als je weet dat het topic al eens eerder gesloten is vanwege een 1 of andere reden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
Damn, ik ben weer lekker aardig vandaag..
Volgens mij kennen we jou wel. volgens mij vonden we jou ook al irritant in vorige NB topicsquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef FerryB het volgende:
[..]
Waarom ben jij mij eigenlijk aan het beledigen terwijl je mij niet eens kent. Waarom begin je met schelden in een topic diue jij blijkbaar erg vet vind als je weet dat het topic al eens eerder gesloten is vanwege een 1 of andere reden.
Zo hou je het niet lang open denk ik. Ik snap ook niet waarom je moeilijk doet. En wat ik ook niet snap is dat je mij uitscheld terwijl ik jou niet aangevallen heb.
Waar ligt het probleem volgens jou?
Je denkt toch niet dat ik bij iemand wil horen als jij?>quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
heul wel, te veel postopkrikposts en kliekjesvorming en weet ik veel wat jogy allemaal irpe
Wil je er over praten lieverd?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef FerryB het volgende:
[..]
Waarom ben jij mij eigenlijk aan het beledigen terwijl je mij niet eens kent. Waarom begin je met schelden in een topic diue jij blijkbaar erg vet vind als je weet dat het topic al eens eerder gesloten is vanwege een 1 of andere reden.
Zo hou je het niet lang open denk ik. Ik snap ook niet waarom je moeilijk doet. En wat ik ook niet snap is dat je mij uitscheld terwijl ik jou niet aangevallen heb.
Waar ligt het probleem volgens jou?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik bij iemand wil horen als jij?>
Je komt nogal onopgevoed en asociaal over.
Jou vroeg ik nietsquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Volgens mij kennen we jou wel. volgens mij vonden we jou ook al irritant in vorige NB topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |