Zeg, dat hosting in je sig, is dat wat? Ik betaal verdomme bijna 80 euro per maand voor een eigen server heb maar 80GB en mag een TB per maand verzettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef FerryB het volgende:
[..]
Waarom ben jij mij eigenlijk aan het beledigen terwijl je mij niet eens kent. Waarom begin je met schelden in een topic diue jij blijkbaar erg vet vind als je weet dat het topic al eens eerder gesloten is vanwege een 1 of andere reden.
Zo hou je het niet lang open denk ik. Ik snap ook niet waarom je moeilijk doet. En wat ik ook niet snap is dat je mij uitscheld terwijl ik jou niet aangevallen heb.
Waar ligt het probleem volgens jou?
Daar let ik niet zo opquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:20 schreef Sebasser het volgende:
hoe vaak heb ik eigelijk godverdomme gezegt in dit topic
OmFg. Serieus?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
omfg, die gast is gewoon priester
Laatste bezoek: 6 seconden geleden.
Aantal posts: 524 (gemiddeld 9 per dag)
Beroep: Priester
geloof je het zelfquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
omfg, die gast is gewoon priester
Laatste bezoek: 6 seconden geleden.
Aantal posts: 524 (gemiddeld 9 per dag)
Beroep: Priester
Ja. Ik gebruik het nu ongeveer 6 maanden en ik ben er erg tevreden mee. Het is snel en betrouwbaar voor niet al te veel geldquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg, dat hosting in je sig, is dat wat? Ik betaal verdomme bijna 80 euro per maand voor een eigen server heb maar 80GB en mag een TB per maand verzetten![]()
Tof.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:22 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ja. Ik gebruik het nu ongeveer 6 maanden en ik ben er erg tevreden mee. Het is snel en betrouwbaar voor niet al te veel geld
Zag ik, en zit domein bij in. Maar ff over nadenken, beslis er morgen wel over als ik nuchter benquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:22 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ja. Ik gebruik het nu ongeveer 6 maanden en ik ben er erg tevreden mee. Het is snel en betrouwbaar voor niet al te veel geld
Waar heen dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
anyway, ik ga.
Zou jij niet serieus reageren als je als een newbe in een topic komt waar je meteen gezegt word dat je op kan tyfen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:22 schreef Sebasser het volgende:
Ach, het boeit me ook geen flikker.
Die gast is gewoon veel te serieus.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aha, vond het al wat vroeg namelijk![]()
Sorry, zo ben ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:25 schreef FerryB het volgende:
[..]
Zou jij niet serieus reageren als je als een newbe in een topic komt waar je meteen gezegt word dat je op kan tyfen?![]()
Dit is NB. als je serieus wil zijn ga je maar uit ONZ en al helemaal uit dit topicquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:25 schreef FerryB het volgende:
[..]
Zou jij niet serieus reageren als je als een newbe in een topic komt waar je meteen gezegt word dat je op kan tyfen?![]()
En ook nooit meer wakker te worden zeker?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb van die nieuwe pillen. als je die neemt hoef je nooit meer te slapen
Daar heb ik koffie voorquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb van die nieuwe pillen. als je die neemt hoef je nooit meer te slapen
hehehequote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dit is NB. als je serieus wil zijn ga je maar uit ONZ en al helemaal uit dit topic
Ik zou zeggen wees er vooral trots op en ik hoop je ooit eens irl te ontmoeten om het 1 en ander even te bespreken want ik heb zo'n idee dat je zo'n typetje bent die met een stijf piemeltje achter de pc zit als ie eindelijk weer eens iemand zwart kan maken als diegenen toch niet bij hem in de buurt kan komen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sorry, zo ben ik.
Talk 2 my shrink.
newbe?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:25 schreef FerryB het volgende:
[..]
Nou, snel dan nog?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:28 schreef PsyCha het volgende:
Nou, als niemand kusjes wilt! Dan niet!
Snapte je niet helemaal wat ik net typte?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dit is NB. als je serieus wil zijn ga je maar uit ONZ en al helemaal uit dit topic
Gast, ik maak je niet zwart.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:28 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik zou zeggen wees er vooral trots op en ik hoop je ooit eens irl te ontmoeten om het 1 en ander even te bespreken want ik heb zo'n idee dat je zo'n typetje bent die met een stijf piemeltje achter de pc zit als ie eindelijk weer eens iemand zwart kan maken als diegenen toch niet bij hem in de buurt kan komen.
Ik snap jou gewoon niet. Doe gewoon normaal.
wat ik niet snap is dat jij in dit topic reageertquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:29 schreef FerryB het volgende:
[..]
Snapte je niet helemaal wat ik net typte?
oh, nou, laat dan maar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, geen Irish Coffee nee
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef FerryB het volgende:
Dus een ozin topic betekend dat je mensen mag uitgeschelden zonder reden. Ik dacht dat dat sowieso verboden was op een forum; Flamen.....
ik wil welquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:28 schreef PsyCha het volgende:
Nou, als niemand kusjes wilt! Dan niet!
Je mening ineens verdraaien kan ook erg makkelijk zonder gezichts uitdrukkingen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gast, ik maak je niet zwart.
En ik zit niet met een stijf piemeltje achter de PC, welnee, ik zit met een stijve voor de PC.
En daarnaast..
DIT IS FUCKING INTERNET GAST.
Als je problemen met me hebt, welke ik niet met jou heb trouwens..
Dan negeer je me, dan doe je wat je niet laten kunt.
Maar zo tegen me aan lopen praten doet me alleen maar vermoeden dat je je op de kast gejaagd voelt, of weet ik veel wat.
Negeer deze bullshit dan gewoon.
of doe niet zo fucking serieus en pak een biertje..
Nah, gewoon niet happen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef FerryB het volgende:
Dus een ozin topic betekend dat je mensen mag uitgeschelden zonder reden. Ik dacht dat dat sowieso verboden was op een forum; Flamen.....
Dit is ONZ dus dat moet je sowizo niet al te serieus nemen, dan is het nog Nacht dus dan zou ik het al helemaal niet meer serieus nemen. en dan is het ook nog eens BAGGER dus dan zou ik het al helemaaaaaaaaaaaaal niet mer serieus nemenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:31 schreef FerryB het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:33 schreef FerryB het volgende:
[..]
Je mening ineens verdraaien kan ook erg makkelijk zonder gezichts uitdrukkingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |