Daarom probeerde ik het ook heel netjes met wil je. Begrijp het wel hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:01 schreef YPPY het volgende:
Ik bijt het eerste stukje.Vijlen gaat ook, maar is lastig.
reese.com, we zijn niet zo gul met foto's, ik vind het niet zo'n fijn idee, teveel foto's openbaar online, maar zal binnenkort eens zoeken.
ik gebruik zo'n mini nagelknippertje, gaat prima, meteen al eigenlijk want Ezra werd geboren met hele lange nagels.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe knippen jullie nageltjes? Bij mij is het altijd een geknoei en vijlen is geen optie.
Kendahl pakt steeds de vijl af.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef snoopy het volgende:
Ik vijl de nageltjes. Waarom is dat bij jou geen optie?
Ik gebruik zo'n kartonnen vijltje.Dat kreeg ik van mijn kraamhulp.
Zoooo herkenbaar! Ik moet er haast zelf weer van janken.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:18 schreef snoopy het volgende:
Ik heb al die tijd naast haar geslapen en heb haar zelf verschoond, getemperatuurd, gewogen en gevoed. ...
Maar niks is beter dan allemaal samen thuis zijn.
Ja.. en elke keer moet ik dan ook weer aan Thijs denken. 9 juni mijn uitgerekende datum en Thijs, het is zo met elkaar verbonden voor mij.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Cas alweer een half jaar... jeumig wat gaat dat hard
Die staat aan toch?quote:
Ja, idd.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
BM, ik ben bijna niet buiten geweest maar het is idd heel raar. Alsof je op een andere planeet woont![]()
Voel je daar aub niet schuldig ofzo om, hier is 3 juni 2006 ons buurjongetje geboren en hun hebben het daar enorm moeilijk mee gehad, jullie hebben later ook een prachtige zoon gekregen, en dat dit Thijs moest overkomen, dat heeft niemand van te voren aan zien komen, ook het ziekenhuis personeel nietquote:Op woensdag 20 december 2006 20:45 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja.. en elke keer moet ik dan ook weer aan Thijs denken. 9 juni mijn uitgerekende datum en Thijs, het is zo met elkaar verbonden voor mij.
Dat is ook zo. Het stomme is dat ik de bevalling voor mezelf ergens heel diep heb weggestopt. Ik wil er gewoon niet aan terugdenken. Maar ja, gisteren werd ik wel mooi met de neus op de feiten gedrukt en ook dat Brent een deel van mij is werd me heel erg duidelijk en daar was ik behoorlijk overstuur van, geloof ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 07:23 schreef Belana het volgende:
ach Neuk, wat sneu toch!alle babies huilen, maar zo aan 1 stuk door lijkt me zo zwaar... zielig voor Brent en moeilijk ook voor jullie. Ik hoop enorm dat de behandelingen net zo goed helpen als bij Thies. Maar dames, dat de bevalling lang duurde daar kunnen jullie dus niets aan doen he! Het is niet alsof je daar echt invloed op hebt zeg maar.
's Nachts gaat het altijd wel ok. Hij slaapt redelijk door als hij eenmaal slaapt. Dat laatste is echter wel een probleem, hij heeft tot half 2 krijsend wakker gelegen en nadat ik hem nog een beetje troost gevoed heb sliep hij gelukkig wel in. Vanochtend ging het ook wel. Meestal heeft hij 's ochtends niet zo veel last, dus het is afwachten. Hij heeft inmiddels al wel zijn 3e voeding er op zitten. Ik wil dat graag beter verspreid hebben en minder vaak maar ik kan het nu helemaal niet over mijn hart verkrijgen hem te laten brullen als hij honger heeft. En dan schiet er door mijn hoofd 'Ja hallo, we zijn niet in Afrika!' en dan geef ik toe. Want daar denk ik nu vaak aan, aan die arme moeders die hun eigen kindjes niet genoeg kunnen voeden...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef bixister het volgende:
neuk, arme brentevent, zo'n pijn... hoe is 't vannacht verder gegaan? heel goed dat die osteopaat er nu naar kijkt, en wat heeft ze precies gedaan? was het een eenmalige behandeling of moet je nog een aantal keren terug komen?
Herkenbaar, mijn oma overleed en toen was ik al zwanger, ik wist het alleen nog niet. De een generatie ging en de volgende kwam. Onbewust heb ik het waarschijnlijk wel geweten, want ik zei nog tegen mijn vader: 'volgend jaar om deze tijd heb jij een kleinkind.' Ik weet niet hoe ik daar op kwam, maar ik wist het gewoon.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef dutchie het volgende:
Ja en Belaan, wat is er mis met oosterlijk? Je moet toch nog een aantal mensen hier nog meer bezoeken (min 2).![]()
Bar, ik voel me niet schuldig hoor. Ik weet ook niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar het is zo met elkaar verbonden vind ik. Had ik ook toen mijn vader overleed en zijn beste vriend vlak daarna opa werd. Zijn kleindochter en mijn vader. Leven en dood, zo dicht bij elkaar. Het een is onlosmakelijk met het ander verbonden. Snap je wat ik bedoel?
En ik vind jou ook lief, malle Zeeuw.
waaaaaaar dan? ik ben ws een blonde muts maar nu snap ik je dus nietquote:Op donderdag 21 december 2006 14:29 schreef dutchie het volgende:
Belana ik lees net 'toevallig' ergens iets over een gezellig theehuisje in Deventer.
Staat in het moederstopic, dacht dat jij het ook wel gezien had.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:54 schreef Belana het volgende:
[..]
waaaaaaar dan? ik ben ws een blonde muts maar nu snap ik je dus niet
Dank voor alle reactiesquote:Op donderdag 21 december 2006 16:08 schreef PM-girl het volgende:
Neuk,wat vervelend zeg, voor Brent maar ook voor jou. En je schrijft dat je verkeerd bezig bent, maar ik zou het niet zo noemen hoor. Je kiest als moeder de weg die het beste past om met dingen om te gaan. Als er al over 'fouten' gesproken kan worden, dan kun je het beter zo zeggen: je doet het niet verkeerd, maar het is verkeerd uitgepakt.
sterkte ermee!
Zieke kindjes veel beterschap. Evenstar wat moeilijk met Arwen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:47 schreef Moonah het volgende:
En hoe is het met Merlijn van Randa?
Ik hoop het wel, Merlijn heeft er ook een handje van. Ziet er best akelig uit vind ik altijd en het maakt ook een naar geluid.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:12 schreef _evenstar_ het volgende:
is haren trekken , als in zichzelf aan de haren trekken ook een fase?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |