Herkenbaar, mijn oma overleed en toen was ik al zwanger, ik wist het alleen nog niet. De een generatie ging en de volgende kwam. Onbewust heb ik het waarschijnlijk wel geweten, want ik zei nog tegen mijn vader: 'volgend jaar om deze tijd heb jij een kleinkind.' Ik weet niet hoe ik daar op kwam, maar ik wist het gewoon.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef dutchie het volgende:
Ja en Belaan, wat is er mis met oosterlijk? Je moet toch nog een aantal mensen hier nog meer bezoeken (min 2).![]()
Bar, ik voel me niet schuldig hoor. Ik weet ook niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar het is zo met elkaar verbonden vind ik. Had ik ook toen mijn vader overleed en zijn beste vriend vlak daarna opa werd. Zijn kleindochter en mijn vader. Leven en dood, zo dicht bij elkaar. Het een is onlosmakelijk met het ander verbonden. Snap je wat ik bedoel?
En ik vind jou ook lief, malle Zeeuw.
waaaaaaar dan? ik ben ws een blonde muts maar nu snap ik je dus nietquote:Op donderdag 21 december 2006 14:29 schreef dutchie het volgende:
Belana ik lees net 'toevallig' ergens iets over een gezellig theehuisje in Deventer.
Staat in het moederstopic, dacht dat jij het ook wel gezien had.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:54 schreef Belana het volgende:
[..]
waaaaaaar dan? ik ben ws een blonde muts maar nu snap ik je dus niet
Dank voor alle reactiesquote:Op donderdag 21 december 2006 16:08 schreef PM-girl het volgende:
Neuk,wat vervelend zeg, voor Brent maar ook voor jou. En je schrijft dat je verkeerd bezig bent, maar ik zou het niet zo noemen hoor. Je kiest als moeder de weg die het beste past om met dingen om te gaan. Als er al over 'fouten' gesproken kan worden, dan kun je het beter zo zeggen: je doet het niet verkeerd, maar het is verkeerd uitgepakt.
sterkte ermee!
Zieke kindjes veel beterschap. Evenstar wat moeilijk met Arwen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:47 schreef Moonah het volgende:
En hoe is het met Merlijn van Randa?
Ik hoop het wel, Merlijn heeft er ook een handje van. Ziet er best akelig uit vind ik altijd en het maakt ook een naar geluid.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:12 schreef _evenstar_ het volgende:
is haren trekken , als in zichzelf aan de haren trekken ook een fase?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |