Daarom probeerde ik het ook heel netjes met wil je. Begrijp het wel hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:01 schreef YPPY het volgende:
Ik bijt het eerste stukje.Vijlen gaat ook, maar is lastig.
reese.com, we zijn niet zo gul met foto's, ik vind het niet zo'n fijn idee, teveel foto's openbaar online, maar zal binnenkort eens zoeken.
ik gebruik zo'n mini nagelknippertje, gaat prima, meteen al eigenlijk want Ezra werd geboren met hele lange nagels.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe knippen jullie nageltjes? Bij mij is het altijd een geknoei en vijlen is geen optie.
Kendahl pakt steeds de vijl af.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef snoopy het volgende:
Ik vijl de nageltjes. Waarom is dat bij jou geen optie?
Ik gebruik zo'n kartonnen vijltje.Dat kreeg ik van mijn kraamhulp.
Zoooo herkenbaar! Ik moet er haast zelf weer van janken.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:18 schreef snoopy het volgende:
Ik heb al die tijd naast haar geslapen en heb haar zelf verschoond, getemperatuurd, gewogen en gevoed. ...
Maar niks is beter dan allemaal samen thuis zijn.
Ja.. en elke keer moet ik dan ook weer aan Thijs denken. 9 juni mijn uitgerekende datum en Thijs, het is zo met elkaar verbonden voor mij.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Cas alweer een half jaar... jeumig wat gaat dat hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |