abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44524468
Ja, Snoopy. Hou je het daar nog een beetje uit? En hopelijk blijft de bv gaan. Fons hadden ze liefst van al aan de fles gekregen toen hij in het ziekenhuis lag, denk ik.
  zondag 17 december 2006 @ 23:25:17 #52
103793 kozakken
Living the life
pi_44524561
Ik heb juist het idee dat de fontanel van Romme juist heel erg hard aan het sluiten is. Veel te snel naar mijn zin, maar goed. Ik moet toch woensdag naar het CB. Ik zal daar nog wel eens even navraag doen.
Verder een tevreden mannetje dat lekker rustig is met z'n bijzonder actieve momenten daartussendoor
Wel veel spierspanning in zijn armjes en beentje. Maar goed, hij kan ook heerlijk onderuitgezakt tegen me aanliggen en lekker op z'n knuistjes sabbelen
  maandag 18 december 2006 @ 06:38:22 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_44528541
wat bedoel je met veel spierspanning kozakken?

heej dutch, je bent eindelijk zwart
stormy waters...
sailin'
  maandag 18 december 2006 @ 09:11:27 #54
103793 kozakken
Living the life
pi_44529434
Heel strak z'n handjes houden en zijn armpjes altijd een beetje verkrampt en heel fel ermee kunnen slaan. Armpjes ook wel, maar veel minder. Kracht en spanning zit vooral in zijn armpjes en handjes/vuistjes. Vnl. een gebald vuistje ahier
pi_44529511
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:11 schreef kozakken het volgende:
Heel strak z'n handjes houden en zijn armpjes altijd een beetje verkrampt en heel fel ermee kunnen slaan. Armpjes ook wel, maar veel minder. Kracht en spanning zit vooral in zijn armpjes en handjes/vuistjes. Vnl. een gebald vuistje ahier
Die gesloten/gebalde knuistjes had Thies ook altijd. Sinds we 2x bij de osteopaat zijn geweest is hij veel meer ontspannen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44529531
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:22 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, Snoopy. Hou je het daar nog een beetje uit? En hopelijk blijft de bv gaan.
Oh, nou! Dát is echt te hopen Snoop!!!
pi_44530107
Wow.. die site ja.. Erg mooi gemaakt, maar wat triest zeg..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_44530854
snoopy, ik hoop dat Lis snel weer beter is.

Super Thies! Het is zo fijn als ze makkelijker slapen. Hoe vind jij het zelf Moonah? Ik vond het in het begin erg moeilijk, maar nu gaat Anna bijna altijd goed slapen, dus ik ben erg blij doorgezet te hebben.

We hadden hier mini-Dickens festival, met een koortje dat tijdens koopzondag stond te zingen. Helaas was Anna niet mee. Ze had de muziek vast leuk gevonden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 18 december 2006 @ 11:02:56 #59
103793 kozakken
Living the life
pi_44531307
Romme doet dat al sinds zijn geboorten en we zijn ook al eens met hem bij de osteopaat geweest. Maar hij zag geen rare dingen en ook maak ik me er niet altijd druk over
-maar dan lees ik ergens weer eens wat over spierspanning, anders aanvoelen van bv. Lois en kriebelt het toch een beetje. zo'n gevoel van onbestemdheid wat ik eigenlijk sinds zijn geboorte ook al heb. Zo van: hij lijkt zo gezond en goed, maar ik weet het niet.. ik weet het echt niet.. Nergens op gefundeerd en het enige wat ik kan doen is afwachten. Hij kijkt ons wel aan, kan heel lief lachen ook naar ons, is blij waneer je 'm uit bed haalt en kijkt heel aandachtig naar zijn broer. De tijd moet dan maar leren of het alleen mijn hersenspinsels maar zijn of toch iets reeels-

Het Dickensfestival is leuk. Maar zo druk dat we er al jaren niet meer zijn geweest omdat ik geen zin heb om me zo door de mensenmassa heen te wurmen. (Kerstzang is dan weer wel heel leuk )

[ Bericht 8% gewijzigd door kozakken op 18-12-2006 11:09:07 ]
  maandag 18 december 2006 @ 11:08:35 #60
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44531399
Ik wil ook een rooster! Over een maandje moet ik weer aan de slag. Hoe lang duurt het voor je kind aan zo'n rooster gewend is?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44531724
Bij ons was Anna na een paar dagen gewend, maar dan aan regelmaat. Wij hebben geen rooster zoals Sjak.

Wat een twijfels zo kozakken. Afwachten maar. Je bent iig alert.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 18 december 2006 @ 11:24:50 #62
108648 cattie
lieve moeder
pi_44531791
Wat naar Kozakken dat je een onheilspellend gevoel over Romme hebt...
Wat fijn dat Thies het goed doet op zijn rooster!
Jammer dat Arwen niet tegen wortels kan..

Met Ive gaat het alweer stukken beter, hij is nog niet helemaal de oude, vooral 's avonds is hij nog wat uit zijn hum, maar het gaat de goede kant op gelukkig.
  maandag 18 december 2006 @ 11:27:50 #63
103793 kozakken
Living the life
pi_44531883
Mooi gezegd Yppy. Dat is nu precies zoals ik het nu maar maar zie, ik kan er extra alert op zijn. En zodra er niets is, is het alleen maar extra fijn.

Verder geniet ik gewoon verschrikkelijk van mijn mannetje(s) en lag ik vanmorgen lekker even in bed met ze. Ik hield Romme vast en Jonne hield aan de andere kant Rommes handje vast Kan je hart nog meer je borst uit kloppen van liefde? Dacht het niet
  maandag 18 december 2006 @ 11:48:04 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44532411
Fijn cattie dat het al beter gaat,
eva naar dickensfeest ( ben benieuwd naar de foto's )
kozakken romme spuugde toch ook best wel? spuugt die nog steeds wel? hier had arwen ook altijd gebalde vuistjes en ook die spanning in haar lijfje. Je zag verders niets maf maar wel kromme teentjes en gebalde vuistjes. zou ook een mogelijke oorzaak kunnen zijn.

voor alle andere kleine stoere jongens en meiden een dikke
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44532702
Oh, Kozakken, dat had ik vanaf gisteren ook. ik wil niet allerlei moeders ook angsten aanpraten, maar toch... Ik las ergens in een blad (Libelle ofzo) over een moeder die na 4 maanden op het CB opeens doodleuk van een vervangend arts te horen kreeg dat ze haar baby eens na moest laten kijken in het zkh, omdat het Down had.... En tot dan was het gewoon een baby zoals alle andere. En dan kijk ik naar de oogjes van Eva en denk: zou het? Eigenlijk heb ik geen reden om het te denken, ze is ook een paar keer nagekeken in het ziekenhuis door de kinderarts (niet vanwege een specifieke reden.) toen we daar lagen. Eigenlijk zijn het gewoon spoken in mijn hoofd, maar wel vervelende....
Eva
  maandag 18 december 2006 @ 12:06:49 #66
103793 kozakken
Living the life
pi_44532898
typisch he, hoe soms de spoken je te pakken kunnen krijgen.
(en realistisch weet je wel dat juist omdat ze al door een kinderarts is onderzocht).
Het gevoel bekruipt me ook echt maar zo af en toe. En eigenlijk wil ik het helemaal niet uitspreken, gewoon negeren en net doen alsof ik gewoon 'last van mijn hormomen heb'.
Daarom nog bijna nergens uitgesproken en zeker ook hier niet. Voelt ook een beetje als 'klagen om niets'. Maar tegelijkertijd soms zo reeel aanwezig in mijn gevoel en mijn leven.
  maandag 18 december 2006 @ 12:19:07 #67
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44533188
Herkenbaar, de spoken. Kozakken, had je het bij Jonne ook, of is het nu nieuw voor je?
Ergens zal het wel bij alle moeders voorkomen, omdat je kleintje zo klein en kwetsbaar is en eruit ziet.

Ik had Sjaks schema ook gekregen, maar na nog eens goed nadenken weet ik dat dat niet bij ons past. Wat ik nu aan 'rooster' aanhoudt is de voedingen, die doe ik elke 3,5/4 uur en eigenlijk niet eerder. Meestal zoiets als dit:
7:00-10:30-14:30-18:00-22:00-23:30
Als ik er een voeding aflaat, komt hij 's nachts. Dit is dus voor mij wel wennen, ik deed het meer op verzoek, maar Simon gaat het prima af.
Tussen de voedingen door wisselt het spelen/slapen/knuffelen wel. Na de voeding meestal 15/30 min. knuffelen en spelen, dan slapen of in de box spelen. Als hij te vroeg wakker wordt, spelen we ook weer of in de box/wipstoeltje.
Badje doe ik altijd voor een voeding, boodschappen of andere bezoekjes er direct na.
Meer vastigheid dan dit levert mij waarschijnlijk alleen maar stress op, ik doe verder ook maar een beetje hoe het zo uitkomt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44533288
Nou Kozakken, toch heb je zo'n gevoel niet voor niets... Moederinstinct denk ik dan. Al weet ik van mezelf dat ik nog niet altijd een goed onderscheid kan maken tussen intuitie en angst. Snap je?
Zo heb ik ook het idee dat er 'iets' met Thies is. Jij noemde net 'aankijken', en toen schoot het dus weer door me heen.
Thies keek als pasgborene echt dwars door je heen. Geen idee wat hij zag. Nu is dat stukken minder, maar echt aankijken doet hij nauwelijks. Hij kijkt meer naar mijn voorhoofd ofzo, maar écht oogcontact hebben we zelden. Ik ga dat vannmiddag ook op het CB vragen, wanneer kindjes echt oogcontact zouden 'moeten' hebben. Wellicht is het normaal wat hij doet, maar het voelt wat vreemd...
En net als jij stop ik die 'zorgen' ook diep weg...

Neuk, ik heb me niet handig uitgedrukt met het woord 'rooster'. Het komt er meer op neer dat we Thies meer regelmaat bieden, al is die nog steeds vrij losjes. Eerst kwam hij om de 2 uur voor een borst. Ik accepteerde dat omdat ik hem anders in mijn ogen tekort zou doen. Ik liet me volledig door hem leiden, uiteindelijk ten koste van mijzelf. Nu hebben we dat doorbroken. Hij krijgt niet eerder dan na 3 uur de borst. En dan drinkt hij er voortaan meestal ook twee. Het grappige is dat hij het vrijwel direct heeft geaccepteerd. Bovendien is er vanzelf een soort ritme ontstaan. Enigszins vaste tijden...

Yppy, het slapen gaat nog niet zoals ik graag zou willen hoor. Thies is een erg wakker kind. Overdag valt hij nauwelijks uit zichzelf in slaap. Hij maakt hazenslaapjes en schrikt na een minuut of 10 weer wakker. Toch raakt hij wel vermoeid, hij kan dan zo'n slome lege blik hebben. Dommelt half weg, lijkt daarna weer klaarwakker. Daarom ga ik 's middags rond 4 uur met hem op mijn borst liggen en dan slaapt hij binnen 5 minuten zo vast als een blok. 's Avonds en 's nachts daarentegen slaapt hij prima zelf in (gelukkig!).
Maar, we pakken niet alles tegelijk aan. Zelfstandig inslapen wordt over een poosje een volgend project.
pi_44533345
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik had Sjaks schema ook gekregen, maar na nog eens goed nadenken weet ik dat dat niet bij ons past. Wat ik nu aan 'rooster' aanhoudt is de voedingen, die doe ik elke 3,5/4 uur en eigenlijk niet eerder. Meestal zoiets als dit:
7:00-10:30-14:30-18:00-22:00-23:30
Als ik er een voeding aflaat, komt hij 's nachts. Dit is dus voor mij wel wennen, ik deed het meer op verzoek, maar Simon gaat het prima af.
Tijden zijn hier vergelijkbaar. Met dat verschil dat ik rond 22 uur geen voeding heb (Thies slaapt dan heel vast), maar wel rond 2/3 uur 's nachts.
quote:
Tussen de voedingen door wisselt het spelen/slapen/knuffelen wel. Na de voeding meestal 15/30 min. knuffelen en spelen, dan slapen of in de box spelen. Als hij te vroeg wakker wordt, spelen we ook weer of in de box/wipstoeltje.
Badje doe ik altijd voor een voeding, boodschappen of andere bezoekjes er direct na.
Meer vastigheid dan dit levert mij waarschijnlijk alleen maar stress op, ik doe verder ook maar een beetje hoe het zo uitkomt.
Ook vergelijkbaar. Alleen badje doe ik tussen een voeding door, na één borst. Anders wordt Thies onrustig omdat hij wil eten!
pi_44533577
Wanneer ik denk dat er iets met Merlijn is, probeer ik heel geconcentreerd naar 'm te kijken om te ontdekken wát er dan anders is. Ik volg blindelings mijn intuïtie, omdat ik ervan overtuigd ben dat de natuur geregeld heeft dat een moeder instinctief voelt wanneer er iets niet goed is met haar kind.

Kozakken (en andere mama's) vertrouw alsjeblieft op je gevoel! Als je dénkt dat er iets met je kindje is, laat het onderzoeken. Totdat je een beter gevoel hebt en je kindje weer gezond is.
pi_44534674
Ja, maar Icicle, mijn gevoel is mijn gevoel niet, voor mijn gevoel . Ik ben op een idee gebracht door een stom artikel, en dat ben ik gaan projecteren. Als Eva op een bepaalde manier vanuit een hoek kijkt, dan kan ik misschien een beetje een rond oogje zien, en dat lijkt dan een beetje op het oogje van een kindje met Down. Zoiets. Dat vind ik niet echt een basis of een goede reden om dat te laten onderzoeken...

Goed dat jullie het over schema's hebben, want ik heb er ook net een vraag over. Eva is heel regelmatig, ca. 7 uur, 10 uur, 13 uur, 16 uur, 19 uur (maken we haar wakker) en 23 uur (maken we haar weer wakker). Ze is dan bij ons voor een flesje, even spelen op schoot, even spelen in de wipstoel, en meestal ligt ze binnen het uur weer in bed omdat ze moe is. De ochtend en avondvoeding gaat ze gelijk na het flesje weer in bed. Totaal is ze maar 5 a 6 uur bij ons, en verder ligt ze natuurlijk ook wel eens wakker in bed. Oja, en ik ga regelmatig wel met haar een uurtje er op uit, een boodschap doen ofzo, en dan is ze meestal ook wel wakker. Protesteren tegen in bed gaan doet ze bijna nooit, ze is blij en tevreden als ik haar in bedje leg.
Een vriendin heeft een kind van 4 dagen jonger, en die slaapt ook door, doet alleen nog een ochtendslaapje, en is daarna overdag bijna aldoor wakker. (hij krijgt wel bv, weet niet of dat wat uitmaakt in dit verband)
Ik vind het verschil zo groot. Slaapt Eva niet héél veel?
Eva
pi_44534762
Anna slaapt ook veel nu. Eerst was ze zo'n drie kwartier wakker rond een voeding, nu ruim een uur. 's Avonds is zo soms uren op, maar regelmatig slaapt ze de hele avond. Die 5/6 uur komt aardig in de richting. Op een thuis dag dan, als we weggaan, is ze meer wakker.
*OUD heilige*
  maandag 18 december 2006 @ 13:21:30 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44534915
Linda elk kindje heeft zijn/haar eigen patroon

schrale troost arwen is er bijna een en die slaapt van +/- 9 tot 9 uur in de ochtend
dan fles 45 minuutjes a een uurtje op spelen slapen 12 uur fles spelen 1 uur half 2 naar bed half vier eruit 4 uur eten spelen tot vijf uur half zes rond 8 uur eruit uurtje spelen fles bed.
Daarentegen kan ik er ook een hele dag met arwen er op uit en dan slaapt ze niet tot prachtisch niet , en dan is ze ook niet lastig/huileriger of wat dan ook.
  maandag 18 december 2006 @ 13:25:44 #74
103793 kozakken
Living the life
pi_44535050
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:22 schreef Moonah het volgende:
Nou Kozakken, toch heb je zo'n gevoel niet voor niets... Moederinstinct denk ik dan. Al weet ik van mezelf dat ik nog niet altijd een goed onderscheid kan maken tussen intuitie en angst. Snap je?
Zo heb ik ook het idee dat er 'iets' met Thies is. Jij noemde net 'aankijken', en toen schoot het dus weer door me heen.
Thies keek als pasgborene echt dwars door je heen. Geen idee wat hij zag. Nu is dat stukken minder, maar echt aankijken doet hij nauwelijks. Hij kijkt meer naar mijn voorhoofd ofzo, maar écht oogcontact hebben we zelden. Ik ga dat vannmiddag ook op het CB vragen, wanneer kindjes echt oogcontact zouden 'moeten' hebben. Wellicht is het normaal wat hij doet, maar het voelt wat vreemd...
En net als jij stop ik die 'zorgen' ook diep weg...
En zo is het opeens al weer veel minder beladen. Juist omdat ik dus klaarblijkelijk niet alleen staan met de zorgen (of angst. mooi gezegd moonah.)
Romme kan ook dwars door me heenkijken en vind mijn voorhoofd veel leuker. Maar dat kan ook komen omdat kindjes erg scheel kunnen kijken of juist bijzonder gefascineerd zijn door je haargrens.

Goed dat je het gaat vragen, want moederinstinct is er niet voor niets. En juist het uitspreken kan wel eens heel bevrijdend werken. Tenminste, zo voelde ik dat vanmorgen wel en nu nog veel meer door alle herkenbare reacties.
(sprak het laatst uit tegen een hele goede vriendin die er weinig van herkende in Romme. Terwijl ze 'm toch veel ziet. Ook dat is fijn, zo'n 'tweede blik')
Dank jullie allemaal. Want ook de grens tussen klagen, zeuren en teveel blijven hangen in angsten versus genieten is zo flinterdun soms.
pi_44536270
Moonah, ik las over je je reactie heen, maar je hebt het mooi gezegd:
quote:
Al weet ik van mezelf dat ik nog niet altijd een goed onderscheid kan maken tussen intuitie en angst.
Dat is het met mij ook een beetje denk ik.

Dank voor de reacties op Eva's slaappatroon. Ze is gewoon een lui varkentje denk ik (ook dik en roze ) Ze is verder zo blij en tevreden dat ik gewoon mijn zegeningen maar ga tellen
Eva
  maandag 18 december 2006 @ 14:35:33 #76
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44537124
Ik herken jullie gevoelens niet in die zin, maar snap wel jullie angst daarom kozakken moena linda een dikke poen
  maandag 18 december 2006 @ 14:48:30 #77
103793 kozakken
Living the life
pi_44537548
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:19 schreef PM-girl het volgende:
Herkenbaar, de spoken. Kozakken, had je het bij Jonne ook, of is het nu nieuw voor je?
Ergens zal het wel bij alle moeders voorkomen, omdat je kleintje zo klein en kwetsbaar is en eruit ziet.
Bij Jonne had ik dit niet. Daarom verbaasd het me ook zo.
Maar ik heb het ook, bedenk ik me, vooral wanneer hij er niet is of dat hij slaapt.

En tegelijkertijd ligt hij nu dus weer lekker te slapen en heeft hij eerst eens een kwartiertje naar onze kerstboom liggen staren en kwijlen Ik geloof dat hij dat gewoon het hele jaar wel om zich heen wil hebben
pi_44537709
Anna heeft de waterpokken.

EW, als je dit eerder leest dan je mail, we komen dus niet.
*OUD heilige*
  maandag 18 december 2006 @ 14:54:04 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44537739
Och arme Anna
pi_44538259
oooh getsie anna, wat naar!!! beterschap meiske, dat het maar snel over mag zijn!!

max slaapt tegenwoordig soms van 7 tot 9 met een heel kort tijdje tussendoor wakker is dat wel goed?

[ Bericht 4% gewijzigd door pinquit op 18-12-2006 15:19:18 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 18 december 2006 @ 15:17:46 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44538543
ja hoor pinq hij is intussen wel op die leeftijd dat het kan/mag
pi_44538603
ok gelukkig.
overigens schreef ik het onduidelijk zie ik ineens
ik bedoel dus dat ie om 6 uur ofzo even piept, dan stop ik er zn speen nog ffies in, en als ie dan wakker wordt is het ineens 9 uur
  maandag 18 december 2006 @ 15:21:28 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44538646
ja ik snapte je wel arwen wordt ook wel eens wakker als wij nara bed gaan, brabbelt iets en slaapt dan weer verder
  maandag 18 december 2006 @ 16:38:40 #84
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_44541499
Arme Anna de waterpokken, het is niet leuk, maar daarna is ze er wel vanaf...

Hoeveel uur mag een baby van 6 weken acher elkaar doorslapen (en dan het liefst 's nachts?)
pi_44542814
He getsie wat zielig.. zo'n klein ukkie met de waterpokken. Heel veel beterschap Anna!
  maandag 18 december 2006 @ 17:50:19 #86
94046 PM-girl
pi_44544199
Beterschap Yppy en Jarno, met Anna!
*
  maandag 18 december 2006 @ 17:51:59 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44544270
Arme Anna..
Ik had destijds van VSM een of ander goedje dat je op de pokjes kon smeren. Dan gingen ze niet zo jeuken. Wel balen dat ze ze zo jong heeft, dan is de kans aanwezig dat ze ze later nog een keer krijgt omdat de weerstand nog niet volledig is.
(er is trouwens ook een heel topic over waterpokken, met allerhande tips en trucs zal ff zoeken voor je)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 december 2006 @ 17:55:17 #88
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44544389
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 december 2006 @ 17:55:36 #89
94046 PM-girl
pi_44544403
Wie had er ook al weer contact met Snoopy, was dat Luchtbel? Heeft iemand een idee hoe het gaat?
*
pi_44544434
Heeft er nog iemand geworpen vandaag?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_44546151
Ik was net ook een beetje aan het teruglezen, ook over Snoopy.. vroeg het me ook al af. Hoop dat het goed gaat!
  maandag 18 december 2006 @ 18:58:52 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44546356
Ze verwachten dat Lis met kerst weer thuis is, dat is wat ik weet. Het gaat wel iets beter, maar ze hoest wel veel.

Beterschap, Lisje!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 18 december 2006 @ 19:02:22 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44546481
Oh, en beterschap Anna!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44547484
Och Anna toch! Zo jong al een krentebolletje... beterschap!
  maandag 18 december 2006 @ 19:31:04 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_44547626
Heel veel beterschap Anna! Wat rot zeg.
pi_44548754
jaa calendula emulsie, dat werkt goed tegen alle jeuk!!!
  Jubileum moderator maandag 18 december 2006 @ 20:06:05 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44549037
Agossie arme Anna! Heel veel beterschap

Bij Lis is vandaag de sonde eruit gegaan en ook het zuurstof eraf. Als het zo goed blijft gaan hopen ze voor de kerst, zoals Sugar al zei, weer thuis te zijn. Ik ga duimen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 18 december 2006 @ 20:06:46 #98
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44549060
Snoopy stuurde net sms. Lis is sinds vandaag zonder zuurstof en maagzonde. Het gaat nu dus echt beter.

En ze stuurt iedereen de groetjes!
  maandag 18 december 2006 @ 20:14:43 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_44549390
Anna veel beterschap! wat sneu!

Lisje, gelukkig gaat het iets beter!
stormy waters...
sailin'
pi_44549397
Fijn dat het beter gaat met Lis!

En arme Anna, veel beterschap meisje