]quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb 1 cd volgebrand met 15x dit nummerVoor in de auto
![]()
![]()
nee nummer 130434 is beter wil je zeggenquote:
je houdt stiekem gewoon van mequote:Op woensdag 20 december 2006 21:45 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nee nummer 130434 is beter wil je zeggenkansloos!
Geen probleem, jij hebt toch zon gepimpte postbode fiets met ingebouwde subwoofa? Laat al je collega's deze topper horen! Queen is er niets bij!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme. Dagen terug zag ik dit topic al staan, maar het leek me niet de moeite. Na al deze reacties gezien te hebben MOET ik het nummer horen, maar ik zit nog tot 17.30 op kantoor!!
Waarschijnlijk begin volgende weekquote:
Laat zeker even weten wat je ervan denktquote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme. Dagen terug zag ik dit topic al staan, maar het leek me niet de moeite. Na al deze reacties gezien te hebben MOET ik het nummer horen, maar ik zit nog tot 17.30 op kantoor!!
haha elastiekjesquote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef Blackletter het volgende:
sorry dit is echt niet mijn muziekde achtergrond muziek is oke, maar dat geboenk is niets
alsof je beetje met elastiekjes loopt te rukken tegen iets aan ofzo
Zelf ineen gestoken hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 17:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Van welke plaat is die bass LOLBOY ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |