20 -25 minuten als je over Waalwijk gaatquote:Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden van mij naar jou toe ?
Anders gooi ik even iets bij jou af voor el presidente![]()
doe ff je mail checkenquote:Op zondag 17 december 2006 15:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
20 -25 minuten als je over Waalwijk gaat
quote:Op zondag 17 december 2006 15:23 schreef Rib-i het volgende:
En anders moet BazzieK uit zijn nest komen en voorrijden
Zo lang je kratjuh maar niet uitnodigt, je hebt gezien wat er is gebeurt met -XX-quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaar tot het zover is
Wat is er gebeurd met -XX-quote:Op zondag 17 december 2006 15:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo lang je kratjuh maar niet uitnodigt, je hebt gezien wat er is gebeurt met -XX-
quote:Op zondag 17 december 2006 15:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met -XX-
Wat is er gebeurd met jullie kan ik beter vragen
[afbeelding]
Nooohhhhh, dan zou ik volgende keer dus echt niet meer met de bus gaanquote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA NOU!
De busschauffeur liet me 550 meter meer lopen![]()
hiihhiihi gekkie!quote:Op zondag 17 december 2006 15:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nooohhhhh, dan zou ik volgende keer dus echt niet meer met de bus gaan![]()
Nooooooooooooohhhhhhhh!11!1!!!! Ben maar blij, sommige schietenquote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA NOU!
De busschauffeur liet me 550 meter meer lopen![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 15:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nooooooooooooohhhhhhhh!11!1!!!! Ben maar blij, sommige schieten
quote:Op zondag 17 december 2006 16:11 schreef -XX- het volgende:
Laat me radenhet is een...
![]()
filenamegluurdert!!!!
Ik zag er maar 1 - dan moet het wel een achterrem schijf zijnquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 16:18 schreef bvvt het volgende:
Ik zag er maar 1 - dan moet het wel een achterrem schijf zijn
Wave vorm - poe poe, die durft![]()
Ehehe lollerpantoffelquote:Op zondag 17 december 2006 16:49 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Zhe King hasz left zhe Building
quote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef bvvt het volgende:
GRRRR
Ik zie hier HEEEEEEL duidelijk de A van ACHTER![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Nu de foto op de correcte manier ligt zie ik ook in eens die hendel liggenquote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef worldpimber het volgende:
Voor + achter mênn00bs
En korte pazzo hendels.![]()
![]()
Ik zag die pazzo's wel liggenquote:Op zondag 17 december 2006 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nu de foto op de correcte manier ligt zie ik ook in eens die hendel liggen
damn - dat me dat niet eerder was opgevallen
quote:Op zondag 17 december 2006 17:10 schreef Rib-i het volgende:
Ik zag die pazzo's wel liggen
Mooi kawa-groen![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh wacht![]()
... jij ...
ze zijn zwart.![]()
Maar dat kon je wel zien denks
![]()
![]()
Okee, een serieus antwoord...quote:Op zondag 17 december 2006 17:16 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I kan gewoon geen waardering opbrengen voor Honda-roodof kawagroen
![]()
Dinsdagquote:
Neeeeeh, pazzo is gewoon zwart. (Zwart wordt algemeen gezien als de kleur van dood en droefheid. Weduwen en weduwnaars gaan dus veelal in het zwart gekleed. )quote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef Rib-i het volgende:
Okee, een serieus antwoord...
Donkerblauw
Rijden is beterquote:Op zondag 17 december 2006 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dinsdag
Wilde eigenlijk ook weer velgen nieuw groen hebben (even voor jou: Groen geeft vooral een associatie met fris en vers, en verder met natuurlijkheid. Het is ook de kleur van de hoop en de vrede. ), maar dat gaat niet meer lukken voor kerst. En heb geen zin om de velgen weer te demonteren als mijn schakelbakkus is gefixed. Went sjeh, er moet ook gereden worden he.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeeeeh, pazzo is gewoon zwart. (Zwart wordt algemeen gezien als de kleur van dood en droefheid. Weduwen en weduwnaars gaan dus veelal in het zwart gekleed. )
Thuis en gegetenquote:Op zondag 17 december 2006 16:49 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Zhe King hasz left zhe Building
In deurposterformaatquote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Thuis en gegeten![]()
Thanks for the coffee![]()
heb je de foto ook in het groot![]()
Had dat nou niet gezegd, ik had grote waardering voor je omschrijvingen en nu blijkt dat het plagiaat isquote:
yep ik heb 'm binnenquote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In je mailbox, heb de e-meeuw net weggestuurd
eej, was niet bollen geralateerdquote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef bvvt het volgende:
Wel hier die super gawaine foto posten maar niet in het bollen topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |