20 -25 minuten als je over Waalwijk gaatquote:Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden van mij naar jou toe ?
Anders gooi ik even iets bij jou af voor el presidente![]()
doe ff je mail checkenquote:Op zondag 17 december 2006 15:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
20 -25 minuten als je over Waalwijk gaat
quote:Op zondag 17 december 2006 15:23 schreef Rib-i het volgende:
En anders moet BazzieK uit zijn nest komen en voorrijden
Zo lang je kratjuh maar niet uitnodigt, je hebt gezien wat er is gebeurt met -XX-quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar jaar tot het zover is
Wat is er gebeurd met -XX-quote:Op zondag 17 december 2006 15:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo lang je kratjuh maar niet uitnodigt, je hebt gezien wat er is gebeurt met -XX-
quote:Op zondag 17 december 2006 15:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met -XX-
Wat is er gebeurd met jullie kan ik beter vragen
[afbeelding]
Nooohhhhh, dan zou ik volgende keer dus echt niet meer met de bus gaanquote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA NOU!
De busschauffeur liet me 550 meter meer lopen![]()
hiihhiihi gekkie!quote:Op zondag 17 december 2006 15:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nooohhhhh, dan zou ik volgende keer dus echt niet meer met de bus gaan![]()
Nooooooooooooohhhhhhhh!11!1!!!! Ben maar blij, sommige schietenquote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA NOU!
quote:Op zondag 17 december 2006 15:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nooooooooooooohhhhhhhh!11!1!!!! Ben maar blij, sommige schieten
quote:Op zondag 17 december 2006 16:11 schreef -XX- het volgende:
Laat me radenhet is een...
![]()
filenamegluurdert!!!!
Ik zag er maar 1 - dan moet het wel een achterrem schijf zijnquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 16:18 schreef bvvt het volgende:
Ik zag er maar 1 - dan moet het wel een achterrem schijf zijn
Wave vorm - poe poe, die durft![]()
Ehehe lollerpantoffelquote:Op zondag 17 december 2006 16:49 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Zhe King hasz left zhe Building
quote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef bvvt het volgende:
GRRRR
Ik zie hier HEEEEEEL duidelijk de A van ACHTER![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Nu de foto op de correcte manier ligt zie ik ook in eens die hendel liggenquote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef worldpimber het volgende:
Voor + achter mênn00bs
En korte pazzo hendels.![]()
![]()
Ik zag die pazzo's wel liggenquote:Op zondag 17 december 2006 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nu de foto op de correcte manier ligt zie ik ook in eens die hendel liggen
damn - dat me dat niet eerder was opgevallen
quote:Op zondag 17 december 2006 17:10 schreef Rib-i het volgende:
Ik zag die pazzo's wel liggen
Mooi kawa-groen![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh wacht![]()
... jij ...
ze zijn zwart.![]()
Maar dat kon je wel zien denks
![]()
![]()
Okee, een serieus antwoord...quote:Op zondag 17 december 2006 17:16 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I kan gewoon geen waardering opbrengen voor Honda-roodof kawagroen
![]()
Dinsdagquote:
Neeeeeh, pazzo is gewoon zwart. (Zwart wordt algemeen gezien als de kleur van dood en droefheid. Weduwen en weduwnaars gaan dus veelal in het zwart gekleed. )quote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef Rib-i het volgende:
Okee, een serieus antwoord...
Donkerblauw
Rijden is beterquote:Op zondag 17 december 2006 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dinsdag
Wilde eigenlijk ook weer velgen nieuw groen hebben (even voor jou: Groen geeft vooral een associatie met fris en vers, en verder met natuurlijkheid. Het is ook de kleur van de hoop en de vrede. ), maar dat gaat niet meer lukken voor kerst. En heb geen zin om de velgen weer te demonteren als mijn schakelbakkus is gefixed. Went sjeh, er moet ook gereden worden he.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeeeeh, pazzo is gewoon zwart. (Zwart wordt algemeen gezien als de kleur van dood en droefheid. Weduwen en weduwnaars gaan dus veelal in het zwart gekleed. )
Thuis en gegetenquote:Op zondag 17 december 2006 16:49 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Zhe King hasz left zhe Building
In deurposterformaatquote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Thuis en gegeten![]()
Thanks for the coffee![]()
heb je de foto ook in het groot![]()
Had dat nou niet gezegd, ik had grote waardering voor je omschrijvingen en nu blijkt dat het plagiaat isquote:
yep ik heb 'm binnenquote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In je mailbox, heb de e-meeuw net weggestuurd
eej, was niet bollen geralateerdquote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef bvvt het volgende:
Wel hier die super gawaine foto posten maar niet in het bollen topic?
Inlog ww staat op de overleden harde schijfquote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef bvvt het volgende:
Bollenquote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef bvvt het volgende:
Jij onthoudt je wachtwoorden nooit zelfquote:Op zondag 17 december 2006 17:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inlog ww staat op de overleden harde schijf
Te veel wachtwoordenquote:Op zondag 17 december 2006 17:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij onthoudt je wachtwoorden nooit zelf![]()
quote:E-mail adres is niet correct; kan de wachtwoord sleutel niet genereren
(interne identificatie: user::generate_passwordkey::email_not_correct gegenereerd door de 'global_user' klasse)
Sorryquote:
ok, het is je vergevenquote:Op zondag 17 december 2006 17:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
Sorry
zal het niet meer voorstellen [afbeelding]
uit gegamed?quote:
Neuh dat deden we het eerste weekend .. Toen ging ik zondagmiddag "een uurtje" liggen voor het eten om vervolgens pas maandagochtend wakker gemaakt te worden ..quote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
uit gegamed?
hoelang speel je nu achterelkaar?
continue van vrijdag avond tot zondag ochtend?
quote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA NOU!

Zou het de leeftijd zijnquote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Te veel wachtwoorden
Ik had dat dingetje aangevinkt van onthouden...
quote:Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef hicham het volgende:
Check mij die slip pwnen dan [afbeelding][afbeelding]
Doe je aan slipcursusquote:Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef hicham het volgende:
Check mij die slip pwnen dan [afbeelding][afbeelding]
[..]
Zou het de leeftijd zijn![]()
Mocht niet harder, de eerste keer ging ik harder maar dan triggert de band die je een zwiepertje opzij geeft niet op het juiste momentquote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je nu ooit met 2km p/u in de slip raakt weet je hoe te handelen
Damnz, ik begrijp die pittenjoke nu pas, terwijl je'm toch al vaker hebt gebruiktquote:
Ja, elke 3e zaterdag van de maandquote:
Hebben ze je golfkarretje omgegegooid?quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebben ze je golfkarretje omgegegooid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al hou ik niet zo van katten, tis gewoon kloteSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op zondag 17 december 2006 22:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nee ik heb net een kat doodgereden, kwam zn maatje dr net aanlopen die zag die andere kat dood liggen. Helemaal treurig dat beestje
. Ik gekeken waar die andere heenliep en bij die mensen aangebeld
, hebben hem direct begraven
![]()
R.I.P. katjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al hou ik niet zo van katten, tis gewoon klote![]()
[..]
![]()
Nee ik heb net een kat doodgereden, kwam zn maatje dr net aanlopen die zag die andere kat dood liggen. Helemaal treurig dat beestje
![]()
R.I.P. katjeDamn!, dat is schrikken dan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al hou ik niet zo van katten, tis gewoon kloteIneens een stink kat je wielen onder rennen!
Of jij reed hem onder je wielen
Nee maar wel sneu!![]()
Achja...niets aan te doen!![]()
Rust zacht kat!
Sowieso schrijf je zo.
Hij kwam ineens uit de bosjes springenquote:Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Damn!, dat is schrikken dan !Ineens een stink kat je wielen onder rennen!
Of jij reed hem onder je wielen
Nee maar wel sneu!![]()
Achja...niets aan te doen!![]()
Rust zacht kat!![]()
[..]
![]()
![]()
R.I.P. katjeNog verzekerings werk van kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al hou ik niet zo van katten, tis gewoon klote
oja... sneu voor dat katjeen de nabestaanden
positieve kant: je hebt wat muisjes en musjes gered![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog verzekerings werk van kunnen maken
oja... sneu voor dat katjeen de nabestaanden
Aanrader!!quote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand tips voor verlanglijstje, moet vandaag af zijn
Nieuwe kat voor de buren ..quote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand tips voor verlanglijstje, moet vandaag af zijn
Arghquote:Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hij kwam ineens uit de bosjes springen, gelukkig wassie direct dood.
eeeeej een kratjuh lamp!quote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Aanrader!!![]()
Die naam van deeltje 2![]()
leuke tip, ik ga alleen niet naar een konijn luisterenquote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Aanrader!!![]()
Die naam van deeltje 2![]()
Kratjuh doet dat dus welquote:Op zondag 17 december 2006 22:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
leuke tip, ik ga alleen niet naar een konijn luisteren
quote:
Ja Ja! help nou maar met verzinnenquote:Op zondag 17 december 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Kratjuh doet dat dus wel
Zegt dat iets over hem, of het konijn?
Voor mij... MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ!quote:Op zondag 17 december 2006 22:45 schreef -XX- het volgende:
Voor wie moet het zijn??
Waar houd zij/hij van? ?
Dit jaar geen sintershizzle, dus het moet gebeuren met die kersthomie.quote:Op zondag 17 december 2006 22:45 schreef hicham het volgende:
Waar hebbie een verlanglijstje voor nodigSinterklaas is toch al geweest
Staatsloten of krasloten ..quote:Op zondag 17 december 2006 22:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor mij... MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ!![]()
Waar hou ik vanals er maar iets op staat
http://www.gadget.nl/articles/1834quote:Op zondag 17 december 2006 22:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor mij... MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ! MIJ!![]()
Waar hou ik vanals er maar iets op staat
[..]
Dit jaar geen sintershizzle, dus het moet gebeuren met die kersthomie.
quote:Op zondag 17 december 2006 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://www.gadget.nl/articles/1834
![]()
Keej, een buizenversterker dan, MonoBloc uiteraardquote:Op zondag 17 december 2006 22:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dit jaar geen sintershizzle, dus het moet gebeuren met die kersthomie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |