Heeft dat gedrocht eik wel een achternaam?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:04 schreef vosss het volgende:
Do
Oké, Leontien was dus geen goeie van me, want ik doelde op Leontien van de Prijzenslag-bordjes, oftewel Leontien Ruiters die nu getrouwd is met Marco Borsato.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:11 schreef vosss het volgende:
Leontien van Moorsel
HENDIG LEKKER WIJFquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Wytske
Dat had ik ook iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:23 schreef Undergod het volgende:
ik dacht bij johan aan de voetballer niet de oranje mafkees
Ben wel benieuwd wie je bedoeltquote:
Waar staat die 'R.' voor?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Peter R.
Alleen die jeuknamen alquote:
Alleen als je ze hun namen samen hoort.quote:
Finkers of Brood?quote:Herman
Ook alleen als je hun namen samen hoort. Frits kan ook goed Frits Spits zijn bijvoorbeeld.quote:Henk
Frits
Boris Titulaerquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:11 schreef vosss het volgende:
Tot dusver:
Mies Bouwman
Harmen Siezen
Sonja Barend
Georgina Verbaan
Katjha Schuurman
Joop van den Ende
Johan Vlemminx
Maartje van Wegen
Youri Mulder
Volkert van der Graaf
Erben Wennemars
Jan-Peter Balkenende
Leontien van Moorsel
Chazia Mourialli (of hoe schrijft die debiele kut zich?)
Jim Bakkes
Bridget Maasland
Willem-Alexander van Oranje-Nassau
Catherine Keil
Gerard Joling
Ik mis eik alleen de achternamen van Boris, Jamai, Gordon en Do
Do Remiquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:51 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
yadija
van do ben ik nog niet achter![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dominique_van_Hulstquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:51 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Boris Titulaer
Jamai Loman
Gordon Heuckeroth
van do ben ik nog niet achter![]()
Als hij Heuckeroth geheten had was hij nooit bekend geworden, dan had iedereen hem maar een gaye aandachtstrekker gevonden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gordon is zijn artiestennaam, daar hoort dus geen achtenaam bij
En dat is nu gelukkig niet zo, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als hij Heuckeroth geheten had was hij nooit bekend geworden, dan had iedereen hem maar een gaye aandachtstrekker gevonden.
Heb je dat wel vaker, dat je grollen gaat uitleggen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
En dat is nu gelukkig niet zo, dat scheelt![]()
maar hij heeft wel een achternaam, artiestennaam of niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja ik denk alvast vooruit, voor de slimmerikken onderonsquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker, dat je grollen gaat uitleggen?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja ik denk alvast vooruit, voor de slimmerikken onderons![]()
Vanessa, Leco, Mari, etc.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Patty, Viola, Catherine, Linda, Bonnie.
Gordon is zijn echte naam hoor ! Dat is zijn voornaamquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij heet Cornelisquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gordon is zijn echte naam hoor ! Dat is zijn voornaam![]()
Klopt, maar die hoort dus bij zijn voornaam, niet zijn artiestennaamquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een achternaam, artiestennaam of niet.
Als het een Nederlander zou zijn geweest zou je een punt hebben.quote:
Ik dacht dat BNer ook voor Bekende Noord-Amerikaan stondquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef olavski het volgende:
[..]
Als het een Nederlander zou zijn geweest zou je een punt hebben.
Heb ik net genoemd.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef _superboer_ het volgende:
Chantal Wie ?
Paul Simon ?
Beatrix
Edwin Rutten ?
Victoria Yvon ?
Daphne Decker ? Bunskoek ?
quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef _superboer_ het volgende:
Chantal (Janzen)
Paul (de Leeuw)
Beatrix
Edwin (van der Sar)
Victoria (Koblenko)
Yvon (Jaspers)
Daphne (Bunskoek)
Broodquote:
Braat of van Goorquote:Op maandag 18 december 2006 19:30 schreef MaLo het volgende:
Bartho
Max?!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Haarhuis ?quote:
Post ?quote:
Iep, Falko, Hilbert, Idsquote:Op woensdag 20 december 2006 21:52 schreef Ole het volgende:
Rintje
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef Droopie het volgende:
miischien dubbel maar lijkt me tijd voor een overzicht
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef borisz het volgende:
alles is wel genoemd volgens mij
En ik bedacht 'm eerder dan jij, een Ajacied eerder noemen dan Tong in een Tong-topic.quote:
Ik probeerde de inteelt te vermijden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ik bedacht 'm eerder dan jij, een Ajacied eerder noemen dan Tong in een Tong-topic.![]()
Wat doe jij vreemd tegen mij.quote:Op zondag 24 december 2006 23:49 schreef Ole het volgende:
Simone Blok?
Hé het huppelkutje is er ook weer.quote:
Wat betekent MG eigenlijk ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Annie-MG
verkeerde topicquote:
quote:
de Groot, Buch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Ole het volgende:
Boudewijn?
dat was de achternaam van Berendquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |