Waar staat die 'R.' voor?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Peter R.
Alleen die jeuknamen alquote:
Alleen als je ze hun namen samen hoort.quote:
Finkers of Brood?quote:Herman
Ook alleen als je hun namen samen hoort. Frits kan ook goed Frits Spits zijn bijvoorbeeld.quote:Henk
Frits
Boris Titulaerquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:11 schreef vosss het volgende:
Tot dusver:
Mies Bouwman
Harmen Siezen
Sonja Barend
Georgina Verbaan
Katjha Schuurman
Joop van den Ende
Johan Vlemminx
Maartje van Wegen
Youri Mulder
Volkert van der Graaf
Erben Wennemars
Jan-Peter Balkenende
Leontien van Moorsel
Chazia Mourialli (of hoe schrijft die debiele kut zich?)
Jim Bakkes
Bridget Maasland
Willem-Alexander van Oranje-Nassau
Catherine Keil
Gerard Joling
Ik mis eik alleen de achternamen van Boris, Jamai, Gordon en Do
Do Remiquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:51 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
yadija
van do ben ik nog niet achter![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dominique_van_Hulstquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:51 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Boris Titulaer
Jamai Loman
Gordon Heuckeroth
van do ben ik nog niet achter![]()
Als hij Heuckeroth geheten had was hij nooit bekend geworden, dan had iedereen hem maar een gaye aandachtstrekker gevonden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gordon is zijn artiestennaam, daar hoort dus geen achtenaam bij
En dat is nu gelukkig niet zo, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als hij Heuckeroth geheten had was hij nooit bekend geworden, dan had iedereen hem maar een gaye aandachtstrekker gevonden.
Heb je dat wel vaker, dat je grollen gaat uitleggen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
En dat is nu gelukkig niet zo, dat scheelt![]()
maar hij heeft wel een achternaam, artiestennaam of niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja ik denk alvast vooruit, voor de slimmerikken onderonsquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker, dat je grollen gaat uitleggen?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja ik denk alvast vooruit, voor de slimmerikken onderons![]()
Vanessa, Leco, Mari, etc.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Patty, Viola, Catherine, Linda, Bonnie.
Gordon is zijn echte naam hoor ! Dat is zijn voornaamquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |