De neeste kennen 'm wel denk ik. Sowieso de band en dit album toch ook wel....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef knars het volgende:
Die van NoFx had ik nog wel geweten, maar deze is lastiger
Dat weet ik niet, ik herken deze band niet en REM ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:18 schreef ranja het volgende:
Nee. Volgens mij heben die ook geen albums met 17 nummers
Wat heb ik tegen de Pixiesquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:25 schreef peaceman het volgende:
zoveel nummers... zou zomaar Pixies kunnen zijn, maar aangezien Ranja de vraag stelt.. vast niet.
Niets, maar jou kennende zal er waarschijnlijk meer dan 1 vrouw in de band zitten.quote:
quote:Maar het klopt wel dat ze het niet zijn
Nee hoor, precies 1quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Niets, maar jou kennende zal er waarschijnlijk meer dan 1 vrouw in de band zitten.
Maar daar staan maar 9 nummers op. Wat voor bladzijde instelling heb jij trouwensquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:11 schreef peaceman het volgende:
Dan zou je gaan denken aan Velvet Underground & Nico
Het debuut van K's Choice?quote:
25 posts/pgainaquote:Op zondag 17 december 2006 07:27 schreef Mark het volgende:
(hoe staan ranja's pagina-instellingen eigenlijk?)
Misschien wel ja...quote:Op zondag 17 december 2006 10:37 schreef jerver73 het volgende:
Misschien tijd voor wat hints?
Het zou inmiddels wel fijn zijnquote:Op zondag 17 december 2006 10:37 schreef jerver73 het volgende:
Misschien tijd voor wat hints?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |