helemaal goed.quote:Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aan het drumgeluid te horen kan het The selecter nog wel eens zijn.
Van een viool: ik zeg Vanessa Mae (ik ga d'r maar ff vanuit dat het een strikvraag is...)...quote:Op maandag 18 december 2006 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waar kunnen we
[afbeelding]
van kennen?
quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
naja, en 't is ska, natuurlijk..
Ja, dat is een contrabas. Dan moet ik denken aan Horrorpops, maar dan heeft ze wel een hele metamorphose ondergaan.quote:Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik luister slechts ska van Stiff-records, geen idee
en de viool is iets te groot voor vanessa mae
daarom zette ik erbij dat ik er ff maar vanuit ging dat het een strikvraag wasquote:Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik luister slechts ska van Stiff-records, geen idee
en de viool is iets te groot voor vanessa mae
Geen Eels..quote:Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er woedt op Fok! bij de liefhebbers een strijd of de EP of de CD nu beter is van deze band..
verder stonden ze o.a. op Lowlands en London Calling..
ja dan geek ik het op, hoorquote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ooknie.
iets tropicaals, of iets met ene danny? Of ene Guillermo?quote:Op maandag 18 december 2006 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je moet ze ook niet verwarren met die ene gast van Toppertje
Wees er maar trots op dat ie er zo ingelepeld isquote:
ga je afstuurding inleveren, zegquote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat ie er zo ingelepeld is![]()
Ieder zijn meugquote:
Daar heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 18 december 2006 16:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ga je afstuurding inleveren, zeg![]()
Ahgoed, jij mag de nieuwe vraag stellen, hoor. Ik ga treinen![]()
Dan draag ik de vraag bij dezen over aan Newbie. Vindt 'ie leukquote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor![]()
Ik ga weer verder met afstudeerdingen afmaken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |