Is dat niet dat schaap dat ook bij X-factor zat?quote:
Jovannaquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is dat niet dat schaap dat ook bij X-factor zat?
of ex-ram, eigenlijk
Verdulleme jong, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:59 schreef Mark het volgende:
K's Choice
Met dank, 't is hier weer erg zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Verdulleme jong, inderdaad.
Mark +1
Maar dan zonder vraagtekenquote:
Mark +1quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:41 schreef Mark het volgende:
Lijken Ronny Tober en Ciska Peters
Van mijn konijn moet ik opmerken dat White rabbit ontbreektquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:57 schreef belsen het volgende:The Clash - White riot Procol Harum - A whiter shade of pale Moody Blues - Nights in white satin Nightwish - White night fantasy Michael Jackson - Black or white Frank Boeijen Groep - Zwart wit Velvet Underground - White light, white heat Mando Diao - White wall The Clash - White man in Hammersmith palais Dandy Warhols - One ultra lame white boy
Uit welk nummer?quote:; it represents everything I hate!
The soap shoved in your mouth to cleanse the mind.
The vast majority of sheep, a buttoned collar, starched and bleached.
Constricting veins, the blood flow,
To the brain slows...
Een punknummer met White in de titel en wellicht een van de bekendste nummers van deze toch wel bekende punkband.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:27 schreef bigshadow het volgende:
Een nummer met White erin?Geen idee dus
Nieuwe punkband.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:02 schreef ranja het volgende:
Clash - White Riot?
De band is goed, maar (volgens mij) een bekender nummer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NOFX - White Trash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |