Man zeker?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef Darklight het volgende:
ga zelf dood
waarom zijn vrouwne altijd gefrustreerd over mannen als ze een tijdje geen sex gehad hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Alle mannen moeten kloootzakken en zijn dood
Stuiterenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef Klonk het volgende:
en hoe bevalt het zo zonder medicijnen ?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Behalve degenen die je tassen dragen na het shoppen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
En jij denkt dat, want?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom zijn vrouwne altijd gefrustreerd over mannen als ze een tijdje geen sex gehad hebben
Nee, want anders stond dat er welquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
of bedoel je:
Alle mannen zijn klootzakken moeten dood?
Dat zijn homo's.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Behalve degenen die je tassen dragen na het shoppen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:22 schreef sander89 het volgende:
We gaan al eerder dood, dus je moet niet zeiken![]()
Sex afzweren was het beste dat ik kon doen in dit levenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom zijn vrouwne altijd gefrustreerd over mannen als ze een tijdje geen sex gehad hebben
Die gaan ook dood na een tijdje want die zijn niet in staat tot voortplantingquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Behalve degenen die je tassen dragen na het shoppen.
Een soort van vrouwen dusquote:
Ach, een soort..quote:
wat doe je nu voor werk danquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sex afzweren was het beste dat ik kon doen in dit leven
Omdat je anders de sex voor het weekend wel kan vergeten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef Klonk het volgende:
ik draag altijd de tassen van mijn vriendin
sex, was da ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je anders de sex voor het weekend wel kan vergeten?
Context.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef Roellie80 het volgende:
zal wat worden,
ik dacht trouwens dat Fok! niet blij was met doodsverwensingen?
maarja, yvonne = fok, dus dan mag het wel
inderdaad. ik kan me voorstellen dat niemand gelukkiger wordt van seks met jouquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik quote 'm evenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
inderdaad. ik kan me voorstellen dat niemand gelukkiger wordt van seks met jou
sex is dat met je handen in een bak vol warm water en dan de borden schoonmaken ?, of is sex dat grijze geval met afval aan de weg zetten ?quote:
Ik ben nu leidinggevendequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat doe je nu voor werk dan
Ik heb gehoord dat het iets met lichamen ofzo moet zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
sex is dat met je handen in een bak vol warm water en dan de borden schoonmaken ?, of is sex dat grijze geval met afval aan de weg zetten ?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:28 schreef Ripley het volgende:
Pas maar op Yvonne, er dromen al vreemde vrouwen over die van jou
Over een Fok-user dromen...
En pijpen zonder handjes en zonder tandjesquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
alle vrouwen moeten meer van vuistneuken houden
Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:33 schreef arneaux het volgende:
Zijn Iteejer en Yvonne van elkaar af?
Ervanuitgaande dat je "Alle mannen zijn klootzakken en moeten dood" bedoelt, wil je ons alsjeblieft niet over één kam scheren?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef Klonk het volgende:
en hoe bevalt het zo zonder medicijnen ?
Heb je zijn fobo al bekeken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik quote 'm even![]()
Pik je dat Yvonne?![]()
Neee lief hoekelemoekeltje, dan had het er wel gestaan hè?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat je "Alle mannen zijn klootzakken en moeten dood" bedoelt, wil je ons alsjeblieft niet over één kam scheren?![]()
heb jij je eigen fotoboek weleens bekeken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo al bekeken?
Ja dus
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
*aai*quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:42 schreef Metro2005 het volgende:
alle vrouwen zijn hoerengatverdamme wat kots ik op vrouwen
![]()
BRRRRRRr altijd maar relaties verbreken om de meest idiote en achterlijke redenen![]()
Nope... geen klacht. Mededelingquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
*aai*
Het is uit zeker?
Komt wel weer een nieuwe
In dat geval vraag ik me af wat "moeten klootzakken" inhoudt en wil ik verder melden dat ik voor mijn gevoel toch wel redelijk levend ben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neee lief hoekelemoekeltje, dan had het er wel gestaan hè?
Ik voorzie een gouden toekomstquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt zulke enorm goeie ideeen.
Wat doen we eraan?
Ik snap dat je daar echt geen hulp voor nodig hebt, maar het lijkt me zo heerlijk om je die hulp wel te bieden.
Samenwerking met jou is gewoon prettig
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:49 schreef DerBolle het volgende:
hier kan ik alleen op zeggen:
aandachtsHOERRRR!!
Hij kijkt vieze plaatjes in KPDquote:
KPD ?quote:
fixedquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kijkt vieze plaatjes in mijn fotoalbum
Bevrucht jij jezelf dan ook via zon ding?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:13 schreef Spacehamster het volgende:
Tja waar zijn mannen nou voor nodig?
Er zijn ook vibrators en die kun je uitzoeken op kleur, vorm en grootte.
Bij een man is dat altijd maar gokken wat hij in zijn broek heeft.
Mannen zijn overbodig geworden.
Schijnbaar had jouw moeder ook een vent nodig om jouw te produceren. Dus je vraag is bij deze beantwoord.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:13 schreef Spacehamster het volgende:
Tja waar zijn mannen nou voor nodig?
commune?quote:
we stoppen ze allemaal in een schuurtje dat achterop het terrein staat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
commune?
en nemen we er dan eentje om te delen of lossen we dat anders op?
Ziekenhuis, buisjequote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bevrucht jij jezelf dan ook via zon ding?
Je vergeet weer dat er nog een man nodig was die ff moest "handkarren"quote:
en het buisje vol te rukken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
we stoppen ze allemaal in een schuurtje dat achterop het terrein staat.
Daar mogen ze slapen en verder mogen ze in huis komen om de check te brengen![]()
Weet ze dat zelf ook al?quote:
Met wepkem erbij?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en het buisje vol te rukken.
Zetten we ze gewoon achter een laptopje en gaan met die banaan
Mwoachquote:
Ik vul zo een buisje voor je. Desnoods op het toilet van McDonalds ofzo... visuele stimulatie, schmatie.quote:
Ervaringquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ben ik wel getrained natuurlijk....
zou dat wat over yvonne of over mannen vertellen ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef MaxMark het volgende:
Open je dit topic nou elk jaar opnieuwe, Yvonne? Ik zou zweren dat ik het eerder had gezien..
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sexy hoor, zo een vurige dame.![]()
Ik weet het niet, ik probeer me na elk jaar te verbeteren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
zou dat wat over yvonne of over mannen vertellen ?
Nee, gewoon een naaktfoto.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef Burbo het volgende:
Was er niet zo'n semi-naaktfoto van Yvonne?
mijn tepeltjes werden er stijf vanquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef Burbo het volgende:
Was er niet zo'n semi-naaktfoto van Yvonne?
tepeltjes?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn tepeltjes werden er stijf van![]()
Volgens mij had ze nog wel d'r laarzen aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, gewoon een naaktfoto.
Tenminste, in de regel heb je niets aan onder de douche.
Pics!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn tepeltjes werden er stijf van![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tepeltjes?
volgens mij heb je van die plakken leverworst.
Kaplaarzen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij had ze nog wel d'r laarzen aan.
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef MaxMark het volgende:
Open je dit topic nou elk jaar opnieuwe, Yvonne? Ik zou zweren dat ik het eerder had gezien..
Jouw putje is allang verstoptquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, gewoon een naaktfoto.
Tenminste, in de regel heb je niets aan onder de douche.
Ik heb het dit jaar nog redelijk veilig doorgemaakt, ben gelukkig bijna geen 18 meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
yvonne heeft gewoon een haat-liefde verhouding met mannen.
Ik heb daar acces. Even zoeken.quote:
Tja, het blijkt dat iemand anders over iteejer droomt. yvonne wil zich even afreageren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:56 schreef FlyingFox het volgende:
Is 't weer es hommeles in huize Heslinga?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
zou dat wat over yvonne of over mannen vertellen ?
quote:
Y is dagelijks ongestelt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:00 schreef DarkManta het volgende:
Is dit zo`n PMS-periode of is het iets dagelijks?
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
yvonne heeft gewoon een haat-liefde verhouding met mannen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:47 schreef Camplo het volgende:
Weer zo'n topic dat een slotje verdient en het niet krijgt.![]()
Maar ik wil nog niet klootzakken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou een reeks moeten worden.
admin !quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:00 schreef T3rr0r het volgende:
Ongelooflijk, als een normale user zo'n topic zou openen dan zou het binnen no-time dicht zijn maar als een modje het doet dan mag het allemaal zomaar.
Dood wel dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar ik wil nog niet klootzakken.
danny@fok.nlquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:00 schreef T3rr0r het volgende:
Ongelooflijk, als een normale user zo'n topic zou openen dan zou het binnen no-time dicht zijn maar als een modje het doet dan mag het allemaal zomaar.
quote:
Ligt aan de relevantie van het onderwerp.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:00 schreef T3rr0r het volgende:
pb dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
das gemeen
die vent leest heel zijn mail niet
zet er dan een slot op , manke mod. In ONZ hoeven wij dit ook nietquote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef sararaats het volgende:
yvonne, neem dan een vrouw
Met dit soort reacties? :quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zet er dan een slot op , manke mod. In ONZ hoeven wij dit ook niet![]()
Hell no!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef sararaats het volgende:
ik zei toch een vrouwquote:
done,quote:
ja !quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo komen we niet verder.
Al zouden we natuurlijk wel naar TRU kunnen.
En kosmisch herprogrammeren.
Ik stuur hem ook een pb want die manke mod (© boem-dikkerd )neemt m'n klacht niet serieusquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
done,
we zullen zien, maar erg veel vertrouwen heb ik er niet in.
Ga je nog kinderen met Dromenvanger maken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zei toch een vrouw
ik had het niet over mezelf
ik heb al een vrouw
Nieteens!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:17 schreef FlyingFox het volgende:
Is dit zo'n gezellig knus topic van weleer?
Het zit allemaal gewoon in je hoofd. Het hele universum daarom uni van een ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja !
programmeren we alle foutjes uit de man.
afblijven jijquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef sararaats het volgende:
k word soms ook moe van het bewuste leven, maar ik heb ook momenten dat het bewuste inkeert naar rust. Ik probeer het denken soms uit te schakelen. Omdat ik ook de balans zoek erin.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:26 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het zit allemaal gewoon in je hoofd. Het hele universum daarom uni van een ja.
De aanpassigen gaan macro! Helemaal vanzelf, de rest komt erna.
Nu eerst eens een pils.
Trio! Of is dat geen optie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
nogmaals: ik had het niet over mezelf
quote:
Alleen als mvdlubbe meedoetquote:
ik wil het zelfs nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
bedoel je nou met Sararaats en Yv en ik?
nee toch, he?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee toch, he?
Opgelost!quote:
Ik weet wel een betere trioquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee toch, he?
Nee nee. Afspraak is afspraak. Jij gaat in de trio met Yvonne en mvdlubbe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wil het zelfs niet
ben al op iemand anders
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee nee. Afspraak is afspraak. Jij gaat in de trio met Yvonne en mvdlubbe.
Waarom niet?quote:
quote:
Waarom ben je niet zo voor trio's?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
omdat ik toevallig een andere vrouw heb
en ik ben niet zo voor trio's
Zoals je weet, yvonne.quote:
==>KLBquote:
wel te laatquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:25 schreef yvonne het volgende:
rustig maar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Het is dat ik geen admin was, ik had je er echt allang uitgeknikkerd.
Roti dan maar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Zoals je weet, yvonne.
Wil ik alleen jou. En geen ander erbij.
Dan maakt alles zo vol, gaat stuk. Dat is nooit goed en religie erbij en je hebt weer de poppen aan het dansen.
We zijn toch al dood? Maar we moeten nog klootzakken en dat wil ik niet.quote:
Kerels zouden het gewoon eens moeten menen. Dat zou pas verschil uitmakenquote:
Je bied je aan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef sararaats het volgende:
Wat was je eindcijfer voor Nederlands bij je diploma zal wel niet hoog zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Bashtopic, ban!
Denk je dat ze die gehaald heeft danquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat was je eindcijfer voor Nederlands bij je diploma zal wel niet hoog zijn geweest.
Oh ja vergeten ze heeft de kleuterschool nog niet eens gehaald was vergetenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef rickystyle het volgende:
[..]
Denk je dat ze die gehaald heeft dan![]()
En dat is wél een grammaticaal correcte zin?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat was je eindcijfer voor Nederlands bij je diploma zal wel niet hoog zijn geweest.
Geen flauw idee ben zelf slecht in Nederlands dus zal het ook niet ontkennen. Maar ik weet wel 100% zeker dat ik die OP niet snapquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat is wél een grammaticaal correcte zin?.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat is wél een grammaticaal correcte zin?.
Nog 1quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Wouser het volgende:
[..]
Oh ja vergeten ze heeft de kleuterschool nog niet eens gehaald was vergeten![]()
En?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:47 schreef Mirage het volgende:
nou, dat was dan weer een meevaller
Danny leest zijn PM's wel en reageert nog ook![]()
wel een beetje serieus
Maar jij bent ook nog lang geen man.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef Thrilled het volgende:
nouik ben niet dood en ook geen klootzak
![]()
hij gaf een politiek correct antwoord en ging schijtenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij gaf een politiek correct antwoord en ging schijten
en hij nam het niet eens voor je op toen ik je kreng en " dat yvonne mens" noemde !!
van je mede admins moet je het maar hebben
maar ach.. hij heeft een excuus he.. t is een vent.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Kutmod, flikker deze ook dicht dan, ik vond al die andere veel cooler dan deez, jeweets.
Dan ga ik naar de fok!tionale ombudsman!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
volgens danny wordt het per geval dor de Fa's bekeken.
Dit is het origineel, alleen de dolly's moeten dood.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Kutmod, flikker deze ook dicht dan, ik vond al die andere veel cooler dan deez, jeweets.
En die over vrouwen dan, damn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is het origineel, alleen de dolly's moeten dood.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is het origineel, alleen de dolly's moeten dood.
en door wie denk je dat die in z'n reet wordt geneukt ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de fok!tionale ombudsman!
Die was best origineel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
En die over vrouwen dan, damn.
Oh pardon, ik had niet echt veel trek om te lezen eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
En die over vrouwen dan, damn.
Man, ik opende de eerste lemmingquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Je begint echte modkuurtjes te krijgen![]()
Ohja, sorrie dat ik jouw lemming heb laten verdwijnen hoor, maar ik zag de post door slotje quickreply slotje eraf ravage al aankomen en dit was makkelijkerquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ohja, sorrie dat ik jouw lemming heb laten verdwijnen hoor, maar ik zag de post door slotje quickreply slotje eraf ravage al aankomen en dit was makkelijker.
Jouw eindcijfer voor Nederlands zal ook niet verder zijn gekomen dan tot het vriespunt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:56 schreef Wouser het volgende:
[..]
Oh ja vergeten ze heeft de kleuterschool nog niet eens gehaald was vergeten![]()
Dan ben je een kutmod, zonder dat ook wel trouwens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh pardon, ik had niet echt veel trek om te lezen eigenlijk.
Niks te maken met het feit dat ie van mij is overigens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef Gamer_V het volgende:
Die van vrouwen moet open, waar is de emancipatie?
Dus een mod is per definitie al een kut? Dat maakt dat jij een homo bent, want ik kan niet zonder kut.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Dan ben je een kutmod, zonder dat ook wel trouwens.
En ik wilde net sunchaser gaan mailen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
en door wie denk je dat die in z'n reet wordt geneukt ?
HA-HA-HAquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:19 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dus een mod is per definitie al een kut? Dat maakt dat jij een homo bent, want ik kan niet zonder kut.
Normalitair lees ik alle topics wel door voor ik er danwelniet een slotje op gooi. Maar als ik opeens zie dat er overal lemmings gemaakt worden dan is snelheid troef.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Dan ben je een kutmod, zonder dat ook wel trouwens.
Misschien kunnen we hem nog net de 2006 in loodsen, anders wordt 2007 zo'n moeilijk jaar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
HA-HA-HA
Je gaat door voor de leukste ONZ-user 2007 (ja nu al ja)
![]()
Lemming? Waar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Normalitair lees ik alle topics wel door voor ik er danwelniet een slotje op gooi. Maar als ik opeens zie dat er overal lemmings gemaakt worden dan is snelheid troef.
ff naar beneden scrollen voor de lijkjes.quote:
Openen en we vergeven je!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Normalitair lees ik alle topics wel door voor ik er danwelniet een slotje op gooi. Maar als ik opeens zie dat er overal lemmings gemaakt worden dan is snelheid troef.
*nog steeds niet snaptquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:22 schreef jogy het volgende:
[..]
ff naar beneden scrollen voor de lijkjes.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
zonder dat ook wel trouwens.
Ah check, je hebt leiderschaps-issues. Zelfs op een forum. Dat is best ernstig.quote:
Duidelijk een homo, met je rose jurkje en 2 staartjes in je haar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
HA-HA-HA
Je gaat door voor de leukste ONZ-user 2007 (ja nu al ja)
![]()
Je associeert jezelf met leiderschap?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah check, je hebt leiderschaps-issues. Zelfs op een forum. Dat is best ernstig.
Kutusertquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Duidelijk een homo, met je rose jurkje en 2 staartjes in je haar.
We waren sarcastisch hoor, je bent echt de grappigste user. Dit vraagt om een naam-topic.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Echt wel!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:27 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Je associeert jezelf met leiderschap?![]()
*heel stoer terugkijkt ** maar leiderschaps-issues heeftquote:
Dat weet ik, maar ik ben zo`n lul die van plagen houd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
We waren sarcastisch hoor, je bent echt de grappigste user. Dit vraagt om een naam-topic.![]()
Je kankermoederquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
At your servicequote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
We waren sarcastisch hoor, je bent echt de grappigste user. Dit vraagt om een naam-topic.![]()
Die jeugd van tegenwoordig. Actief! Bah!quote:
Hee pas op he. Anders begin ik ook met jou!!!einszwei!11quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig. Actief! Bah!![]()
Stop while your (with) a()headquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Hee pas op he. Anders begin ik ook met jou!!!einszwei!11
Heb je nieuwe batterijen voor je vibrator gekocht?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde sorry zeggen, maar een mod vond dat dat niet mocht, dus dan niet, he, tenzij het wel zo was, misschien door die enen, maar dat maakt niet uit als het niet zo was en de eeffecten van het weo zijn zijn niet zo groot. Dus.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Hee pas op he. Anders begin ik ook met jou!!!einszwei!11
En er trots op zijn ook nogquote:
Je mag gerust sorrie zeggen of typen, alleen die topicverneukende ééntjes erachter waren ietwat irriterend.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik wilde sorry zeggen, maar een mod vond dat dat niet mocht, dus dan niet, he, tenzij het wel zo was, misschien door die enen, maar dat maakt niet uit als het niet zo was en de eeffecten van het weo zijn zijn niet zo groot. Dus.![]()
Jezus Jogy waarom heb je ook al weer mijn klaagtopic over deze o zo grappige klootjosti geslotenquote:
En 1 usert die over kuttopics zeikt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:
Nou, het topic is er ook echt op vooruit gegaan in ONZ. De ene helft probeert er iets van te maken, de andere helft zeurt over slotjes.
Ik wil wel zeuren over je geile avatarquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:
Nou, het topic is er ook echt op vooruit gegaan in ONZ. De ene helft probeert er iets van te maken, de andere helft zeurt over slotjes.
Ik heb geen idee wie je bent, maar ik verheug me nu al op het moment dat ik je naam in het banmeldtopic zie staan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:41 schreef Bevestigingsmail het volgende:
En 1 usert die over kuttopics zeikt.
Dat mag. Het is Tara Reid, nuchter, zonder boobjob. In haar goede dagen, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:42 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik wil wel zeuren over je geile avatar
Ja had haar al herkend.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat mag. Het is Tara Reid, nuchter, zonder boobjob. In haar goede dagen, zeg maar.
Daar ga ik dan ook weer over zeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, maar ik verheug me nu al op het moment dat ik je naam in het banmeldtopic zie staan.
Hoi yv.quote:
en daarnaast het makkelijkste ende haalbaarstequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik er toch wat moeite mee om zaterdagavond om kwart over tien bij iemand binnen te komen omdat ik zo graag met de poes wil spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |