Man zeker?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef Darklight het volgende:
ga zelf dood
waarom zijn vrouwne altijd gefrustreerd over mannen als ze een tijdje geen sex gehad hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Alle mannen moeten kloootzakken en zijn dood
Stuiterenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef Klonk het volgende:
en hoe bevalt het zo zonder medicijnen ?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Behalve degenen die je tassen dragen na het shoppen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
En jij denkt dat, want?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom zijn vrouwne altijd gefrustreerd over mannen als ze een tijdje geen sex gehad hebben
Nee, want anders stond dat er welquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
of bedoel je:
Alle mannen zijn klootzakken moeten dood?
Dat zijn homo's.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Behalve degenen die je tassen dragen na het shoppen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:22 schreef sander89 het volgende:
We gaan al eerder dood, dus je moet niet zeiken![]()
Sex afzweren was het beste dat ik kon doen in dit levenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom zijn vrouwne altijd gefrustreerd over mannen als ze een tijdje geen sex gehad hebben
Die gaan ook dood na een tijdje want die zijn niet in staat tot voortplantingquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Behalve degenen die je tassen dragen na het shoppen.
Een soort van vrouwen dusquote:
Ach, een soort..quote:
wat doe je nu voor werk danquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sex afzweren was het beste dat ik kon doen in dit leven
Omdat je anders de sex voor het weekend wel kan vergeten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef Klonk het volgende:
ik draag altijd de tassen van mijn vriendin
sex, was da ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je anders de sex voor het weekend wel kan vergeten?
Context.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef Roellie80 het volgende:
zal wat worden,
ik dacht trouwens dat Fok! niet blij was met doodsverwensingen?
maarja, yvonne = fok, dus dan mag het wel
inderdaad. ik kan me voorstellen dat niemand gelukkiger wordt van seks met jouquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sex afzweren was het beste dat ik kon doen in dit leven
Ik quote 'm evenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
inderdaad. ik kan me voorstellen dat niemand gelukkiger wordt van seks met jou
sex is dat met je handen in een bak vol warm water en dan de borden schoonmaken ?, of is sex dat grijze geval met afval aan de weg zetten ?quote:
Ik ben nu leidinggevendequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat doe je nu voor werk dan
Ik heb gehoord dat het iets met lichamen ofzo moet zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
sex is dat met je handen in een bak vol warm water en dan de borden schoonmaken ?, of is sex dat grijze geval met afval aan de weg zetten ?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:28 schreef Ripley het volgende:
Pas maar op Yvonne, er dromen al vreemde vrouwen over die van jou
Over een Fok-user dromen...
En pijpen zonder handjes en zonder tandjesquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
alle vrouwen moeten meer van vuistneuken houden
Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:33 schreef arneaux het volgende:
Zijn Iteejer en Yvonne van elkaar af?
Ervanuitgaande dat je "Alle mannen zijn klootzakken en moeten dood" bedoelt, wil je ons alsjeblieft niet over één kam scheren?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |