Wat denk je zelf? Gezamelijk hebben ze 30 zetels. (VVD + PvdV). Kuttopic dus.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef pberends het volgende:
Ik vroeg me af welke Bush-adepten er in de politiek zaten. De enige die ik ken zijn:
- Geert Wilders (Partij voor de Vrijheid). Hij had in een rapportage van TweeVandaag vorig jaar een koffiemok met Bush erop.
- Henk Kamp (VVD). Wegens het alsmaar steunen van troepen in Afghanistan en Irak.
- Hans van Baalen (VVD). De rechtse havik van de VVD.
- Arend-Jan Boekenstein (VVD). Deze historicus pleitte openlijk steun voor de illegale oorlog in Irak.
Mijn vraag is: is het gevaarlijk dat deze mensen Bush steunen?
Ga anders zelf topics openen, pipo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:50 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Gezamelijk hebben ze 30 zetels. (VVD + PvdV). Kuttopic dus.
Mao leeft niet meer, dus dat is een stuk minder ergquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:58 schreef TrickyDick het volgende:
Beter Bushadepten dan Mao-adepten !!!
hij heeft het echter ook niet zo op gelovigen. laat staan fundi's. deze heer valt helaas voor jou dus af.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef pberends het volgende:
- Arend-Jan Boekenstein (VVD). Deze historicus pleitte openlijk steun voor de illegale oorlog in Irak.
Ik vind het gevaarlijk als mensen parlementariërs met een andere mening dan hun eigen gevaarlijk vinden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga anders zelf topics openen, pipo.
Ik vind het al gevaarlijk als 1 parlementariër Bush-adept is.
Alleen al de vergelijking die jij maakt over wanneer je een bush-adept bent.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef pberends het volgende:
Ik vroeg me af welke Bush-adepten er in de politiek zaten. De enige die ik ken zijn:
- Geert Wilders (Partij voor de Vrijheid). Hij had in een rapportage van TweeVandaag vorig jaar een koffiemok met Bush erop.
- Henk Kamp (VVD). Wegens het alsmaar steunen van troepen in Afghanistan en Irak.
Mijn vraag is: is het gevaarlijk dat deze mensen Bush steunen?
Zijn gedachtengoed leeft trouwens nog aardig in China hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
Mao leeft niet meer, dus dat is een stuk minder erg.
Ik merk het, smerige kapitalisten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zijn gedachtengoed leeft trouwens nog aardig in China hoor![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[afbeelding]
Hij is volgens mij wel voorstander van de preemptive strikes in deze woelige wereld.
In sommige landen zijn er wel meningen die gevaarlijk zijn om te hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:11 schreef Monidique het volgende:
Het kan toch een gevaarlijke mening zijn? (Kan een mening gevaarlijk zijn? Op zich niet, natuurlijk.)
Wat dacht je van JP zelf?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef pberends het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |